Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

Γνωρίστε την Αγγελική Μακαντάση

Μία από τις πιο ευγενικές παρουσίες στην εφαρμογή του wattpad, είναι η Αγγελική Μακαντάση, που με την πένα της μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές που θυμίζουν έντονα την Τζέην Ώστεν. Μιλήσαμε με την Αγγελική για την εφαρμογή, αλλά και την αγάπη της για το ρομαντικό ιστορικό μυθιστόρημα. 


Βιογραφικό:

Το ονομά μου είναι Αγγελική Μακαντάση είμαι 39 χρονών και κατάγομαι από τη β. Εύβοια. Είμαι παντρεμένη κι έχω δύο υπέροχα παιδιά 14 και 10 χρονών αντίστοιχα. Έχω σπουδάσει ξενοδοχειακά και συγκεκριμένα (F&B manager)αν και δυστυχώς λόγο οικογενειακών υποχρεώσεων δεν έχω εργαστεί αρκετά πάνω σε αυτό(δύσκολα ωράρια). Ζω στην Αθήνα τα τελευταία 3 χρόνια μετά από αρκετές μετακομίσεις πάντα λόγο επαγγέλματος. Σαν χόμπι μου έχω τη μαγειρική και λατρεύω όσο τίποτα άλλο τα ταξίδια. Είμαι βιβλιοφάγος στην κυριολεξία με μεγαλύτερο σκορ ανάγνωσης 4 βιβλία σε μία εβδομάδα. Τον τελευταίο χρόνο γράφω τις δικές μου ιστορίες στο wattpad και είναι κάτι που έχω λατρέψει όσο τίποτα άλλο. 

Συνέντευξη:

Αγγελική, καταρχάς σ’ ευχαριστώ για το χρόνο σου. Σύστησε μας λιγάκι τον εαυτό σου.

AM: Ο χρόνος μου στη διάθεση σου Νεκταρία μου. Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω άλλη μία φορά για την ευκαιρία που μου δίνεις. Το ονομά μου είναι Αγγελική Μακαντάση είμαι 39 χρονών και κατάγομαι από τη β. Εύβοια. Είμαι βιβλιοφάγος στην κυριολεξία με μεγαλύτερο σκορ ανάγνωσης 4 βιβλία σε μία εβδομάδα. Τον τελευταίο χρόνο γράφω τις δικές μου ιστορίες στο wattpad και είναι κάτι που έχω λατρέψει όσο τίποτα άλλο.

Πότε ξεκίνησες να γράφεις; Τι σε ώθησε προς τη συγγραφή;

AM:Ξεκίνησα να γράφω εδώ και ένα χρόνο περίπου όταν ανακάλυψα την εφαρμογή του wattpad. Ο λόγος που αρχικά το έκανα, ήταν για να έρθω πιο κοντά στην έφηβη κόρη μου, που επίσης γράφει ιστορίες αλλά και ποιήματα απίστευτα για την ηλικία της, να έχουμε κάτι κοινό να συζητάμε. Αργότερα απλά το λάτρεψα.

Γιατί διάλεξες το μυθιστόρημα εποχής, ως είδος, για να γράψεις;

AM:Λατρεύω την εποχή του μεσαίωνα και έπειτα. Έχει ένα σκοταδισμό και μια προκατάληψη που με τραβούσε πάντα. Είμαι απίστευτα ρομαντική και εκείνη η εποχή μου βγάζει έντονα το ρομαντισμό αν και θεωρώ ότι δεν ήταν τόσο αθώα όσο έδειχνε. Ίσως αυτό είναι που με γοητεύει.


Συνάντησες δυσκολίες καθώς έγραφες αυτό το είδος, κι αν ναι, ποιες ήταν αυτές;

AM:Ιδιαίτερες δυσκολίες δεν μπορώ να πω πως συνάντησα, έκανα βέβαια την ερευνά μου όποτε ήταν απαραίτητο. Έχω διαβάσει τόσα πολλά βιβλία εποχής που ήταν αρκετά εύκολο για μένα να γράψω κάτι τέτοιο.

Μίλησε μας λιγάκι για τις 4 ιστορίες που έχεις ήδη δημοσιεύσει στο Wattpad.

AM:Οι τρεις από τις ιστορίες μου είναι φυσικά εποχής και ρομαντικές. Επίσης έχουν όλες τίτλους από τις πρωταγωνίστριες μου. Η τέταρτη είναι ρομαντική φαντασίας. Όλες έχουν να κάνουν με μεγάλους έρωτες και μοναδικές αγάπες.

Αν είχες να διαλέξεις μία από αυτές ως αγαπημένη μου, ποια θα διάλεγες και γιατί;

AM:Θα διαλέξω την πρώτη ιστορία που έγραψα τη ΡΕΝΕ γιατί πέρα από ρομαντική έχει και μία δόση χιούμορ. Είναι μεν μικρή αλλά πολύ πολύ αγαπημένη.


Πως νιώθεις που αναρτείς τη δουλειά σου κάπου δημόσια; Τα σχόλια που έχεις λάβει ως τώρα, σου δίνουν την απαραίτητη ώθηση να συνεχίσεις;

AM:Αρχικά ντρεπόμουν πάρα μα πάρα πολύ. Και μέχρι τώρα είναι λίγοι οι γνωστοί μου που γνωρίζουν γι αυτή την πλευρά του εαυτού μου. Τα σχόλια των αναγνωστών είναι τόσο απίστευτα κολακευτικά κάποιες φορές που αναρωτιέμαι αν όντως είναι για μένα. Φυσικά και παίρνω απίστευτο κουράγιο και θάρρος για να συνεχίσω με κάθε σχόλιο που διαβάζω. Ακόμα και απ τα αρνητικά μαθαίνεις να γίνεσαι καλύτερος.

Εκτός από Αγγλική λογοτεχνία που έχεις δηλώσει πως αγαπάς, διαβάζεις άλλο είδος; Στο wattpad έχεις βρεις κάτι αξιόλογο που να σ’ έχει ευχαριστήσει ως αναγνώστρια;

AM:Έχω διαβάσει πολλά διαφορετικά είδη όπως αστυνομικά, περιπέτειες ακόμα και τρόμου. Στην εφηβεία μου για παράδειγμα διάβαζα Στίβεν Κίνγκ και ακόμα και τώρα άμα πέσει βιβλίο του στα χέρια μου θα το διαβάσω. Μου αρέσει και ο Νέσμπο επίσης.

Στο wattpad είμαι επιλεκτική γιατί δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο. Έχω ξεχωρίσει φυσικά κάποιες ιστορίες και κάποιους συγγραφείς. Λατρεύω τις ιστορίες της Νεκταρία Μαρκάκη π.χ.είναι ρομαντικές αλλά όχι χυδαίε,ς έχουν μια απλότητα που κατά ένα περίεργο λόγο σε κάνουν να ταυτίζεσαι με κάθε μία από αυτές και πρέπει να σου πω πως το βιβλίο της «Το κορίτσι με το ηλιοτρόπιο» το έχω συγκαταλέξει στις αγαπημένες μου ιστορίες και όχι μέσα στην εφαρμογή, αλλά στη βιβλιοθήκη του σπιτιού μου ανάμεσα σε γνωστούς και αγαπημένους συγγραφείς.


Για θα πρέπει κάποιος να δώσει μία ευκαιρία στη δουλειά σου;

AM:Η δουλειά μου Νεκταρία δεν θα έλεγα ότι αγγίζει την τελειότητα προσπαθώ όμως κάθε φορά για το καλύτερο πάντα με σεβασμό προς τον εαυτό μου και τους αναγνώστες μου κι θέλω να πιστεύω πως τα καταφέρνω. Δυστυχώς η ελληνική βιβλιογραφία υστερεί σε βιβλία και ιστορίες εποχής και ότι υπάρχει είναι μεταφρασμένο από συγγραφείς του εξωτερικού. Έτσι το wattpad δίνει την ευκαιρία σε εμάς που λατρεύουμε αυτή την εποχή (και δεν ήμαστε λίγοι)να βρίσκουμε κάτι ανάλογο να διαβάσουμε και σε μένα προσωπικά να γράφω.

Σ’ ευχαριστώ πολύ, και καλή επιτυχία, Αγγελική. Στείλε ένα μήνυμα σε εκείνους που διαβάζουν τη δουλειά σου.

AM:Εγώ σε ευχαριστώ για ακόμα μία φορά Νεκταρία μου, επίσης καλή επιτυχία.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που διαβάζετε και ψηφίζετε τις ιστορίες μου, μου δίνεται απίστευτη δύναμη να συνεχίσω. Απλά σας λατρεύω και θα συνεχίσω να γράφω όσο έχω έμπνευση για εκείνη την εποχή και όχι μόνο.


Γνώμη- Κριτική

Κανονικά θα έπρεπε να μιλήσω για ένα από τα έργα της Αγγελικής στο wattpad αλλά διάλεξα αυτή τη φορά να μιλήσω για τη δουλειά της συγγραφέως ως σύνολο. Είναι γνωστό σε όλους πως αγαπώ τρελά οτιδήποτε θυμίζει Τζέην Ώστεν και η αλήθεια είναι πως όταν είδα πως η Αγγελική έγραφε αυτό το είδος ιστοριών, κόμπιασα λιγάκι. Κανείς δεν μπορεί να φτάσει το επίπεδο της Ώστεν, αυτό είναι ξεκαθαρισμένο αλλά έχω να πω πως η δουλειά της Αγγελικής δεν μπορεί να απογοητεύσει τους εραστές του είδους. 

Γραμμένες με προσοχή, με αγάπη και με σεβασμό προς το είδος, οι ιστορίες της Αγγελικής Μακαντάση συγκαταλέγονται από τις καλύτερες στην εφαρμογή κατά τη γνώμη μου. Είναι κάτι διαφορετικό. Αντικατοπτρίζουν τέλεια τον ρομαντισμό της εποχής, την αθωότητα που είχαν τότε οι νεαρές κοπέλες, τον ιπποτισμό των ανδρών και φυσικά όλες εκείνες τις προκαταλήψεις που έκαναν την εποχή εκτός από ρομαντική, κι επικίνδυνη.

Εν κατακλείδι, αν θέλετε να βουτήξετε στην εποχή αυτή, και να κάνετε ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, αν θέλετε να ζήσετε το ρομαντισμό και τον αθώο έρωτα, τότε καλά θα κάνετε να μπείτε στο προφίλ της Αγγελικής και να ρίξετε μια ματιά στη δουλειά της. Σας το εγγυώμαι, δεν θα το μετανιώσετε!

Τις ιστορίες της Αγγελικής μπορείτε να τις βρείτε εδώ: https://www.wattpad.com/user/AngelikaMasi

Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname