Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

''Έτσι αισθάνομαι'' του Christopher Silas Neal

 Προσωπική άποψη Νεκταρία Πουλτσίδη

Πριν αρκετό καιρό έφτασε στα χέρια μου το βιβλίο "Έτσι αισθάνομαι" του συγγραφέα Christopher Silas Neal από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος. Είναι ένα βιβλίο για ηλικίες άνω των τριών ετών, αλλά απευθύνεται σε όλους μας. Ένα βιβλίο που μαθαίνει στα παιδιά πως να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματα τους. 


Η ιδιαίτερη εικονογράφηση και η έντονη αποτύπωση των συναισθημάτων μέσα από τις γεμάτες νόημα εικόνες, με βοήθησε να εξηγήσω στο παιδί μου πως να εκδηλώνει τα δικά του αισθήματα. 

Το παιδί που απεικονίζεται στο εξώφυλλο κι έκλεψε την καρδιά μου σ’ όλο το βιβλίο, δεν έχει όνομα. Μπορεί να είμαι εγώ, εσύ, ο καθένας. 

Ξεφυλλίζοντας την ιστορία, παρατηρούμε τον ήρωα να βιώνει διάφορες συναισθηματικές καταστάσεις. Θυμό, φωνές, που μπορεί να προέρχονται από κούραση, λύπη, χαρά, γέλιο κ μια πληθώρα ακόμα συναισθημάτων που βιώνουμε καθημερινά. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε πως πολλές φορές ακόμη κι εμείς οι ίδιοι έχουμε δυσκολία να εκφραζόμαστε συναισθηματικά, πόσο μάλλον τα παιδιά μας με τον εύπλαστο ψυχικό τους κόσμο.


Μου έδωσε την ευκαιρία να βοηθήσω το γιο μου να καταλάβει πως, ακόμη κι αν πολλές φορές νιώθουμε δυσαρέσκεια για κάποιο πράγμα, είτε θέλουμε να κλάψουμε,  όλοι μας, από τον πιο μικρό ως τον μεγαλύτερο, είμαστε ελεύθεροι να εκφραστούμε. Πως είναι υγιές για τον ίδιο, να αισθάνεται άλλοτε όμορφα κι άλλοτε άσχημα και να μη φοβάται να το δείξει. Η ειλικρίνεια των συναισθημάτων στις ηλικίες αυτές, άλλωστε, αποτελεί τη γερή βάση προσέγγισης και ανάπτυξης ανθρώπινων δεσμών.


Μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση το παραμύθι και το συζήτησα με τη δασκάλα του. Εκείνη μου ανάφερε πως αυτό το διάστημα μάθαινε στα παιδιά πώς να εξωτερικεύουν τα συναισθήματα τους. Έτσι της έστειλα το παραμύθι στο σχολείο για να το δουλέψει με τα παιδιά στην τάξη. Όταν μου το επέστρεψε ο γιος μου, δεν το αποχωριζόταν και κάθε βράδυ μου ζητούσε να του το διαβάσω. Το " Έτσι αισθάνομαι" έγινε το αγαπημένο μας βιβλίο και συνεχίζει κάθε βράδυ να μας φέρνει πιο κοντά.




Χαρακτηριστικά 


ISBN: 978-960-569-574-3
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Σελίδες: 32
Διαστάσεις: 25Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname