Τετάρτη, 5 Απριλίου 2017

Συνέντευξη με την Άντα Αντρέου

Σήμερα φιλοξενούμε στο blog μας μια ανερχόμενη συγγραφέα Κυπριακής καταγωγής. Την Άντα Αντρέου και το πρώτο της βιβλίο με τίτλο Σκοτεινές επιθυμίες που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις iwrite.Πάμε να την γνωρίσουμε καλύτερα.




ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

H Άντα Αντρέου γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λάρνακα της Κύπρου, ενώ έζησε για δύο χρόνια στην Αθήνα, όπου σπούδασε Σχέδιο Μόδας.
Άρχισε να γράφει από δεκαπέντε χρονών, όμως, μετά την ενηλικίωσή της, αποφάσισε να ασχοληθεί με τη συγγραφή και επαγγελματικά. Η συγγραφική της διαδρομή έχει ξεκινήσει από το διαδίκτυο, δημοσιεύοντας ιστορίες στην παγκοσμίως γνωστή ιστοσελίδα Wattpad, όπου και αρκετά έργα της αγαπήθηκαν από το αναγνωστικό κοινό. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια συγγραφής σε Ελλάδα και Κύπρο, που βοήθησαν στη βελτίωση του τρόπου γραφής της, ενώ παράλληλα έχει συμμετάσχει σε διαγωνισμούς συγγραφής και ποίησης, όπου έχει διακριθεί.




ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Γεια σου Άντα! Σε ευχαριστώ πολύ για την παραχώρηση της συνέντευξης  στο blog μας ‘Θεματοφύλακες Βιβλίων’ Χαίρομαι πολύ που τα ξαναλέμε, κρατώντας αυτή την φορά στα χέρια το βιβλίο σου. Πώς αισθάνεσαι που κυκλοφόρησε η ιστορία σου σε βιβλίο;

Α.Α: Γεια σου και σε σένα! Για να είμαι ειλικρινής, δεν το πιστεύω ακόμη πως συμβαίνει. Είμαι σε σοκ. Είναι τόσο όμορφο συναίσθημα να βλέπεις πως οι ήρωες που έπλασες είναι εκεί έξω και αγαπιούνται από τόσο κόσμο. Πάντα διάβαζα βιβλία , ερωτευόμουν τους χαρακτήρες και πάντα κρυφά μέσα μου ονειρευόμουν να μπορούσε να συμβεί και σε μένα αυτό. Και να, τώρα, που μου συμβαίνει και διαρκώς αναρωτιέμαι «το ζω ή είναι φαντασίωση;»

Τι σε ώθησε να κάνεις αυτοέκδοση, αντί να στείλεις, απλά, την ιστορία σου σε κάποιο εκδοτικό και να περιμένεις να στο εκδώσουν, χωρίς να δώσεις χρήματα;

Α.Α: Θεωρώ πως για έναν ανερχόμενο συγγραφέα, που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα και δεν τον γνωρίζει κανείς, το καλύτερο είναι η αυτοέκδοση. Όσο κι αν ακούγεται σκληρό, στην σήμερον ημέρα, πολλοί λίγοι μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι δίνουν ευκαιρίες σε νέους συγγραφείς. Προσωπικά εγώ, στην αναζήτηση μου για το εκδοτικό μου σπίτι, οι εκδόσεις  που ανήκω τώρα μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη. Ποντάρουν πολύ στο νέο αίμα και στις φρέσκες ιδέες.

Μίλησε μας για τις σκοτεινές επιθυμίες. Τι διαπραγματεύεται το βιβλίο σου;

Α.Α: Μιλάει για τα όνειρα τριών παιδιών που ζουν την φοιτητική ζωή τους, στην Αθήνα και στη Μαδρίτη. Η πρωταγωνίστρια, η Άντα κουβαλώντας ένα παρελθόν που την άλλαξε, αποφασίζει να κάνει το μεγάλο της όνειρο πραγματικότητα. Να σπουδάσει μόδα. Παράλληλα, ο Άγγελος , ένα παιδί γεμάτο φιλοδοξίες, έχοντας κάνει μουσικές σπουδές, τώρα παίρνει την ειδικότητα του σαν dj στη Μαδρίτη. Από την άλλη, ο Δημήτρης, ένας εικοσάχρονος ανυπότακτος νέος ακολουθεί τον ίδιο δρόμο με τον Άγγελο . Παρακολουθεί τις ίδιες μουσικές σπουδές, αλλά στη Σχολή που σπουδάζει κι η Άντα. Η ζωή, με ένα περίεργο τρόπο, μπλέκει τις ζωές αυτών των τριών. Η εμφάνιση των δυο ανδρών θα φέρει την Άντα αντιμέτωπη με το παρελθόν της, που τόσο καιρό προσπαθεί να θάψει. Είναι μια ιστορία με επιθυμίες, όπως λέει κι ο τίτλος του βιβλίου, επιθυμίες που οι ήρωες χρειάζονται στην ζωή τους, άλλα τις αγνοούν για διαφόρους λόγους.

Με ποιόν χαρακτήρα του βιβλίου σου, πιστεύεις ότι έχεις τα περισσότερα κοινά στοιχεία;

Α.Α: Το πρόβλημα πάντα με ένα συγγραφέα είναι πως σε όλους τους χαρακτήρες του βάζει κομμάτια από το εαυτό του. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον. Αν έπρεπε αναγκαστικά να διαλέξω όμως, θα έλεγα την Άντα. Είναι αποφασιστική , ξέρει τι θέλει από τη ζωή της , είναι αφοσιωμένη σε αυτό που αγαπάει , είναι ντόμπρα και ξέρει πώς να κερδίσει το σεβασμό των άλλων. Μοιάζουμε πολύ με την Άντα. Αυτή παθιάζεται με την μόδα , εγώ παθιάζομαι με τη συγγραφή , όμως κι οι δυο αγαπάμε αυτό που κάνουμε και δουλεύουμε συνεχώς, με αφοσίωση για να εκπληρώσουμε τα όνειρα μας. Δεν ξέρω αν είναι καλή αυτή η παραδοχή, γιατί συνήθως δεν μου αρέσει να ξέρουν πολλά για μένα. ( γέλια )

Ποιο μήνυμα θέλεις να περάσεις στον αναγνώστη του βιβλίο σου;


Α.Α: Θέλω να δείξω στον κόσμο, μέσα από το βιβλίο, πως είναι ένας άνθρωπος που έχει πέσει κάτω, να σηκώνεται και σιγά – σιγά να βρίσκει το δρόμο του ξανά. Είναι δύσκολο, σε ένα άτομο να του έχουν συμβεί σκληρά γεγονότα κι όμως να καταφέρει να σηκωθεί και να προχωρήσει μπροστά. Πάντα λέμε «μπορούμε», άλλα στην πράξη μόνο εύκολο δεν είναι. Επίσης, θέλω να δουν πως ένα πρόσωπο μεταλλάσσεται και αλλάζει, μόνο με την επιρροή των γύρω του. Εννοώ , θα δείτε πώς ο Άγγελος και ο Δημήτρης επηρέασαν δραστικά με τη γνωριμία τους την Αντα. Θα γνωρίσουν την έννοια της πραγματικής φιλίας, αυτής της φιλίας που δεν κολλάει στα τυπικά, άλλα μας  αγγίζει πιο βαθιά μέσα μας. Οι “Σκοτεινές Επιθυμίες”  κρύβουν την τρέλα της στιγμής, που μερικές φόρες ξεχνάμε εμείς οι άνθρωποι να ζήσουμε , κρύβουν όνειρα και το πείσμα για να τα επιτύχεις. Το βιβλίο έχει ταξιδιάρικη διάθεση , πάθος , φιλία και, νομίζω και, πολύ γέλιο. Θα είναι καλός σύντροφος για πολλούς αναγνώστες, πιστεύω. 



Ξέρω πως οι “Σκοτεινές Επιθυμίες”  είναι τριλογία. Σκοπεύεις στο μέλλον να εκδόσεις τη συνέχεια;

Α.Α: Στο μυαλό μου έχω σαν όνειρο να εκδώσω όλη την τριλογία, άλλα για να γίνει αυτό θέλει πολύ χρόνο, κόπο και δουλειά. Προς το παρόν, θέλω να δω πως θα πάνε οι Σκοτεινές Επιθυμίες και παράλληλα θα συνεχίσω να γράφω στο “wattpad” . Θέλω να περπατώ όχι να τρέχω. Γιατί, όπως λέει και η παροιμία, «όποιος βιάζεται σκοντάφτει».

Ας μιλήσουμε λίγο για σένα. Ποια είναι η Άντα Αντρέου;

Α.Α: Η αλήθεια είναι πως δεν μου αρέσει να μιλάω για μένα. Προτιμάω να μιλάω μέσα από τις ιστορίες μου. Το να μιλάω για μένα είναι περίεργο. Αυτό που μπορώ να πω είναι πως η Άντα Αντρέου είναι μια τρελή, ασυμβίβαστη κοπέλα, που, αυτή την στιγμή, ζει το όνειρο της.

Με τι άλλο σου αρέσει να ασχολείσαι, εκτός από τη συγγραφή ιστοριών;

Α.Α: Μου αρέσει απίστευτα ο κινηματογράφος. Μπορώ να δω όποιο είδος ταινίας, σε οποιαδήποτε γλώσσα, έκτος βέβαια από τα θρίλερ. Δεν με ενθουσιάζουν. Παράλληλα, ασχολούμαι και με τη γυμναστική και τον εθελοντισμό. Μου αρέσει να βοηθάω, με όποιο τρόπο γίνεται. Τον υπόλοιπο μου χρόνο, τον έχω για τη συγγραφή. Συνήθως, όταν δεν γράφω, μου αρέσει να σκιτσάρω και να φτιάχνω χαρακτήρες. Συνεχώς μου έρχονται ιδέες και δεν μπορώ να τις σταματήσω.

Πως αντέδρασαν οι κοντινοί σου άνθρωποι, όταν τους είπες ότι θα εκδόσεις βιβλίο;

Α.Α: Νομίζω, με πέρασαν για τρελή! ( Γέλια ) Τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα, όπως οι ζωγράφοι, οι σχεδιαστές μόδας, οι συγγραφείς είναι παρακινδυνευμένα. Θέλουν ρίσκο. Όλη μου η οικογένεια ήταν κάπως «που πας ξυπόλυτη στα αγκάθια;» .

Πες μας τα μελλοντικά σου σχέδια.

Α.Α: Δεν έχω και πολλά. Το πιο μελλοντικό σχέδιο που έχω φτιάξει στο κεφάλι μου, που συνάμα είναι όνειρο και στόχος για μένα, είναι να εκδώσω όλη την σειρά “Desires” . Δεν έχω κάτι περισσότερο. Κατά τ’ άλλα, δε θέλω να ονειρεύομαι πολύ. Θέλω όλα να τα λέω  και να τα κάνω σιγά-σιγά  στην πράξη. Δε θέλω να απογοητεύω τους αναγνώστες μου.

Σε ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη που παραχώρησες στο blog μας. Εύχομαι κάθε ευτυχία και επιτυχία, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο της ζωή σου.

Α.Α: Εγώ σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να μιλήσω για τις Σκοτεινές Επιθυμίες. 


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ


ISBN: 978-618-5218-55-3
Συγγραφέας: ΑΝΤΡΕΟΥ ΑΝΤΑ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σειρά: DESIRES
Σελίδες: 840
Διαστάσεις: 16Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2017


Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα της συγγραφέως:
ΤΡΟΠΟΙ ΑΓΟΡΑΣ ΒΙΒΛΙΟΥ
iwrite-puplic
Πρωτοπορία
ΙΑΝΟΣ-Λεμονί
Bibliohora-Ebooks.gr
Biblionet.gr

Συνέντευξη :Αγγελική Δρακάκη
Επιμέλεια : Νεκταρία Πουλτσίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname