Τρίτη, 9 Αυγούστου 2016

Αφιέρωμα στα παραμύθια της Μελίνας Καλούδη

ΥΠΟΘΕΣΗ

"Το αστεράκι που ήθελε να κάνει παρέα στον ήλιο"

Αυτό είναι ένα από τα πρώτα μου παραμύθια, το οποίο και το έχω μέσα στην καρδιά μου γράφτηκε ένα καλοκαιρινό βράδυ αγναντεύοντας τον  ουρανό και κάνοντας όνειρα πριν από αρκετά χρόνια και το αφιέρωσα στο δικό μου αστέρι που τόσα χρόνια είναι δίπλα μου και με στηρίζει σε ότι και αν κάνω... 

Ευελπιστώ να σας αρέσει ξέρω ότι είναι κάτι που απευθύνεται σε παιδιά και όχι σε ενήλικες αλλά ας μην ξεχνάμε πως όλοι μέσα μας κρύβουμε ένα μικρό παιδί που ψάχνει ευκαιρίες για να βγει λιγάκι στο φως και να ξανακρυφτεί πάλι στην μικρή γωνίτσα που του αναλογεί μέσα στον καθένα μας!!!


ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

Είναι από τις λίγες φορές που η δουλειά που έχω να παρουσιάσω στο αναγνωστικό κοινό είναι τόσο διαφορετική από τις άλλες. 

Παραμύθια!

Τρία όμορφα, προσεγμένα, καλογραμμένα παραμύθια για παιδιά και για μεγάλους, γιατί όχι, τρεις ιστορίες που περνάνε όμορφα μηνύματα για το πώς πρέπει να έχουμε στόχους, να πιστεύουμε στον εαυτό μας, να αποδεχόμαστε τον άλλον όπως είναι και το κυριότερο, πως η υπομονή μας ανταμείβεται. Ειλικρινά είναι από τα πιο όμορφα παραμύθια που έχω διαβάσει (και ναι σαν παιδί κι εγώ, διαβάζω πολλά από αυτά!) που αν έχετε παιδί θα έπρεπε να τους τα διαβάσετε. Θα τα βρείτε στη σελίδα της Μελίνας στο Wattpad : https://www.wattpad.com/user/mpempoula82

Είναι εκπαιδευτικά, είναι όμορφα και οι μανούλες εκεί έξω καλό θα ήταν να τα δουν και να τα μεταφέρουν στα μικρά τους! 


Κριτική: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname