Κυριακή, 21 Αυγούστου 2016

Συνέντευξη με τον Σπύρο Πετρουλάκη.

Λατρεμένοι αναγνώστες, σήμερα φιλοξενούμε ένα αγαπημένο συγγραφέα αλλά και πρόσωπο των τεχνών, τον κύριο Σπύρο Πετρουλάκη. Ελάτε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το βιογραφικό του, να ανακαλύψουμε την πηγή της έμπνευσης αλλά και να ταξιδέψουμε μέσα από τα συγγραφικά του έργα που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μίνωας. Τι περιμένετε; Ας ξεκινήσουμε το μαγικό ταξίδι στον κόσμο της συγγραφής..

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

    Γεννήθηκα στην Αθήνα, έζησα στο Ρέθυμνο και στα Χανιά, από τα οποία κατάγομαι. Ασχολούμαι με τη μουσική επαγγελματικά, παίζοντας ούτι, τραγουδώντας, γράφοντας μουσικές και στίχους για μένα και όλο τον κόσμο.Έχω συμμετάσχει σε παραστάσεις και συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.Παράλληλα είμαι ραδιοφωνικός παραγωγός στο Δίκτυο fm 91,5 στα Χανιά.

   Τις καλύτερες ώρες μου τις περνάω παίζοντας με τα παιδιά μου, την Ειρήνη εννέα ετών που με διαβεβαιώνει ότι «εγώ θα βαριόμουν να διαβάσω τόσο μεγάλο βιβλίο», και τον Κωνσταντίνο, επτάχρονο κυνηγό δεινοσαύρων και άλλων μοχθηρών δράκων.

    Γράφω και αφηγούμαι παραμύθια πειράζοντας τον κόσμο.
   Ανακατεύω τα πράγματα και είμαι αυτός που βάζει τους ψύλλους στα άχυρα.

   Είμαι προπονητής και Πανελληνιο­νίκης στο Taekwondo όπου κατέχω 6 Dan.Έχω ασχοληθεί με τη φωτογραφία, την αναρρίχηση και τις καταδύσεις.Το πρώτο μου CD με συμμετοχή γνωστών καλλιτεχνών είναι στα σκαριά.

Σπύρος Πετρουλάκης

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Κύριε Πετρουλάκη, για αρχή να σας καλωσορίσουμε στους «Θεματοφύλακες Βιβλίων» και να σας ευχαριστήσουμε για τη συνέντευξη, που δεχτήκατε να μας δώσετε. 

Ρίχνοντας μια ματιά στο βιογραφικό σας, βλέπω ότι είστε ένας άνθρωπος που καταπιάνεται με πολλά και διάφορα. Μουσική, ραδιόφωνο, συγγραφή αλλά και καταδύσεις είναι μόνο μερικά από τα πράγματα με τα οποία ασχολείστε. Θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς τα καταφέρνετε όλα αυτά; 

Σ.Π:Αγάπη, μεράκι και δίψα για περιπέτεια. Φυσικά δεν ασχολούμαι με όλα αυτά που μου αρέσουν, αλλά όταν ξεκλέβω χρόνο, αρπάζω την ευκαιρία από τα μαλλιά. 

Ποια ήταν η πρώτη σας επαφή με την συγγραφή; Ποιο ήταν το γεγονός εκείνο που σας έκανε να την αγαπήσετε; 

Σ.Π:Η πρώτη μου επαφή ήταν με το μυθιστόρημα «Το παράθυρο της Νεφέλης» αλλά την αφορμή την άρπαξα από ένα τυχαίο γεγονός. Ένα παραμύθι που σκάρωσα για να εξηγήσω στα παιδιά μου θέματα όπως είναι η διαφορετικότητα, η συνεργασία και εντέλει η αποδοχή, ήταν το έναυσμα για την συγγραφική προσπάθεια. Τώρα έχω τη χαρά να αναμένω την έκδοση του εν λόγω παραμυθιού στις αρχές του Φθινοπώρου. 

Διαβάζετε λογοτεχνία; Ποια βιβλία/συγγραφείς σας αρέσουν; 

Σ.Π:Αυτή την εποχή μου αρέσει να διαβάζω σύγχρονη Ελληνική λογοτεχνία και «ξεψαχνίζω» συγγραφείς όπως είναι η Νατάσα Γκουντζικίδου, η Βασιλική Τσούνη, ο Χάρης Μαύρος, η Πένυ Παπαδάκη και αρκετοί άλλοι. 

Τι είναι αυτό που σας εμπνέει όταν γράφετε κάποιο έργο σας; 

Σ.Π:Η ίδια η ιστορία. Αυτό είναι η μαγιά για μένα. Αν η ιστορία που έχω ακούσει, έχει ενδιαφέρον ή αν το θέμα που έχω φανταστεί είναι πρωτότυπο, εκείνο μου δίνει την αφορμή και την αιτία για αν απογειωθεί η έμπνευση. 

Έχετε γράψει συνολικά πέντε βιβλία που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μίνωας. Ξεχωρίζετε κάποιο από αυτά; Ποιος είναι ο αγαπημένος σας χαρακτήρας; 

Σ.Π:Δίχως να πω ότι ξεχωρίζω κάποιο βιβλίο η καρδιά μου κλείνει κάπως προς την Ελένη της Εξομολόγησης, λόγω του ότι η ιστορία βασίζεται, εν μέρει, στην πραγματική ζωή της γιαγιάς μου της Ελένης. 

Δύο από τα βιβλία σας, «Το παράθυρο της Νεφέλης» και «Η εξομολόγηση» είναι βασισμένα σε αληθινές ιστορίες. Πόσο δύσκολο είναι για έναν συγγραφέα να γράφει για πραγματικά γεγονότα; Εσείς επηρεαστήκατε από τις ιστορίες, πήρατε τον ρόλο του κριτή ή παραμείνατε ένας απλός αφηγητής χωρίς να αλλάξετε τα γεγονότα; 

Σ.Π:Δεν ξέρω αν είναι εύκολο ή δύσκολο να περιγράψεις με τη δική σου ματιά τα πραγματικά γεγονότα, αλλά πιστεύω ότι είναι μιας πρώτης τάξεως πηγή πληροφοριών. Τις ιστορίες που έχω περιγράψει και στα τρία μυθιστορήματά μου, τις ακολουθώ και με ακολουθούν. Δεν μπορώ να αφήσω τα γεγονότα αυτούσια, διότι τότε ίσως να μην έχουν και τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στα βιβλία μου. Οπότε έγινα και πιστός ακόλουθος, αλλά και κριτής, αλλάζοντας κάπως τα γεγονότα. 

Το καινούργιο σας βιβλίο «Η Παναγία της φωτιάς» είναι μια συνέχεια από την εξομολόγηση. Πείτε μας λίγα λόγια για την υπόθεσή του. 

Σ.Π:Στην «Παναγιά της φωτιάς», προσπαθώ να τονίσω τα δυνατά στοιχεία των ανθρώπων, εξυμνώντας, την αληθινή φιλία, τον αγνό έρωτα, την ανδρεία, την αυτοθυσία και γενικά τις ανθρώπινες αξίες. Και αυτό το βιβλίο μου βασίζεται σε συγκλονιστικές αφηγήσεις πραγματικών ηρώων και προκαλώ τον αναγνώστη να γίνει μέρος της ιστορίας. Να συνδράμει και να βοηθήσει τους ήρωες να αντεπεξέλθουν. Πως; Δεν θα σας το μαρτυρήσω… 

Μπορείτε να μας αποκαλύψετε κάτι για την συνέχεια της ιστορίας; 

Σ.Π:Ο κύκλος της Εξομολόγησης έκλεισε με την Παναγιά της φωτιάς, οπότε συνέχεια δεν προβλέπεται να υπάρξει, αφού οι λύσεις στις απορίες του κοινού απαντήθηκαν και τα χρωστούμενα, που είχα σε εκκρεμότητα με τους ήρωες μου, ξεπληρώθηκαν. 

Ποια είναι η συμβουλή σας στους νέους συγγραφείς; 

Σ.Π:Θάρρος, τόλμη και πολλή δουλειά. 

Κλείνοντας, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τον χρόνο σας και να σας ευχηθούμε να είναι καλοτάξιδο το νέο σας βιβλίο. Θα θέλατε να προσθέσετε κάτι άλλο ή να πείτε κάτι στους αναγνώστες σας; 

Σ.Π:Ευχαριστώ για την πρόσκληση στην υπέροχη ομάδα και την αγάπη που έχετε δείξει στο έργο μου. Εύχομαι σε όλους να αφήσουμε πίσω τα κακώς κείμενα και να προχωρήσουμε μπροστά με ελπίδα, οραματιζόμενοι ότι θα υπάρξουν φωτεινές μέρες.



 

Ένα βίντεο για τον συγγραφέα Σπύρο Πετρουλάκη και το βιβλίο του "Η Παναγιά της φωτιάς" των εκδόσεων Μίνωας από τους Θεματοφύλακες Βιβλίων

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ




Συνέντευξη :Νεκταρία Πουλτσίδη
Επ.Βίντεο : Νάγια Γ. Μητροπούλου
Επιμέλεια Αρθρου: Βασιλική Μπούζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname