Τρίτη, 19 Ιουλίου 2016

Γνωρίστε την συγγραφέα IamCDark

Κανείς δεν ξέρει ποια κρύβεται πίσω από αυτό το όνομα και η συγκεκριμένη συγγραφέας έτσι θέλει να παραμείνει το μυστήριο, τουλάχιστον μέχρι να νιώσει έτοιμη εκείνη να φανερωθεί στον κόσμο. 

Αυτό όμως δεν εμπόδισε κανέναν από το να διαβάσει τη δουλειά της. Η ιστορία της «Οι αποχρώσεις των σκιών» απαριθμεί ήδη τέσσερα βιβλία, κι ετοιμάζεται το πέμπτο, ενώ υπάρχουν και δύο prequel στα σκαριά. 

Μιλήσαμε με την IamCDark και μας είπε τι είναι «Οι αποχρώσεις των σκιών» και γιατί ο κόσμος αγάπησε αυτή τη σειρά βιβλίων τόσο πολύ. 


Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΝΜ: IamCDark, θα σου ζητούσα να συστηθείς αλλά σου αρέσει πολύ το μυστήριο τελικά! Γιατί προτιμάς την ανωνυμία;

Όπως όλοι γνωρίζουν, ζούμε σε έναν κόσμο που οι περισσότεροι θέλουν να προβάλουν τον εαυτό τους ή να τον εκθέσουν σε υπερβολικό βαθμό καλοπροαίρετα ή μη. Θεωρώ ότι το πιο cool πράγμα που μπορώ να κάνω σε αυτή τη φάση είναι να διατηρήσω το μυστήριο μου. Προτιμώ την ανωνυμία, διότι τα βιβλία αφού γραφτούν, δεν χρειάζονται επώνυμους συγγραφείς.

ΝΜ: Πιστεύεις πως το γεγονός ότι κανείς δεν ξέρει κάτι για σένα, βοήθησε στο να τραβήξει το ενδιαφέρον αναγνωστών και να σε μάθουν μέσα από την ανωνυμία σου; 

Βέβαια. Οι μυστήριοι άνθρωποι πάντα είναι και ενδιαφέρον. Πιστεύω πως αυτό ίσως να βοήθησε τους αναγνώστες να με πλησιάσουν με πιο άνεση. Μάλιστα μεγάλη εντύπωση μου έκανε όταν μία φίλη μου διάβασε τα βιβλία μου χωρίς να ξέρει ότι είμαι εγώ η C. Dark και μετά από μερικές μέρες μου τα πρότεινε κιόλας. Αυτό με έκανε να αποκτήσω περισσότερο αυτοπεποίθηση για τη συγγραφή μου.

ΝΜ: Βαμπίρ, ένα είδος που έχει λατρευτεί από το νεανικό κοινό. Τι σε έκανε να διαλέξεις να γράψεις το συγκεκριμένο στυλ ιστοριών;

Είμαι μεγάλη fan του είδους. Τα περισσότερα βιβλία της βιβλιοθήκης μου ανήκουν σε αυτό το στυλ βιβλίων. Αυτό το στυλ των ιστοριών είναι κάτι που αντιπροσωπεύει ως αλληγορία το κυνήγι της άφθαρτης νεότητας, της παντοδυναμίας και του ανέφικτου έρωτα. Είναι ένα στυλ που σε κάνει να ξεφεύγεις από την πραγματικότητα πλάθοντας χαρακτήρες που φυσικά δεν υπάρχουν αλλά γοητεύουν το κοινό. Η δύναμη, η άφθαρτη εικόνα του ατόμου καθώς και η εξουσία που μπορεί να έχει ένας χαρακτήρας σε ένα τέτοιο βιβλίο, είναι άκρως γοητευτική. Συνδυάζουν το αδύνατο με την ανθρώπινη φύση, κάτι που με συναρπάζει.


ΝΜ: Οι επιρροές από τη σειρά The Vampire Diaries είναι έντονες στις ιστορίες των αποχρώσεων, σε φοβίζει καθόλου η σύγκριση με τη σειρά και τα βιβλία; Τι το διαφορετικό έχουν οι δικές σου ιστορίες;

Ποτέ δεν ένιωσα φόβο ή δισταγμό για αυτό. Όλοι από κάπου παίρνουμε έμπνευση και έπειτα την δημιουργούμε όπως εμείς θέλουμε. Σαφώς υπάρχουν παρόμοια στοιχεία με τη σειρά The Vampire Diaries, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα βιβλία έχουν την ίδια ιστορία ή την ίδια κατάληξη. Ωστόσο το Vampire Diaries είναι μία από τις αγαπημένες μου σειρές, καθώς και τα βιβλία, τα οποία τα έχω διαβάσει όλα. Ωστόσο δεν ήταν αυτή η κύρια πηγή έμπνευση μου. Πάντα μου άρεσαν τα βιβλία φαντασίας και κάθε φορά που διάβαζα και από ένα, ήθελα να φτιάξω και εγώ έναν δικό μου κόσμο στον οποίο να έχω διάφορους φανταστικούς χαρακτήρες. Έτσι λοιπόν ξεκίνησα να γράφω το πρώτο βιβλίο της σειράς μου "Οι Αποχρώσεις των Σκιών" με τίτλο η Αποκάλυψη. Κάθε φορά που τελείωνα και από ένα βιβλίο, οι ιδέες για το επόμενο ξυπνούσαν από μόνες τους μέσα στο μυαλό μου. Ωστόσο η έμπνευση για τη σειρά μου, μου ήρθε από τη στιγμή που κατάλαβα ότι μου άρεσε πολύ, η ιδέα, ότι ανάμεσα στον κόσμο τον δικό μας, μπορεί να υπάρχουν και άλλοι κόσμοι με άλλα πλάσματα διαφορετικά από εμάς στη φύση τους, αλλά πολύ κοντά σε εμάς όσον αφορά στα συναισθήματα.

Το διαφορετικό που έχουν οι δικές μου ιστορίες είναι ακριβώς αυτό. Ότι είναι διαφορετικές. Έχω δώσει στοιχεία του χαρακτήρα μου σε κάθε πρωταγωνιστή. Έχω δημιουργήσει δικούς μου όρους για να ερμηνεύσω κάποια πράγματα στα βιβλία μου. Είναι κάτι δικό μου...

ΝΜ: Τι το συναρπαστικό, τελικά, έχουν τα βαμπίρ; Τι είναι αυτό που αγαπάς σε αυτά;

Ακριβώς όπως το είπες. Είναι συναρπαστικά. Όπως ανέφερα και παραπάνω η δημιουργία ενός σκοτεινού πλάσματος με τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φύσης είναι γοητευτική. Η αιωνιότητα που μπορούν να βρίσκονται τα βαμπίρ, είναι ένα άπιαστο όνειρο για τους ανθρώπους. Ποιος δε θα ήθελε να ζήσει για όσα χρόνια θέλει εκείνος; Βέβαια αυτό έχει και τα αρνητικά του αλλά δεν θέλω να καταλήξω εκεί. Η άφθαρτη εικόνα ενός βαμπίρ. Ποιος δεν θα ήθελε να μείνει νέος για πάντα; Έχουν γραφτεί πολλά ποιήματα για αυτό. Η δύναμη, η εξουσία. Είναι κίνητρα που πολλοί αναζητούν.

ΝΜ: Μίλησε μας λίγο για τη σειρά βιβλίων σου. Πες μας περί τίνος πρόκειται;

Θα έλεγε κανείς πως οι σειρά επειδή βασίζεται στο είδος των βαμπίρ δεν έχει τίποτα να προσφέρει παρά μόνο φαντασία και δράση. Όποιος μπορεί να το πει αυτό, κάνει ένα τεράστιο λάθος. Μέσα από τη σειρά μου δείχνω πως μπορεί κάθε χαρακτήρας να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της ζωής. Είτε αυτό είναι μία απώλεια, μία απογοήτευση, πόνος, προδοσία και ένα σωρό άλλα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όλοι. Οι χαρακτήρες των βιβλίων μου είναι τρισδιάστατοι και αντιμετωπίζουν όλοι τους δικούς τους δαίμονες. Ωστόσο η άφιξη των βαμπίρ θα αναστατώσει τις ζωές όλων. Η άφιξη των βαμπίρ, ωστόσο μπορεί να είναι και κάτι το αλληγορικό για τον καθένα που διαβάζει τα βιβλία.

ΝΜ: Στέφαν και Τάιλερ, δύο αδέρφια αντίπαλοι που τους ενώνει ένα μοναδικό πρόσωπο, η Κριστίν. Μίλησε μας λίγο για τους τρεις κεντρικούς σου χαρακτήρες, σύστησε τους στον κόσμο. 

Με αφορμή αυτό, θα ήθελα να ανακοινώσω ότι ήδη γράφω δύο βιβλία με τίτλο "Η Ζωή Πριν τις Σκιές" στα οποία παρουσιάζεται η ζωή των αδερφών Ντόμπλεμορ ξεχωριστά, πριν γίνουν βρικόλακες. Το πρώτο βιβλίο παρουσιάζεται από την οπτική γωνία του ΤΑΙΛΕΡ και το δεύτερο από την οπτική γωνία του ΣΤΕΦΑΝ.

Όσο για τον Τάιλερ είναι ο αδικημένος χαρακτήρας του βιβλίου, αφού έγινε βρικόλακας παρά τη θέληση του. Την ευθύνη για αυτό που του συμβαίνει την έχει ο Στέφαν, όπου θα μιλήσω για αυτό στα δύο βιβλία που ανέφερα παραπάνω.

Όσο για τους χαρακτήρες που έχουν τώρα στη σειρά των βιβλίων μου. Ο Τάιλερ είναι ένας δυναμικός χαρακτήρας. Διεκδικεί ότι θεωρεί ότι του ανήκει και δεν αφήνει ποτέ τίποτα στην τύχη. Το πάθος του και ο έρωτας του για την Κριστίν τον έκανε να δει καθαρά από το πρώτο κιόλας βιβλίο. Παρόλο όμως το δυναμισμό του και την αποφασιστικότητα του, υπάρχει μία πλευρά του χαρακτήρα του σκοτεινή. Θεωρεί τον εαυτό του τέρας. Όμως η άγκυρα του για να είναι φυσιολογικός είναι η Κριστίν. Μαζί της νιώθει φυσιολογικός και θεωρεί ότι έχει έναν σκοπό στη ζωή του. Είναι από τους χαρακτήρες που δεν θα ξεχάσει ποτέ πόσο κακό έκανε στον άλλον, αλλά και το αντίθετο. Θεωρεί την σκοτεινή πλευρά του κομμάτι του και την έχει αποδεχθεί. Όσο δυναμικός είναι, άλλο τόσο είναι και αλαζόνας. Μοναχικός τύπος. Υπερεκτιμά τον εαυτό του. Απομονώνει τον εαυτό του από τους άλλους, τους οποίους τους θεωρεί και κατώτερούς του και πολλές φορές τους χρησιμοποιεί και τους ταπεινώνει. Είναι είρωνας και εγωιστής. Η έπαρση και η υπεροψία καθώς και ο ατομισμός του είναι οι αποχρώσεις του ίδιου εγωισμού σε ακραία μορφή. Όταν όμως παραδίνεται στον έρωτα όλα αυτά παύουν να ισχύουν. Μέσα του κρύβει έναν υπερπροστατευτικό κυνηγό. Παρόλο αυτά παραμένει μυστικοπαθής. Έλκεται από τα μυστήρια της ζωής, το πάθος και τους κινδύνους.

ΝΜ: Είναι από τα πιο πετυχημένα βιβλία με βαμπίρ που έχουν ανέβει στο Wattpad. Πως αισθάνεσαι για την αγάπη που έχουν λάβει; Σε αγχώνει καθόλου, από την άποψη ότι θα πρέπει να συνεχίσεις ίσως να κρατάς τους αναγνώστες σε συνεχές ενδιαφέρον;

Αυτό είναι το πιο δυνατό κίνητρο για να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπάω. Η στήριξη που παίρνω καθημερινά από τους αναγνώστες μου, μου δίνει την δύναμη να συνεχίζω να εκπληρώνω το όνειρο μου. Η αγάπη που παίρνω αυτή τη στιγμή από άτομα που δεν με γνωρίζουν καθόλου, με κάνει να πιστεύω σε εμένα και να μην φοβάμαι.

Κάθε άλλο παρά με αγχώνει το γεγονός αυτό. Λατρεύω να γράφω και κυρίως έχω λατρέψει πολύ τη σειρά "Οι Αποχρώσεις των Σκιών", σε σημείο να μη θέλω να την τελειώσω. Το γεγονός ότι ήδη έχω δημιουργήσει ένα σχέδιο για την εξέλιξη της ιστορίας, έως και δύο βιβλία μπροστά με κάνει να νιώθω πολύ χαλαρή.

Η αγαπημένη μου Κριστίν, είναι ένας χαρακτήρας που δημιούργησα με πολλά χαρακτηριστικά δικά μου. Είναι δυναμική αλλά ευάλωτη στις καταστάσεις που δεν μπορεί να διαχειριστεί. Τελειομανής και ευφυής. Ευαίσθητη σε μεγάλο βαθμό, αλλά φροντίζει να το κρύβει καλά. Επίσης κρύβει τα συναισθήματά της για να μην πληγωθεί. Θυσιάζεται για τους άλλους και ειδικά για εκείνους που αγαπάει και έχουν σημαντικό ρόλο στη ζωή της. Όταν επιδιώκει κάτι, κάνει τα πάντα για να το πετύχει. Το πιο χαρακτηριστικό της γνώρισμα είναι ότι δείχνει κατανόηση στα ανθρώπινα λάθη και μπορεί να δικαιολογήσει και τα πιο αδύνατα πράγματα. Η διαίσθησή της είναι η μεγαλύτερη αρετή της, καθώς αντιλαμβάνεται το περιβάλλον, χωρίς πολλές εξηγήσεις. Το γεγονός ότι έχασε τους γονείς της, την έκανε ακόμα πιο δυνατή. Χαρακτηριστική ατάκα της είναι ότι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό.

Όσο για τον Στέφαν, είναι ένας από τους χαρακτήρες του βιβλίου που δεν τον έχουμε δει τόσο συχνά όσο τους άλλους. Στο πρώτο κιόλας βιβλίο φαίνεται ότι είναι ένας αινιγματικός και μυστήριος χαρακτήρας, αλλά η καλοσύνη που εμπνέει είναι μεγαλύτερη και καλύπτει όλα τα υπόλοιπα. Εμφανίζεται στο Φροστ Βάλλευ με σκοπό να αποτρέψει τον Τάιλερ να κάνει κακό στην Κριστίν αλλά στο τέλος αντιστρέφονται οι ρόλοι. Από το δεύτερο βιβλίο βλέπουμε ότι έχει χάσει την ψυχή του και ότι είναι ένα πιόνι στο πονηρό παιχνίδι που παίζει ο Νοσφέρους. Αλλά φυσικά δεν είναι όλα όπως φαίνονται. Ο Στέφαν αγάπησε την Κριστίν και προκειμένου να μην πάθει κακό, θυσίασε τον εαυτό του. Δηλαδή πήγε με το μέρος του Νοσφέρους, αλλά κατάφερε να τον ξεγελάσει, προσποιούμενος ότι έχει χάσει την ψυχή του. Εκείνος όμως το μόνο που έχει κάνει είναι να αποκοπεί από τα συναισθήματα του για να σώσει την Κριστίν. Αυτό το βλέπουμε στον επίλογο του τρίτου βιβλίου της σειράς. Ο χαρακτήρας του είναι από εκείνους που θα κάνουν τα πάντα για να προστατεύσουν αυτούς που αγαπάνε, ακόμα και αν είναι να θυσιαστούν για χάρη τους. Το πείσμα του είναι εκείνο που μπορεί να αποβεί σε καλό αλλά και σε κακό. Είναι υπερπροστατευτικός. Επίσης είναι από τους χαρακτήρες που έχουν υπομονή. Αν θέλει να εκδικηθεί κάποιον, θα περιμένει, θα περάσει καιρός, μέχρι να φέρει την κατάσταση εκεί που θέλει ο ίδιος και εκείνη τη στιγμή είναι που ο άλλος θα μετανιώσει που τον έκανε εχθρό του. Δυναμικός και γλυκός όταν βρίσκεται με τον έρωτα της ζωής του. Όταν αγαπάει μπορεί να απαρνηθεί αυτό που είναι. Θέλει πάντα να τα έχει όλα δικά του και γρήγορα. Είναι ειλικρινής και ευθύς. Όταν κάνει λάθη και τα καταλαβαίνει, στεναχωριέται και προσπαθεί να τα μπαλώσει. Κάποιες φορές μπορεί να τα κάνει και χειρότερα. Δε διστάζει να επιτίθεται με σκληρά λόγια ή πράξεις.


ΝΜ: Εκτός από τη σειρά «Οι αποχρώσεις των σκιών» σκοπεύεις να γράψεις κάτι διαφορετικό, άλλου είδους ίσως;

Θέλω να σου πω πως ανυπομονώ πολύ για ένα βιβλίο που ήδη έχω σχεδιάσει. Είναι μεγάλο στοίχημα για εμένα, καθώς σκέφτομαι να το στείλω σε κάποιον εκδοτικό οίκο. Ανήκει στην κατηγορία των ρομαντικών/ερωτικών βιβλίων. Έχω ήδη κοινοποιήσει στον προσωπικό μου λογαριασμό στο instagram καθώς και στη σελίδα μου στο facebook κάποια πράγματα για αυτό, κυρίως quotes. Από την απήχηση που έχει ήδη, χωρίς καν να το έχω δημοσιεύσει, μου δείχνει ότι είναι καλό σημάδι.

Εκτός από αυτό, έχω ένα τεράστιο φάκελο γεμάτο από ιδέες ιστοριών που θα ξεκινήσω να γράφω αφού τελειώσω τη σειρά "Οι Αποχρώσεις των Σκιών". Οι ιστορίες αυτές κυμαίνονται σε πολλά είδη. Κάτι που μου αρέσει πολύ, γιατί λατρεύω να πειραματίζομαι και να μην μένω στάσιμη σε κάποιο είδος.

ΝΜ: Το Wattpad σε έχει βοηθήσει στην εξέλιξη σου ως συγγραφέας; 

Εννοείται! Διαβάζοντας ιστορίες άλλων συγγραφέων όπως εγώ, με βοήθησε αρκετά. Υπάρχουν ιστορίες πραγματικά διαμάντια μέσα σε αυτήν την τεράστια βιβλιοθήκη. Έπειτα τα σχόλια των θαυμαστών με έκαναν ακόμα καλύτερη. Το Wattpad είναι ένα μέρος που με βοήθησε να εξελιχθώ. Και αυτό νομίζω τα λέει όλα. Άλλωστε μπορεί να το παρατηρήσει κανείς και από τα βιβλία μου. Το πρώτο βιβλίο μου απέχει πολύ από το τελευταίο. Διαβάζοντας τα κανείς θα καταλάβει πως η εξέλιξη μου είναι διαφορετική προς μία πιο ικανοποιητική πλεύση.

ΝΜ: Είναι όνειρό σου να εκδόσεις κάποια στιγμή αυτή τη σειρά βιβλίων, ή ίσως κάτι νέο; 

Μεγάλο όνειρο. Ίσως το μεγαλύτερο που έχω αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου. Θα ήθελα πολύ να γίνει αυτό και ανυπομονώ για αυτή τη μέρα.

ΝΜ: IamCDark σ’ ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη. Πες μας που μπορούμε να βρούμε τη δουλειά σου, και στείλε αν θες ένα μήνυμα στους αναγνώστες σου. 

Αγαπητή μου Νεκταρία, εγώ σ' ευχαριστώ για τον κόπο σου και τον χρόνο σου. Ειλικρινά ήταν μεγάλη έκπληξη για εμένα αυτή η συνέντευξη και ειδικά από κάποια σαν και εσένα.

Μπορείτε να με βρείτε στη σελίδα μου στο Wattpad www.wattpad.com/user/IamCDark  @IamCDark)

ή στη σελίδα μου στο Facebook


Αν μπορούσα θα έστελνα ένα μήνυμα στον καθένα ξεχωριστά. Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη και την αγάπη που μου δίνεται. Χωρίς εσάς, τα βιβλία μου απλά θα υπήρχαν. Εσείς τους δίνεται ζωή και κάθε φορά που κάποιος από εσάς τα διαβάζει, μπαίνει σε ένα κόσμο που δημιούργησα εγώ και το εκτιμώ πάρα πολύ.

Καθένας από εσάς πρέπει να πιστεύει στον εαυτό του και στις δυνατότητες του. Όλοι έχουμε τις αποχρώσεις μας, είτε αυτές είναι σκοτεινές, είτε φωτεινές. Φροντίστε να ισορροπήσετε αυτά τα δύο μέσα σας και τότε θα βγει κάτι μοναδικό. Σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου και για οτιδήποτε χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου. Είναι μεγάλη μου χαρά να ανταλλάζω απόψεις μαζί σας.

Συνέντευξη: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname