Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016

Η μαγεία βρίσκεται...μέσα μας!

Της Νάγια Γούγου-Μητροπούλου

-"Η μαγεία βρίσκεται μέσα μας. Όμως θέλει τον χρόνο της να αποκαλυφθεί. Όσο την ψάχνεις, τόσο εκείνη θα κρύβεται"

Τα λόγια της έκαναν τα μάτια μου να ανοίξουν διάπλατα... Καθώς γύρισα όμως να την κοιτάξω, είχε εξαφανιστεί.

"Όλα θα έρθουν στην ώρα τους... εκεί που δεν το περιμένεις!" ακούστηκε αχνή πια η φωνή της.

Έμεινα αποσβολωμένη να κοιτάζω σαν χαμένο παιδί που το παράτησαν όταν είχε την μεγαλύτερη ανάγκη.

Το φυλαχτό μου τότε έλαμψε... Η πράσινη πέτρα του άρχισε να φωτίζει τόσο δυνατά το δωμάτιο που κάλυψα τα μάτια μου με τα χέρια μου...

-"Ζανίβ..."ακούστηκε μια φωνή.

Έψαξα τριγύρω μου αλλά μάταια. Δεν μπορούσα να δω τίποτα.

-"Ζανίβ μην με ψάχνεις... όταν έρθει η στιγμή θα σε βρω εγώ. Είναι νωρίς ακόμα."

-"Ποια είσαι;"ρώτησα και η λαχτάρα μου, έκανε το πρόσωπό μου να καίει.

-"Είμαι η δύναμη μέσα σου... όμως, έχεις πολλά ακόμα να δεις, να μάθεις, να περάσεις πριν βρεθούμε. Θα πρέπει να ετοιμαστείς πρώτα."μου απάντησε...

-"Μα..."κατάφερα να ψελλίσω.

-"Θα σε βρω οταν έρθει η ώρα...αντίο..."

Είχα αποφασίσει να περιμένω την αφύπνιση... 

Την αφύπνιση που θα μου έδινε την δύναμη να αντιμετωπίσω εκείνους τους δαίμονες...

Τους δαίμονες που τόσα χρόνια έκαναν κόλαση κάθε τι όμορφο που είχα. 

Ναι... θα την έβρισκα... και ίσως πιο σύντομα απ' ότι εκείνη υπολογίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname