Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2016

Συνέντευξη με την Ευαγγελία

Στο προηγούμενο μας άρθρο αφιερώσαμε τον χρόνο μας στην ιστορία A Teenage Block of Flats. Σήμερα θα γνωρίσουμε μαζί, την δημιουργό πίσω από αυτή την ιστορία, την Ευαγγελία ή όπως είναι γνωστή στον κόσμο του Wattpad, LiaDiamond1, μέσα από την συνέντευξη που μας έδωσε.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Ευαγγελία είναι δεκαπέντε χρονών και μένει στα Χανιά της Κρήτης. Πηγαίνει κολύμβηση και βόλευ. Χόμπι της είναι να γράφει. Γράφει από τα έντεκα της συνήθως διηγήματα. Έχει κερδίσει δύο λογοτεχνικά βραβεία, ένα παγκρήτιο (σε όλη την Κρήτη) και ένα στον νομό Πιερίας. Και στους δύο βγήκε δεύτερη. Στο Wattpad ανεβάζει δικές της ιδέες και ιστορίες καθώς αυτός είναι ένας τρόπος έκφρασης για εκείνη.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Περιέγραψε μας το wattpad με τέσσερις λέξεις.

Υπέροχο, ευχάριστο, πρωτότυπο, πολύ βοηθητικό για  διψασμένους αναγνώστες και νέους συγγραφείς. 

A teenage bock of flats. Μια χιουμοριστική ιστορία. Ποια ήταν η έμπνευση σου ώστε να γράψεις αυτήν την πρωτότυπη ιστορία;

Η ιδέα για την ιστορία μου ήρθε τελείως στο ξεκάρφωτο, ένα πρωί που έπλενα τα δόντια μου. Χαχα... Την βασική ιδέα όμως, την εμπνεύστηκα μέσα από την σειρά ''Η πολυκατοικία''. Το μόνο που κράτησα από αυτήν ήταν η ιδέα μιας πολυκατοικίας με τρελούς κατοίκους. Όλα τα άλλα ήρθαν στην πορεία.


Περιέγραψε μας με λίγα λόγια τον κεντρικό χαρακτήρα της ιστορίας αυτής (Bella).

Η Bella είναι ένα δυναμικό κορίτσι, αρκετά συνηθισμένο θα έλεγα. Στην αρχή ήθελα να ταυτίσω την Bella με την κάθε αναγνώστρια της ιστορίας μου ξεχωριστά. Ήθελα να κάνω την Bella σαν όλα τα κορίτσια που βλέπουμε καθημερινά στον δρόμο. Στην πορεία όμως κατάλαβα πως οι αναγνώστες δεν θέλουν άλλη μια συνηθισμένη ιστορία, δεν θέλουν να ταυτίζουν τον εαυτό τους με τους ήρωες, θέλουν οι ήρωες να έχουν ο,τι αυτοί δεν βγάζουν προς τα έξω. Θέλω λοιπόν, μέσα από αυτή την ιστορία, να τους δείξω πως δεν έχουμε μόνο μια πλευρά, έχουμε πολλές πλευρές μαζί, που όμως βγαίνουν στην επιφάνεια μια- μια. Θέλω να τις βοηθήσω να ανακαλύψουν τον ''άλλο τους εαυτό''. Ο   κάθε χαρακτήρας, για εμένα, πρέπει να είναι ξεχωριστός, και ο αναγνώστης να ταυτίζεται μαζί του μέχρι ένα σημείο. Οπότε, σιγά-σιγά προσπαθώ να περάσω το μήνυμα πως η Bella αλλάζει, γίνεται περισσότερο σαν τους γείτονες της χωρίς να απομακρύνεται πολύ από το ''φυσιολογικό'', ώστε να δείξω την επίδραση που έχουν οι καινούριοι της φίλοι πάνω της. Η Bella αρχίζει και απελευθερώνεται, ανακαλύπτει ένα άλλο κομμάτι του εαυτού της, την τρέλα και το πάθος για μια ριψοκίνδυνη και όμορφη, ταυτόχρονα.  ζωή. Νομίζω πως όλοι έχουμε ένα τέτοιο κομμάτι μέσα μας, κάποιοι απλά το έχουν θάψει πιο βαθιά και κάποιοι άλλοι το έχουν βγάλει προς τα έξω. 

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου χαρακτήρας αυτής της ιστορίας και γιατί;

Όλοι οι χαρακτήρες μου για εμένα είναι ίδιοι. Δεν θέλω να ξεχωρίσω κανέναν γιατί όλοι έχουν και από ένα κομμάτι μου. Όλοι έχουν κάτι δικό μου, και όσο αγαπάω τον εαυτό μου, άλλο τόσο αγαπάω και αυτούς.

Πως πιστεύεις ότι θα ήταν μια τέτοια πολυκατοικία στην Ελλάδα του σήμερα;

Πραγματικά δεν ξέρω. Αυτός είναι και ο λόγος που η ιστορία διαδραματίζεται στο εξωτερικό και όχι εδώ. Φαντάζομαι ότι με τα τόσα προβλήματα της σημερινής Ελλάδας, η χαρακτήρες θα ήταν λιγότερο ευχάριστοι και λιγότερο εξωπραγματικοί. Έχω όμως πίστη στην δικιά μας γενιά, και πιστεύω πως θα ήταν πολύ πιο όμορφο αν υπήρχαν πραγματικά τέτοιες πολυκατοικίες, με ανθρώπους που ενώνονται τόσο πολύ μεταξύ τους. Πιστεύω πως ο κόσμος μας θα ήταν πολύ καλύτερος και πολύ πιο αισιόδοξος.


Ποιο είναι το αγαπημένο σου λογοτεχνικό βιβλίο και γιατί;

Δεν έχω κάποιο αγαπημένο λογοτεχνικό βιβλίο, ακόμα τουλάχιστον. Στην ουσία είναι τόσα πολλά τα βιβλία που μου αρέσουν, που δεν μπορώ να ξεχωρίσω πιο είναι το top.  Έχω όμως αγαπημένο ποιητή, και δεν είναι άλλος από τον Τάσο Λειβαδίτη.


Υποτίθεται ότι έχεις την ευκαιρία να αποκτήσεις την βιβλιοθήκη των ονείρων σου ,πως θα ήταν κατασκευασμένη και ποια βιβλία θα περιείχε;

Χμ, θα ήταν σίγουρα μια πολύ γερή βιβλιοθήκη και θα προτιμούσα τα ράφια να χωράνε μόνο μια σειρά βιβλίων. Θέλω να βλέπω όλα μου τα βιβλία, δεν θέλω κάποια να κρύβονται πίσω από άλλα. Θα είχε βιβλία όλων τον ειδών, πιο πολύ όμως μυθιστορήματα. Θα ήθελα πολύ να μαζέψω όλα τα μυθιστορήματα του κόσμου, κάτι που φυσικά και δεν γίνεται. 

Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε δεκαπέντε χρόνια;

Ελπίζω σε δεκαπέντε χρόνια να έχω γίνει ψυχολόγος και να έχω κάνει το όνειρο μου πραγματικότητα, να έχω εκδώσει κάποιο βιβλίο μου.

Οι Θεματοφύλακες Βιβλίων ευχαριστούν την Ευαγγελία για αυτή την γλυκιά συνέντευξη. Εμείς της ευχόμαστε από την καρδιά μας να πραγματοποιήσει τα όνειρα της και θα περιμένουμε να δούμε τις ιστορίες της στα ράφια των βιβλιοπωλείων. Να είναι πάντα καλά.


Την ιστορία της Ευαγγελίας μπορείτε να την διαβάσετε εδώ. Επισκεφτείτε το blog μας για να διαβάσετε το αφιέρωμα της ιστορίας.

Συνέντευξη: Αγγελική Δρακάκη
Επιμέλεια Άρθρου: Χριστίνα Μιχελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname