Κυριακή, 10 Απριλίου 2016

Βιογραφικό: Σοφία Τσιούμα-Λιάπη


Γεννήθηκα σ' ένα μικρό χωριό των Αγράφων, ψηλά στην Αργιθέα. Τα πρώτα μου γράμματα, τα έμαθα εκεί και μετά, στα Τρίκαλα Θεσσαλίας, όπου υπηρετούσε ο πατέρας μου. Ήμουν το πρώτο παιδί της οικογένειας. Μετά ήρθαν, ο αδερφός μου και η μικρή αδερφή μου. Σε πολύ νεαρή ηλικία παντρεύτηκα τον Γιώργο Λιάπη. Έφερα στον κόσμο δύο γιους. Είναι στρατιωτικοί και οι δύο, όπως ήταν και ο πατέρας τους. Έχω τρία εγγόνια, που υπεραγαπώ!



Ασχολούμαι με πράγματα που γεμίζουν την ευαίσθητη ψυχή μου. Για χρόνια, ήμουν στην βυζαντινή χορωδία των Τρικάλων, καθώς και στη βυζαντινή Λαρίσης, όπου και διδάχτηκα Βυζαντινή Μουσική. Και τώρα συνεχίζω στην Κερκυραϊκή χορωδία. Μου αρέσει η ζωγραφική και ζωγραφίζω πάνω στην πέτρα, της δίνω ζωή, ομορφιά, χρώμα και φαντασία. Ασχολούμαι με το παραδοσιακό τραγούδι.

Η ταπεινή μου ποίηση, άρχισε από τα παιδικά μου χρόνια τότε, που ζούσα στο χωριό και έκανα όνειρα, με τη δική μου φαντασία να ξεφεύγει από τα περιορισμένα και πανέμορφα βουνά και να βλέπω πέρα, την άλλη ομορφιά: πεδιάδες, ποτάμια μεγάλα, κάμπους με πανέμορφα λουλούδια, τα πουλιά να κελαηδούν το πρωί στα Άγραφα και το βράδυ να κουρνιάζουν στον κάμπο. Τον καταγάλανο και περιορισμένο ουρανό που έβλεπα, λόγω των πανύψηλων βουνών, τον φανταζόμουν μεγάλο και ατελείωτο, πότε γαλάζιος και πότε ζωγραφισμένος με τα γκρίζα σύννεφα. Κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα φανταζόμουν και ονειρευόμουν!

Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε δυο ποιήματα από την ποιητική συλογη της  

Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ


"ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ... ΜΟΝΟΣ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname