Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2016

Συνέντευξη με την Μαίρη Κ. (MaryKont)


Η Μαίρη ή αλλιώς MaryKont είναι ένα νέο πρόσωπο στον χώρο της συγγραφής, όμως πολλά υποσχόμενο. Μέσα από αυτήν την συνέντευξη, λοιπόν, ας μάθουμε λίγα περισσότερα πράγματα για εκείνη.



Τι περιμένετε λοιπόν;
Γνωρίστε την MaryKont, συγγραφέα του The White Queen 


Βιογραφικό
Γεια!!!

Ονομάζομαι Μαρία και είμαι 15 ετών ονειροπόλος και μεγάλη βιβλιοφάγος. Φέτος ξεκίνησα τα δύσκολα, καθώς άρχισα την Ά Λυκείου και με τρομοκρατεί λίγο η σκέψη των πανελληνίων, αλλά όπως όλοι μου λένε πρέπει να ζήσω το τώρα χωρίς άγχος (άλλο να το λες και άλλο να το κάνει φυσικά).Ζω και μεγαλώνω στην Αθήνα, με την οικογένεια μου και την μεγάλη μου αδελφή.

Από μικρή ηλικία έχω δείξει το μεγάλο μου ενδιαφέρον στις τέχνες και ακόμα και σήμερα το μεγαλύτερο μέρος τις μέρας μου το περνάω γύρω από βιβλία,μουσική, πινέλα,κουστούμια και σενάρια.Ναι, βρίσκω χρόνο για όλα αυτά.

Γενικά από πάντα διάβαζα βιβλία.Μου αρέσει να βρίσκομαι στο κόσμο τον βιβλίων και να ζω μέσα στις ιστορίες, αν και σε ποιόν δεν του αρέσει; 

Πέρασα από διάφορες φάσεις στην ανάγνωση βιβλίων.Ξεκίνησα με τη Ζώρζ Σαρή και την Άλκη Ζέη και πριν 2 χρόνια ξεκίνησα τα ρομαντικά βιβλία, με το πρώτο που διάβασα να είναι η Τζέην Έυρ της Σαρλότ Μπροντέ. Σήμερα διαβάζω κυρίως ξενόγλωσση λογοτεχνία και ιδιαίτερα YA (young - adult) βιβλία.

Στο κόσμο του wattpad μπήκα πριν από τέσσερις μήνες και από τότε δεν έχω σταματήσει να διαβάζω (συνολικά έχω διαβάσει 79 ιστορίες μόνο από το wattpad).Και στις αρχές του Αυγούστου ξεκίνησα να γράφω την πρώτη μου ιστορία, που την ονόμασα The White Queen και πιστεύω χωρίς την στήριξη των δυο καλύτερων μου φίλων, δεν θα μπορούσα να συνεχίσω.Οπότε το παίρνω ως ευκαιρία να τους ζητήσω ένα μεγάλο ευχαριστώ και από εδώ.!

Για την ώρα λόγω του σχολίου και των υποχρεώσεων έχει πάει πίσω το γράψιμο μου αλλά θα συνεχίσω ακάθεκτη να γράφω μέχρι να τελειώσω την ιστορία, που έχω έρθει σε σημείο να την αγαπάω τόσο πολύ ώστε να μην μπορώ να την αφήσω, άλλωστε πάντα ακολουθώ την συμβουλή της Richelle Mead "Higher learning, higher stakes.".

Αυτά .. πιστεύω!

Συνέντευξη


“Από τι ηλικία ξεκίνησες να γράφεις;

Ξεκίνησα να γράφω φέτος, στην ηλικία των 15, ωστόσο έχω γράψει ένα χρόνο πριν θεατρικό για μια σχολική εκδήλωση.

"Το Wattpad πότε και πως το ανακάλυψες;"

Μμμμμμμμμ....το wattpad το ανακάλυψα ένα ζεστό μεσημέρι φέτος το καλοκαίρι,λίγο πριν λήξουν οι εξετάσεις.Όπου η πλήξη είχε φτάσει στα ουράνια και έπασχα από book hangover, καθώς μόλις είχα τελειώσει να διαβάζω το Vampire Academy. Και καθώς έψαχνα στο google κάποιο καινούριο βιβλίο "έπεσα" πάνω στον τίτλο Wattpad - Fantasy Books.Ένα έχω να πω μέσα σε αυτούς τους 4 μήνες που το έμαθα δεν έχω σταματήσει να διαβάζω!


“Οι γονείς σου το ξέρουν; Αν ναι, είναι περήφανοι; Αν όχι, πιστεύεις ότι θα ήταν;”

Το έχω αναφέρει στους γονείς μου πως γράφω στο wattpad.Δεν ήταν και πολύ έκπληκτοι ξέρουν πως από μικρή είχα μια έλξη προς τις τέχνες.Αν και στις πρώτες που το ανέφερα ήταν στις κολλητές μου, που από την πρώτη στιγμή με στήριξαν και με βοήθησαν.

"Στις ιστορίες σου έχεις μήπως γεγονότα ή λεπτομέρειες απ' την προσωπική σου ζωή;" 

Το βιβλίο μου γενικά μιλάει για μια περασμένη εποχή και έχει πολύ έντονα το φανταστικό στοιχείο,δεν είναι τυχαίο αφού κυρίως τέτοια βιβλία διαβάζω.Οπότε θα ήταν αδύνατο να έχω γεγονότα από την προσωπική μου ζωή.

"Θα ήθελες να ακολουθήσεις επαγγελματικά τη συγγραφή;Αν όχι, πιστεύεις στο μέλλον ότι θα συνεχίζεις να γράφεις στο συγκεκριμένο site;" 

Ως αγχωτική και τελειομανής που είμαι,δεν πιστεύω πως θα μπορούσα να ασχοληθώ με το επάγγελμα του συγγραφέα.Ωστόσο θα μου άρεσε να συνεχίσω να γράφω στο wattpad, μπορεί....λέω μπορεί να έχω ήδη μερικές ιδέες για κάποια επόμενη ιστορία.

"Πολλοί λένε πως βρίσκουν το γράψιμο χαλαρωτικό και θεραπευτικό. Ισχύει και για εσένα αυτό;"

Ναι, είναι σίγουρα χαλαρωτικό.Το να χάνεσαι μέσα σε ένα κόσμο με μονόκερους, νεράιδες, φανταστικά βασίλεια και πολύ γοητευτικούς πρίγκιπες....είναι η καλύτερη θεραπεία για το στρες.Και το συν στο να γράφεις και να διαβάζεις φυσικά βιβλία...γίνεσαι αστέρι στην έκθεση!

"Μικρή διάβαζες παραμύθια; Αν ναι, ποιο σου έχει μείνει μέχρι σήμερα;" 

Είναι λίγο αστεία ιστορία γιατί όταν ήμουν μικρή παρότι είχα άπειρα παραμύθια -δικά μου και της μεγάλης μου αδελφής- όμως  της μαμάς μου της άρεσε τρελά ένα παραμύθι που το λένε "Τα ανθρωπάκια με τα κόκκινα" και έτσι η Σταχτοπούτα, η Χιονάτη και οι 7 νάνοι, Η λαίδη και ο αλήτης και όλα τα άλλα παραμύθια μείνανε στο ράφι και κατέληξα να ξέρω απ' έξω "Τα κόκκινα ανθρωπάκια". Αλλά ως μικρό παιδί δεν θυμάμαι να ήμουν και πολύ `φαν` του διαβάσματος. Πως αλλάζει ο άνθρωπος ε;


"Ποιο βιβλίο πιστεύεις πως ξεχώρισε όταν το διάβασες;"

Δύσκολη ερώτηση...Έχω διαβάσει πολλά λογοτεχνικά βιβλία και πραγματικά δεν ξέρω τι να σου απαντήσω.Με σιγουριά θα μπορούσα να πω δυο που τα λατρεύω.Η τριλογία των Αγώνων Πείνας και το Vampire Academy. Από το Wattpad, χωρίς να θέλω να προωθήσω την συγγραφέα είναι το Death is my Bff.

"Πως γεννήθηκε η ιδέα της Λευκής βασίλισσας;"

Είναι ένα mix από πολλά βιβλία, ταινίες και σειρές.Όπως είπα και πριν με τραβάνε οι τέχνες! Τώρα για τον τίτλο του βιβλίου δεν μπορώ να αποκαλύψω και πολλά, γιατί θα κάνω spoiler,  αλλά μπορώ να πω ότι άμα κάποιος είναι αρκετά προσεχτικός αναγνώστης παίρνει μια ιδέα πως βγήκε ο τίτλος.

"Από που παίρνεις έμπνευση για την ιστορία σου; "

Κάθε φορά που διαβάζω κάτι καινούριο ή και βλέπω εμπνέομαι και γράφω.Όπως γράφτηκε και παραπάνω είναι ένα mix από πολλά βιβλία, ταινίες και σειρές.

"Τι σημαίνει η Έμμα (η πρωταγωνίστρια) για εσένα;"

Χωρίς να αποκαλύψω πολλά για την υπόθεση, η Έμμα για μένα είναι μια νεαρή κοπέλα που έχει περάσει διάφορες τραυματικές εμπειρίες που κάθε μέρα την σπρώχνουν στην σκοτεινή πλευρά της.Δεν ορίζει πάντα εκείνη τι θα συμβεί.Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες: οι μαγεία που κατέχει, οι δυνάμεις του κακού και του καλού που υπάρχουν στο κάστρο και φυσικά οι δυνάμεις τις καρδίας της.Ήξερα από την αρχή πως έπρεπε να έχω ένα δυνατό γυναικείο χαρακτήρα που να πολεμάει τους "δαίμονες" που υπάρχουν γύρω της αλλά και τους δαίμονες που υπάρχουν μέσα της και σιγά- σιγά να φέρνω και άλλους χαρακτήρες στην υπόθεση που την κάνουν ότι είναι ως άτομο.


Αυτή είναι, λοιπόν η Μαρία μας, ή όπως την λέω εγώ το καινούριο αστέρι που γεννιέται  στον χώρο της συγγραφής. Μπορείτε να βρείτε και εσείς την δουλειά της εδώ => MaryKont


Επιμέλεια Συνέντευξης : Ελένη Ζερβάκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname