Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

Παρουσίαση Βιβλίου :"Στα Τέσσερα σημεία του Ορίζοντα", Χαράς ΑνδρεΪδου

Καλή σας μέρα . Σας παραθέτουμε δυο προσκλήσεις   για δυο επικείμενες παρουσιάσεις του βιβλίου "Στα Τέσσερα σημεία του Ορίζοντα "της Χαράς Ανδρεϊδου  απο τις εκδόσεις  Λιβάνη ,που θα πραγματοποιηθούν στο τέλος της επόμενης  εβδομάδας στον Πειραιά και στο Περιστέρι. Θα χαρούμε να σας δούμε όλους εκεί !



Σημείωση της Χαράς Ανδρεϊδου  στο προσωπικό προφίλ στο FaceBook :

"Για μένα το να διαβάσεις ένα βιβλίο είναι μια πράξη παραχώρησης, ένα άνοιγμα του εαυτού μας προς κάποιον άλλο. Μπορεί ένα βιβλίο να σου αρέσει ή να μην σου αρέσει, να δεχτείς την αλήθειά του ή να την απορρίψεις. Τη στιγμή όμως που το διαλέγεις, που το παίρνεις στα χέρια σου και το ανοίγεις, αποφασίζεις να του παραχωρήσεις κομμάτια από το χρόνο σου, από τη σκέψη σου, από την ενέργειά σου, από όλα αυτά τα τόσο πολύτιμα στον καθένα μας. Κάθε φορά που κάποιος από σας κάνει αυτήν την παραχώρηση στα βιβλία μου, νιώθω ότι την κάνει σε μένα την ίδια. Ότι μου ανοίγει χώρο στο χώρο του και χρόνο στο χρόνο του και με καλεί να περάσω μέσα, να μου προσφέρει την προσοχή του, την σκέψη του, τα συναισθήματα του. Είναι μια πράξη απέραντης ευγένειας και γενναιοδωρίας από κείνον προς εμένα, από τους αναγνώστες προς εμένα, και τη νιώθω, την καταλαβαίνω, δεν την αφήνω να προσπεράσει, την αδράχνω και τη ζω. Και αυτό με γεμίζει ενέργεια, θετικά συναισθήματα, και ορμή, για να συνεχίσω, να γράψω το επόμενο βιβλίο μου, να το παρουσιάσω στους αναγνώστες μου και να κερδίσω ακόμα μια φορά την προσοχή τους, την εύνοιά τους και τη θετική τους αύρα. Είναι μια διαδικασία μαγική, μαγευτική, λυτρωτική και τους ευχαριστώ γι’ αυτήν.

Αυτή την προσοχή, την εύνοια και τη θετική αύρα των αναγνωστών μου θα διεκδικήσω ακόμη μια φορά, με δυο παρουσιάσεις που γίνονται στο τέλος της εβδομάδας στον Πειραιά και στο Περιστέρι... και εύχομαι να τις κερδίσω…"

Οι Θεματοφύλακες Βιβλίων ευχόμαστε κάθε επιτυχία !

Τεχνική επιμέλεια άρθρου:Βασιλική Μπούζα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname