Κυριακή, 16 Αυγούστου 2015

"Οι γέφυρες του Μάντισον"

 «The bridges of Madison county»
  
     "Περίληψη-Υπόθεση"

Πρόκειται για μια πραγματική ιστορία αγάπης,η οποία εξελίσσεται το καλοκαίρι του 1965,ανάμεσα σε μια Αμερικανίδα νοικοκυρά και μητέρα δυο παιδιων,την Φραντσέσκα,οπου ζει μια ήρεμη, συνηθισμένη ζωή σε ένα αγρόκτημα στην Άιοβα μεχρι να κάνει την εμφάνιση του ένας ώριμος και γοητευτικός Αμερικανός φωτογράφος του Νασιοναλ Τζεογκράφικ, ο οποίος  τυχαίνει να περάσει από τη φάρμα της και να την ρωτήσει οδηγίες για τη γέφυρα Ροζαμουντ. Της εξηγεί πως πρόκειται να φωτογραφήσει τις γέφυρες του Μαντισον και η Φραντζέσκα συμφωνεί να του δείξει η ίδια τις γέφυρες. Έτσι ξεκινάει μεταξύ τους ένας έρωτας καταδικασμένος, μια σχέση γλυκόπικρη για τέσσερις μόνο μέρες που τους σημαδεύει ανεξίτηλα για όλη την υπόλοιπη ζωή τους.


Το βιβλίο, που αποτελεί τις μαρτυρίες της Φραντσέσκα που είχε καταγράψει και κρατήσει σε ένα τετράδιο μαζί με τις αναμνήσεις της από εκείνες τις τέσσερις καλύτερες μέρες της ζωής της, διαβάζεται εύκολα και γρήγορα δημιουργωντας διάφορα συναισθήματα στον αναγνώστη οπως και σκέψεις σχετικά με την αιώνια διαμάχη των "Πρέπει" και των "Θέλω" στη ζωη μας.

     
                             "Η ταινία"

Γυρισμένη το 1995-μόλις λίγα χρόνια μετά το αριστούργημα του σκηνοθέτη ''Οι ασυγχώρητοι'', η ταινία αυτή αποτελεί και την πιο ρομαντική στην μέχρι τώρα πορεία του Κλίντ Ίστγουντ. Βέβαια, ο Ίστγουντ, αρνείται να ακολουθήσει την παροδοσιακή αφήγηση της ταινίας του. Διανθίζοντας την με πολλά επιτυχημένα φλασμπακ καταφέρνει να δημιουργήσει μια από τις πιο άρτιες ρομαντικές ταινίες των τελευταίων ετών. Από άποψη ηθοποιίας την παράσταση κλέβει η εντυπωσιακή Μέριλ Στρίπ στον ρόλο μια νοικοκυράς που ερωτεύεται τον τυχοδιώκτη ''Ίστγουντ''. Ο τελευταίος όμως, ενώ μέχρι πρότεινος ήταν τυχοδιώκτης, ερωτέυεται την Στρίπ και ο αποχαιρετισμός όσο και η κορύφωση της σχέσης των δύο ηρώων είναι δοσμένα με έναν ιδιαίτερα φορτισμένο τρόπο. Εντυπωσιακό και φροντισμένο και το σέναριο σε σύγκριση με άλλες ταινίες του είδους που αποφεύγει τις ευκολίες του μελοδραματισμού και απλά φροντίζει να μας συγκινήσει με τους διαλόγους.

Μέσα στις καλύτερες στιγμές του φιλμ ανήκει και το τέλος, όπου με την βοήθεια των φηφιακών εφέ, η Μέριλ Στρίπ ''μεγαλώνει'' κατά 20 χρόνια. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην ταινία ''Η απίστευτη ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον'' όπου τα ψηφιακά εφέ ''αλλάζουν'' την Κέιτ Μπλανσετ. Μια ταινία η οποία όλως παραδόξως δεν απευθύνεται μόνο στο γυναικείο κοινό αλλά παρακολουθείται ευχάριστα και από τους άντρες. Άλλη μια απόδειξη ότι ο Ίστγουντ μπορεί να τα καταφέρει εξίσου καλά και σε ταινίες όπου δεν υποδύεται σκληροτράχηλους ήρωες.


Απο το Official trailer της ταινίας το παρακάτω βιντεακι.

            
              Ατάκα απο την ταινία
    «Μη μου ζητάς να χωρέσω μια ολόκληρη ζωή μέσα σε 4 ημέρες»




Και μια φωτογραφία απο τις πολυσυζητημένες "Γέφυρες του Μάντισον"











Επιμέλεια Άρθρου:Νάντια Βαβάση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname