Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017

Γνωρίστε την Ellen_Nel

Η Ellen_Nel είναι μία από τις αξιοπρεπής παρουσίες στην εφαρμογή του Wattpad, με ήδη τρία έργα στο ενεργητικό της που έχουν κερδίσει την καρδιά του αναγνωστικού κοινού. 
Μιλήσαμε μαζί της, και απαντάει στις ερωτήσεις μας για τη δουλειά της, αλλά και για πόσο τη βοήθησε η εφαρμογή να εξελιχθεί σαν νέα συγγραφέας. 
Ας γνωρίσουμε την Ellen_Nel λοιπόν! 

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Με λένε Ellen Nel - το ψευδώνυμό μου-  κάτι που φυσικά γνωρίζετε όσοι με διαβάζετε στην εφαρμογή του wattpad  και δηλώνω αιώνια έφηβη, παρότι έχω περάσει προ πολλού τα χρόνια της εφηβείας. Ζω σε μια όμορφη πόλη της Κρήτης, παντρεμένη, με τρία παιδιά και μου αρέσει να γεύομαι την κάθε στιγμή της ζωής μου –όσο αυτό φυσικά είναι δυνατόν-  δίνοντας έμφαση στα θετικά συναισθήματα που πηγάζουν από μέσα μας. Είμαι ρομαντική, μ’ αρέσει η μουσική, το τραγούδι και φυσικά το διάβασμα! Πάντα ονειρεύομαι με μάτια ανοικτά, δημιουργώ ιστορίες μες το μυαλό μου και έπειτα της μεταφέρω σε μια κόλα χαρτί δίνοντας πνοή σε ανύπαρκτους πρωταγωνιστές  και χαρακτήρες θέλοντας να μελετήσω την ζωή από κάθε οπτική της γωνία, σε όλο της το εύρος και την ένταση…Και φυσικά, ζω την κάθε ιστορία που διαβάζω ή γράφω, μέχρι την τελευταία της λέξη! Γιατί ,μην ξεχνάμε, η ζωή μας είναι μικρή και πρέπει να την χαιρόμαστε με κάθε τρόπο….

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

1. Ellen_Nel σ' ευχαριστώ για το χρόνο σου. Πότε ξεκίνησες να γράφεις και τι σε ώθησε προς τη συγγραφή;

Και εγώ σ ’ευχαριστώ  πολύ που μου αφιερώνεις το δικό σου χρόνο για αυτή την συνέντευξη! Τώρα σ ’ότι αφορά το πότε ξεκίνησα να γράφω, ήταν  περίπου στην εφηβεία μου, όπου ό,τι ιστορία και αν διάβαζα, διαπίστωνα πως με την φαντασία μου της άλλαζα το τέλος, τους πρωταγωνιστές, στοιχεία της πλοκής και στο τέλος κατέληγα με ένα αίσθημα κενού και μη ικανοποίησης γιατί κάτι δεν μου ταίριαζε όπως εγώ ήθελα. Οπότε, αποφάσισα να γράψω τις δικές μου ιστορίες! Και πράγματι, έχω μερικές φυλαγμένες που γράφτηκαν εκείνη ακριβώς την εποχή! Βλέπεις, μέσα από τις ιστορίες που διαβάζουμε ή –στην δική μου περίπτωση γράφω- έχουμε την δυνατότητα  να γνωρίσουμε, να νιώσουμε, να βιώσουμε  σε όλο το εύρος και την έντασή τους πολλά διαφορετικά συναισθήματα που ένας άνθρωπος σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ίσως να μην καταφέρει ποτέ να ζήσει….Και εγώ, έχω τη δυνατότητα να τα ζήσω κατά παραγγελία –αν μπορούμε να το πούμε έτσι- αφού ουσιαστικά εγώ τα δημιουργώ! Βέβαια, για να μην παρεξηγηθούμε εδώ, δεν σημαίνει πως γράφοντας για συναισθήματα δεν τα βιώνεις στη ζωή σου, ίσως το αντίθετο μάλιστα, ίσως να βοηθούν στο να τα εκφράζεις πιο καθαρά και δυνατά…Γι’ αυτό και εγώ, έχω την εντύπωση πως θα συνεχίσω να γράφω μέχρι να γεράσω!

2. Πόσο καιρό τώρα ανεβάζεις τη δουλειά σου στην εφαρμογή του wattpad; Πόσο σε έχει βοηθήσει η εφαρμογή να εξελιχθείς ως συγγραφέας;

Ξεκίνησα δειλά ν ’ανεβάζω και εγώ στην εφαρμογή τον Αύγουστο του 2016, λίγο πριν τις καλοκαιρινές διακοπές μου, πιστεύοντας φυσικά πως δεν θα είχαν καμία απολύτως απήχηση. Δεν ήξερα βλέπεις πώς δουλεύει αυτή η εφαρμογή ενώ πολλοί ανέφεραν πόσο δυσκολεύονταν να πάρουν ένα αστεράκι, στην αρχή τουλάχιστον, οπότε ήμουν προετοιμασμένη για τα χειρότερα. Μα έστω και ένα αστεράκι να ήταν, θα σήμαινε πως άρεσε και σε κάποιον άλλο πέρα από εμένα! Μεγάλη υπόθεση δηλαδή, όπως καταλαβαίνεις…
Όσο για το αν νομίζω πως με βοήθησε η εφαρμογή να εξελιχθώ, εννοείται και είναι σαφές πως το κάνει καθημερινά! Ξέροντας και μόνο πως κάποιοι περιμένουν με αγωνία το επόμενο κεφάλαιό μου, μου δίνει ένα ισχυρό κίνητρο να ανεβάζω συχνά κεφάλαια και άρα, μέσα από τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των αναγνωστών, διαρκώς να εξελίσσομαι, να βελτιώνομαι, να προβληματίζομαι και να βρίσκω καινούριες δυνατότητες πλοκής και εξέλιξης στην ιστορία μου. 

3. Ως τώρα, έχεις ανεβάσει 3 ιστορίες στην εφαρμογή και η απήχηση από τον κόσμο είναι θετική. Ξεχωρίζεις κάποια από τις ιστορίες σου, κι αν ναι, γιατί;

Κοίτα, όλες οι ιστορίες μου πραγματικά είναι κάτι ξεχωριστό για μένα μα εκείνη που μου αφήνει μια γλυκιά γεύση στην καρδιά είναι η πρώτη που έγραψα στην εφαρμογή, «Τα Καλοκαίρια του έρωτα», καθώς ξεκινά από τον παιδικό, ρομαντικό έρωτα της πρωταγωνίστριας μας που ερωτεύεται τρελά τον παιδικό της φίλο σε μια ηλικία τρυφερή, αγνή, ανέγγιχτη από την πεζή πραγματικότητα, την καθημερινότητα, την κυνικότητα πολλές φορές που συντροφεύει τις μετέπειτα, ενήλικες σχέσεις μας…. Και αυτή η αγνότητα της πρωταγωνίστριας, με έκανε και εμένα να ταξιδέψω μαζί της την εποχή που και εγώ ένιωσα το πρώτο καρδιοχτύπι, τόσο απόλυτα διαφορετικό από όλα τα επόμενα. Είναι που μιλάει για τον πρώτο, μεγάλο, αγνό έρωτα στη ζωή κάθε κοριτσιού που παραμένει πάντα «μεγάλος» και η ιστορία στη συνέχεια, συνεχίζεται στο σήμερα….Οπότε, νομίζω πως μόλις σου απάντησα! 

4. Αυτό που χαρακτηρίζει τη γραφή σου- κατά τη γνώμη μου- είναι η φρεσκάδα της και οι όμορφες περιγραφές. Πόσο δύσκολο θεωρείς είναι το να βγάζεις τη ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων σου προς τα έξω; Πόσο δύσκολο είναι να μεταφέρεις τον αναγνώστη στον κόσμο τους;

Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια πραγματικά! Θα ήθελα ωστόσο να πω πως, όπως ο ζωγράφος απλά ζωγραφίζει βγάζοντας ολόκληρη σύνθεση από το μυαλό του, όπως ο γλύπτης πλάθει με την φαντασία του ολόκληρα γλυπτά, όπως ο μουσικός συνθέτει υπέροχες μελωδίες χωρίς καμία σκέψη, έτσι και εγώ, απλά γράφω μ ’ένα μαγικό τρόπο λες και κάποιος μου υπαγορεύει, αφήνοντας το μυαλό μου να συνθέτει τις λέξεις και βλέποντας πολύ αργότερα τι ακριβώς είναι αυτό που έχω γράψει. Συνεπώς, δεν μου είναι καθόλου δύσκολο  γιατί δεν το προσπαθώ και ότι μου βγαίνει, είναι αυθόρμητο, χωρίς προσπάθεια, αφού η ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων γίνεται μες το μυαλό μου ασυναίσθητα! Φυσικά, τους διορθώνω έπειτα αν κάτι δεν μου αρέσει, τους πλάθω λίγο διαφορετικά αν κάποιο σχόλιο με προβληματίσει, τους διαμορφώνω ανάλογα με την διάθεση την δική μου ή των αναγνωστών μου, όπως και οι ήρωες μου θα άλλαζαν στην πάροδο του χρόνου μικρά χαρακτηριστικά τους ζώντας στην καθημερινότητα που σε μεταμορφώνει ούτως ή άλλως. Μα δεν το κάνω ποτέ σχεδιασμένα. Έχω ένα γενικό πλάνο για το τι και πώς τους θέλω φυσικά, μα τα μικρά, ιδιαίτερα, ξεχωριστά χαρακτηριστικά του χαρακτήρα τους –που κάνουν άλλωστε και όλη τη διαφορά- τα διαμορφώνω εν ώρα γραφής Και όταν κάτι γίνεται αυθόρμητα, από ψυχής, είναι και αληθινό…..


5. Έχεις κοινά σημεία με τους χαρακτήρες που δημιουργεί ή προτιμάς να φτιάχνεις άτομα που δεν έχουν σχέση με σένα ως άνθρωπο;

Ένα κράμα και από τα δύο θα έλεγα! Μου αρέσει να έχω –και φυσικά έχω- κοινά χαρακτηριστικά με τους πρωταγωνιστές μου. Μα σίγουρα, μέσα σε κάθε ιστορία μου δημιουργώ και χαρακτήρες διαμετρικά αντίθετους από εμένα, προσπαθώντας πάντα να τους κατανοήσω και αυτούς, ακόμα και αν δεν έχω καμία απολύτως σχέση μαζί τους. Δεν ξέρω βέβαια αν αποδεχθώ μια πρόκληση που είχα βάλει παλιότερα στον εαυτό μου, να γράψω κάτι που δεν θα μου ταιριάζει καθόλου – μα καθόλου- μα δεν βρήκα χρόνο να το κάνω έως τώρα. Αλλά ποτέ δεν λέω «ποτέ»! Ισως να το κάνω εντέλει κάποια στιγμή, αφού το να εισχωρείς στο μυαλό ενός άλλου-διαμετρικά αντίθετου από εσένα χαρακτήρα- είναι σίγουρα πολύ ενδιαφέρον!

6. Μίλησε μας λιγάκι για τις τρεις ιστορίες σου, πες μας τι πραγματεύεται η κάθε μία με λίγα λόγια. 
 `
Πρώτη ιστορία μου είναι «Τα Καλοκαίρια του έρωτα» που έχουν να κάνουν με μια νεαρή – αρχικά- πρωταγωνίστρια, την Νεφέλη, που ερωτεύεται βαθιά, από τα παιδικά της κιόλας χρόνια τον καλύτερό της φίλο, εκείνον που συναντούσε κάθε καλοκαίρι, στο αγαπημένο της νησί την Σκιάθο, όταν έκανε τις καλοκαιρινές της διακοπές σαν παιδούλα. Και η Νεφέλη μεγάλωνε και ερωτευόταν ολοένα και πιο πολύ, ώσπου μια μέρα, τυφλωμένη από την αγάπη της μα και επηρεασμένη από την κολλητή της την Μαργαρίτα, του αποκαλύπτεται, θέλοντας να μοιάσει έστω και λίγο σε εκείνα τα κορίτσια που ο Αλέξης έκανε «παρέα». Να γίνει και εκείνη λίγο πιο «απελευθερωμένη», μήπως και την κοιτάξει και εκείνη λιγάκι ερωτικά, όπως όλες τις άλλες…Μα δυστυχώς, ο Αλέξης, όχι μόνο δεν υποκύπτει στα θέλγητρά της, μα αντίθετα, εξαφανίζεται την επόμενη κιόλας μέρα από τη ζωή της, πηγαίνοντας να σπουδάσει εκεί που οι γονείς του του υπέδειξαν, στην μακρινή Αγγλία, φεύγοντας μακριά. Και οι δυο τους θα χαθούν για χρόνια... Μέχρι που, ενήλικοι πια συναντιούνται ξανά. Και το παρελθόν τους, επιβάλλει απαντήσεις που κανείς τους δεν ξέρει αν είναι έτοιμος να δώσει….Άραγε, μπορούν να παραμείνουν φίλοι, να θυμηθούν ό,τι τους ένωσε παλιά ή αυτό είναι πια μια ουτοπία αφού κάτι άλλο, ολότελα διαφορετικό μοιάζει να υπάρχει τώρα ανάμεσά τους; 

Η δεύτερή μου ιστορία, «Μόνο Μαζί Σου Μπορώ» έχει να κάνει με τον πόνο της απώλειας αγαπημένων προσώπων των πρωταγωνιστών μας που μοιραία, τους φέρνει κοντά. Ο Τζόναθαν,  Έλληνας του εξωτερικού, ιδιοκτήτης μιας μεγάλης εταιρείας ανέλκυσης ναυαγίων που ζει στην Ιαπωνία, χάνει την γυναίκα του –τραγική ειρωνεία-  σ ’ένα ναυάγιο και από τότε  η ζωή του, μαζί με την εταιρεία του  καταρρέουν μέρα με τη μέρα. Η Λίζα, χάνει αναπάντεχα την αδελφική της φίλη με τρόπο φρικτό και νιώθει να καταρρέει. Μην  θέλοντας πια να θυμάται, εγκαταλείπει την Ελλάδα, φτάνοντας έως την μακρινή Ιαπωνία και εκεί, πιάνοντας δουλειά στην εταιρεία του Τζόναθαν, με αξιόλογες σπουδές, με καταγωγή επίσης από την Ελλάδα, την επιλέγουν ως μόνη κατάλληλη να σταθεί δίπλα του, να τον βοηθήσει να γιγαντώσει ξανά την εταιρεία του που μοιάζει έτοιμη ν ’αφανιστεί από το χάρτη….Μα μέσα σ ’όλα αυτά,  υπάρχουν και οι πονεμένες καρδιές τους…Και το πώς θα γίνονταν καλά, ήταν μια περίεργη, άλλη ιστορία…

Το «Τίμημα» είναι η τελευταία μου ιστορία που ακόμα δεν έχει τελειώσει και κάθε εβδομάδα ανεβάζω κεφάλαια προσπαθώντας να ανταποκριθώ και να ικανοποιήσω όλους εκείνους που την διαβάζουν. Πρόκειται για ένα στοίχημα ανάμεσα σε δυο άντρες που έχουν  μάθει στη ζωή να είναι πάντα νικητές.  Ο ένας, διάσημος και βραβευμένος διαφημιστής στην Αμερική, θέλει πια να φτιάξει την δική του εταιρεία. Ο άλλος, φίλος του από τα φοιτητικά χρόνια, τον προκαλεί μια και έχει όλο το κεφάλαιο για να τον βοηθήσει να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Μα με ένα τίμημα. Να ρίξει ο Τζέικ στο κρεβάτι μέσα σ ’ένα μήνα την συνεργάτιδά του, μια σεμνότυφη, ψυχρή, συντηρητική και αψεγάδιαστα αυστηρή  επαγγελματία που δεν έχει μάτια παρά μόνο για την δουλειά της, την περίφημη Κέιτ Μπένεντικτ. Πράγμα πανεύκολο, όπως πιστεύει ο Τζέικ, μα η μοίρα και το πεπρωμένο μάλλον έχουν διαφορετική άποψη….Και όλα είναι πια πιθανά…

7. Εσύ, εκτός από συγγραφέας, δηλώνεις και αναγνώστρια; Στην εφαρμογή, πιστεύεις, υπάρχουν καλοί συγγραφείς

Ναι, φυσικά και είμαι αναγνώστρια και μάλιστα φανατική! Με έκπληξή μου διαπίστωσα πως σ’αυτή την εφαρμογή υπάρχουν πολλοί και καλοί συγγραφείς και άλλοι πάλι που έχουν
δυνατότητες να εξελιχθούν πολύ σύντομα και να μας εκπλήξουν! Θεωρώ δε, πως αν είχα περισσότερο χρόνο στην διάθεσή μου, αυτή τη στιγμή θα είχα διαβάσει -, με μερικές εξαιρέσεις βέβαια-  όλους τους συγγραφείς της κατηγορίας στην οποία γράφω. Μα έχω σίγουρα αγαπημένους μου που τους ακολουθώ και τους διαβάζω όσο πιο συχνά μπορώ.

8. Εσύ, έχεις επαφές με άλλους συγγραφείς; Πιστεύεις πως μέσα στην εφαρμογή, μπορείς να βρεις τη βοήθεια που χρειάζεσαι για να εξελιχθείς μέσα από συμβουλές ή καλοπροαίρετη κριτική; 

Ναι, έχω επαφές με άλλους συγγραφείς, με τους οποίους ανταλλάσσουμε απόψεις, ιδέες και γνώμες και εννοείται επίσης πως επιδιώκω την καλοπροαίρετη κριτική είτε θετική είτε αρνητική γιατί με κάνει καλύτερη συγγραφέα.


9. Πως αισθάνεσαι που βλέπεις τη δουλειά σου να αναγνωρίζεται; Αυτή τη στιγμή το βιβλίο σου "Το τίμημα" βρίσκεται στην έκτη θέση των ρομαντικών ιστοριών. Τι συναισθήματα σου δημιουργεί αυτή η επιτυχία; 

Πραγματικά εκπλήσσομαι! Από την αρχή οφείλω να ομολογήσω, οι ιστορίες μου είχαν ανταπόκριση και μάλιστα το «Μόνο Μαζί Σου Μπορώ» πήγε και στην Νο 2 θέση 2 φορές, ενώ το «Καλοκαίρια του έρωτα» έως την θέση 8 και το «Τίμημα» που γράφω τώρα, έχει πάει και στην 4η θέση ήδη τρεις φορές! Καταλαβαίνεις λοιπόν πως μένω άναυδη, αφού είμαι στην εφαρμογή από τον Αύγουστο και δεν το περίμενα αυτό καθόλου! Πραγματικά νιώθω απερίγραπτη χαρά και βαθιά ευγνώμων για την ανταπόκριση των αναγνωστών στις ιστορίες μου, καθώς με κάνουν να θέλω να βελτιώνομαι και να γράφω ολοένα και περισσότερο, ξέροντας πως κάποιοι «εκεί έξω» με διαβάζουν….Πρόκειται για ένα πρωτοφανές για εμένα, τέλειο συναίσθημα αλήθεια!

10. Ετοιμάζεις κάτι νέο αυτόν καιρό, ή έχεις επικεντρωθεί στο να γράφεις το Τίμημα; Να περιμένουν μία νέα ιστορία οι αναγνώστες σου;

Όχι, δεν ετοιμάζω κάτι καινούριο γιατί  δεν προλαβαίνω! Μα σίγουρα, έχω πολλές ιδέες στο κεφάλι μου που νομίζω πως θα βρουν και αυτές την διέξοδο τους με τον καιρό, όταν είναι η ώρα. 

11. Ellen_Nel σ ευχαριστώ πολύ, στείλε ένα μήνυμα σε εκείνους που διαβάζουν τις ιστορίες σου

Και εγώ επίσης σε ευχαριστώ πολύ. Και θα ήθελα εκ βαθέων να ευχαριστήσω και όσους με διαβάζουν και κυρίως εκείνους που αφήνουν ένα σχόλιο και ένα αστεράκι τους σε κάθε κεφάλαιό μου, αφού αυτό είναι ο «βαθμός» μου και η ουσιαστική επιβράβευσή μου γι’ αυτό που κάνω. Μην ξεχνάμε πως, όλοι έχουμε τις υποχρεώσεις μας -μικρές ή μεγάλες-  και πως δαπανούμε πολύ κόπο και χρόνο γράφοντας ιστορίες, παρόλο που αυτό μας εκφράζει και το κάνουμε με χαρά. Όταν λοιπόν κάποιος μας γράφει ένα σχόλιο ή χαρίζει ένα αστεράκι, είναι σαν να βάζει καύσιμα στο αυτοκίνητο για να μπορεί εκείνο να τον ταξιδεύει διαρκώς, όπου και όσο θέλει…
Σας ευχαριστώ λοιπόν όλους γι’ αυτό ακριβώς, που υπάρχετε, ομορφαίνετε την ζωή μου και μου δίνετε το «καύσιμο» για να σας ταξιδέψω ως το φεγγάρι….



Περίληψη

''Τα καλοκαίρια του έρωτα''


Η Νεφέλη και ο Αλέξης, είχαν ένα μπερδεμένο παρελθόν. Ήταν φίλοι από παιδιά και εκείνη,
πάντα ερωτευμένη μαζί του. Μα εκείνος;; Ποτέ δεν είπε...Τώρα, μερικά χρόνια μετά, συναντιούνται και πάλι. Και τα ερωτήματα απαιτούν πια μια απάντηση...
Η Νεφέλη, ερωτευμένη με τον παιδικό της φίλο, τον Αλέξη, στην τρυφερή ηλικία των  δεκαέξι της χρόνων,  άνοιξε σαν μπουμπούκι την καρδιά της αποκαλύπτοντας του πόσο τον αγαπούσε....Μα η ξαφνική και αδικαιολόγητη εξαφάνισή του, την άφησε μονάχη, με τ ‘ατέλειωτα ερωτηματικά και τις αμφιβολίες να την σημαδεύουν.....

Και ο καιρός περνούσε και εκείνη έμενε ν ‘αναρωτιέται  πότε θα κατάφερνε επιτέλους να ξεπεράσει την απόρριψη, να ξεφύγει από το παρελθόν της, να κατακτήσει την προσωπική και επαγγελματική επιτυχία....

Και ίσως και να τα κατάφερνε.....Αν δεν έκανε και πάλι την εμφάνισή του εκείνος...

55,800 αναγνώσεις - 5,143 ψήφοι - 30 κεφάλαια

Θα τη βρείτε εδώ: http://tinyurl.com/ybxgd7gx

Επίσης να διαβάσετε την νέα της ιστορία Ο Σωτήρας της ψυχής μου. Αν λατρέψατε το 'Τίμημα' να θα κολλήσετε με την αυτήν εδώ. Γραφή μεστή που σε ταξιδεύει βιώνοντας όλα τα συναισθήματα των χαρακτήρων. Αγγίζει ένα πολύ ευαίσθητο θέμα. Η ηρωίδα 'Αγνή' από τον αργό θάνατο βγαίνει νικήτρια και οδεύει σε μία ευτυχισμένη ζωή έχοντας για στήριγμα τον 'Αντρέα' τον σωτήρα της ψυχής της:(Νεκταρία Γ.)
http://tinyurl.com/y9ln8kb3



Προσωπική Γνώμη:

Η ιστορία αυτή είναι από εκείνες που σίγουρα όλοι έχουμε ζήσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Όλοι έχουμε περάσει όμορφα καλοκαίρια με μεγάλη παρέα, όλοι έχουμε ερωτευτεί κάποιον και οι περισσότεροι έχουμε μείνει με αυτή την απορία “τι θα μπορούσε να είχε γίνει”; 
Αυτό πραγματεύεται η ιστορία της Ellen_Nel με τρυφερότητα, και σεβασμό προς το θέμα. Μόνο που η πρωταγωνίστρια αυτή τη φορά έχει τη δυνατότητα να μάθει τι θα μπορούσε να είχε συμβεί με τον εφηβικό της έρωτα όταν εκείνος επιστρέφει μετά από αρκετά χρόνια απουσίας. Εκείνη δεν τον ξέχασε ποτέ, αφού μία φορά στη ζωή της ξεγυμνώθηκε (σωματικά και πνευματικά) μπροστά σε κάποιον, κι όταν μπαίνει πάλι στη ζωή της καλείται να τον αντιμετωπίσει όπως και τα αισθήματα της. 
Όμως στη ζωή τίποτα δεν αποκτιέται εύκολα, κι έτσι η Νεφέλη καλείται να περάσει τα εμπόδια που της βάζει η ζωή, αλλά κι ο άντρας που αγαπά, ενώ θα πρέπει να τα βάλει με το φόβο της αποτυχίας και να σταθεί δίπλα στους ανθρώπους που αγαπά. Όμως όταν θέλει κάτι η καρδιά, δύσκολα της το αρνείται η ζωή... έτσι κι αλλιώς, η αγάπη- ειδικά αν είναι αληθινή και κρατάει χρόνια- πάντα νικά. 
Το “Τα καλοκαίρια του έρωτα” είναι μία αξιοπρεπέστατη δουλειά στην εφαρμογή που κάθε ρομαντική καρδιά θα πρέπει να διαβάσει! 

Συνέντευξη/Προσωπική άποψη: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname