Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017

Γνωρίστε την Γιώτα Αδαμοπούλου


Η Γιώτα Αδαμοπούλου είναι από τις πιο αγαπητές συγγραφείς του κοινού του Wattpad. Με 17 ιστορίες στο ενεργητικό της έχει κερδίσει τις καρδιές των αναγνωστριών που αγαπάνε τις έντονες ερωτικές και ρομαντικές ιστορίες. 
Μιλήσαμε με τη Γιώτα για να γνωρίσουμε εκείνη αλλά και τις ιστορίες της, καλύτερα. 





Βιογραφικό:

Λοιπόν τι να πω για μένα...;; Το όνομα μου είναι Γιώτα... Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία... Για την ακρίβεια Ρομαντικές ιστορίες... Με ξετρελαίνουν τα έντονα πάθη και οι μεγάλοι έρωτες... Έκτος από να διαβάζω όμως μου αρέσει και να γράφω...
Οι ιστορίες μου υπάρχουν εδώ στο wattpad στο προφίλ μου https://www.wattpad.com/user/GiotaAdamopoulou ... 
και έχω και μια σελίδα στο facebook....https://www.facebook.com/Giota-Adamopoulou-550480885161130/

Συνέντευξη


1.Γιώτα, καταρχάς σ’ ευχαριστώ για το χρόνο σου. Πες μας λίγα πράγματα για σένα.

~ Εγώ σε ευχαριστώ Νεκταρία μου! Λοιπόν το όνομα μου είναι Γιώτα Αγγελοπούλου (παρόλο που στο wattpad με ξέρουν σαν  Giota Adamopoulou)  και είμαι είκοσι οχτώ χρονών. Είμαι παντρεμένη με τον πιο υπέροχο άντρα του κόσμου. Έχω τελειώσει Ηλεκτρονικός τεχνικών συστημάτων και δικτύων και είμαι άνεργη. Μου αρέσει να διαβάζω ρομαντικά/ ερωτικά μυθιστορήματα και για παθιασμένες αγάπες.

2. Πότε ξεκίνησες να γράφεις και τι σ’ έσπρωξε προς τη συγγραφή;

~ Ξεκίνησα να γράφω τον Αύγουστο του 2015 και ήταν μια παρόρμηση της στιγμής. Αρχικά είχα μπει στην εφαρμογή για να διαβάσω την συνέχεια του After. Στην πορεία βρήκα διάφορες ιστορίες που μου τράβηξαν την προσοχή. Για πέντε μήνες περίπου μόνο διάβαζα. Έπειτα ένα απόγευμα όπως καθόμουν στο υπολογιστή, άρχισα να πλάθω στο μυαλό μου μια δικιά μου ιστορία και είπα να το προσπαθήσω. Δεν είχα τίποτα να χάσω. Η μια ιστορία έγιναν δυο, τρεις και πάει λέγοντας.

3. Εκτός από ρομαντικές-ερωτικές ιστορίες, έχεις δοκιμάσει τον εαυτό σου σε κάποιο άλλο είδος; Και πόσο εύκολο είναι να γράφεις ερωτικές ιστορίες με έντονες περιγραφές;

~ Η αλήθεια είναι πως έχω ξεκινήσει να γράφω μια ιστορία φαντασίας. Ονομάζεται η Μαγεία της Αγάπης και έχει να κάνει με έναν μάγο. Πάλι μια αυθόρμητη απόφαση να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο. Ήθελα να δοκιμάσω τον εαυτό μου υποθέτω. Ακόμα τον δοκιμάζω βέβαια μιας και δεν έχω γράψει αρκετά κεφάλαια. 
Όσο για τις ερωτικές ιστορίες με τις έντονες περιγραφές, για μένα σαν Γιώτα, είναι αρκετά εύκολο. Μου βγαίνουν αβίαστα για να είμαι ειλικρινείς. 

4. Μιας και ασχολείσαι με τις ερωτικές ιστορίες, και γράφεις πετυχημένες κι εσύ, γιατί θεωρείς έχουν τόσο μεγάλη απήχηση στο γυναικείο αναγνωστικό κοινό;

~ Θεωρώ πως η καθημερινότητα κάνει ανιαρή τη ζωή μας και διαβρώνει τις σχέσεις μας. Μέσα από μια ερωτική ιστορία οι γυναίκες ζουν το απόλυτο, το συναρπαστικό, αυτό που ξέρουν ότι στην πραγματικότητα είναι ένα παραμύθι.


5. Πιστεύεις πως το Wattpad σε έχει βοηθήσει στην εξέλιξη σου ως συγγραφέα;

~Φυσικά και με έχει βοηθήσει. Τα σχόλια των αναγνωστών, είτε αρνητικά, είτε θετικά με κάνουν καλύτερη.

6. Θεωρείς πως η εφαρμογή έχει καλούς συγγραφείς; Εσύ γενικά διαβάζεις ή προτιμάς να γράφεις μόνο;

~ Πιστεύω πως υπάρχουν πολλοί καλοί συγγραφείς στην εφαρμογή και με μια πιο προσεχτική ματιά τους ανακαλύπτεις. Λατρεύω το διάβασμα ( και κάποτε δεν θα το πίστευα πως θα ερχόταν η μέρα που θα έλεγα κάτι τέτοιο), αλλά πραγματικά μου αρέσει πολύ να διαβάζω.

7. Έχεις αναρτήσει 15 έργα ως τώρα στη σελίδα σου. Υπάρχει κάποιο που ξεχωρίζεις λίγο περισσότερο από τα άλλα, κι αν ναι, γιατί;

~ Μου βάζεις πραγματικά δύσκολα τώρα. Όλα τα έργα μου είναι σαν παιδιά μου και δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ξεχωρίσω κάποιο. Αν πρέπει όμως να διαλέξω κάποιο αυτό θα ήταν η Ασυμβίβαστη Έλξη. Ο λόγος; Λατρεύω τον Ιωσήφ Μαρκάκη , ίσως επειδή πολλά στοιχεία του χαρακτήρα του μοιάζουν με του άντρα μου. Είναι καλός, δοτικός, αγαπάει με πάθος και ανέχεται μια κακομαθημένη γυναίκα με όλα τα καπρίτσια της (που θα μπορούσα άνετα να είμαι εγώ).

8. Το βιβλίο σου “Έρωτας με τη μαφία” είναι από εκείνα που έχουν ξεχωρίσει περισσότερο κι έχει αγαπηθεί από τους αναγνώστες, αφού έχει ξεπεράσει τις 280 χιλιάδες αναγνώσεις. Πες μας λίγα λόγια για την ιστορία.

~ Η ιστορία μιλάει για μια κοπέλα γλυκιά, ευγενική, δυναμική και εργατική, την Μάγια Λίτζιο. Ο πατέρας της έχει πεθάνει και η μητέρα της είναι βαριά άρρωστη. Εκείνη στρέφεται για βοήθεια σε έναν πλούσιο και επικίνδυνο άντρα τον Σεμπάστιαν Γκρέκο, αρχηγό της Σικελικής Μαφίας και οι ζωές τους μπλέκονται. Η Μάγια γοητεύεται από την δυναμική προσωπικότητα του, παρόλη τη απότομη συμπεριφορά του απέναντι της και εκείνος μαγεύεται από την αθωότητα και την γλυκύτητα του χαρακτήρα της. Εχθροί, πάθη. μίση, ανείπωτα μυστικά απειλούν την εύθραυστη σχέση τους και βάζουν την Μάγια επανειλημμένα σε κίνδυνο. 
Πιστεύω πως σε κρατάει σε αγωνία από την αρχή μέχρι το τέλος..


9. Σύστησε μας λίγο καλύτερα τους κύριους πρωταγωνιστές σου. Τι τους οδηγεί στη ζωή;

~ Θα ξεκινήσω με τον Σεμπάστιαν τον άντρα της ιστορίας μου. Ο Σεμπάστιαν είναι αρχηγός της Σικελικής Μαφίας. Είναι ένας άντρας σκληρός, απότομος που έχει μάθει να λέει λίγα και να γίνονται όλα. Από μικρός ήξερε πως προοριζόταν να γίνει αρχηγός μετά τον πατέρα του και έτσι δημιούργησε και το χαρακτήρα του αναλόγως διότι δεν είναι και εύκολο αυτό που κάνει. Πρόσεχε τους δικούς του ανθρώπους και δεν είχε αδυναμίες, μέχρι που απέκτησε μία. Την Μάγια.
Από την άλλη έχουμε την Μάγια η οποία είναι μια γλυκιά κοπέλα που έχασε τον πατέρα της όταν ήταν δέκα οχτώ χρονών σε ένα ''ατύχημα''. Παράτησε το όνειρο της να γίνει γιατρός για να φροντίσει μαζί με τον αδερφό της, την μητέρα της που έπαθε κατάθλιψη και μετά αρρώστησε. Παρόλο τα προβλήματα όμως που την περιτριγυρίζουν εκείνη δεν άλλαξε τον χαρακτήρα της. Παρέμεινε γλυκιά, αθώα αλλά ταυτόχρονα είχε γίνει και μια δυναμική γυναίκα. Δεν την τρομάζει η δουλειά, είναι μια υπεύθυνη κοπέλα και πάντα βοηθάει κάποιον που την έχει ανάγκη.
Θεωρώ ότι τον Σεμπάστιαν τον οδηγούσε πάντα το μυαλό και η δύναμη του μέχρι που πήρε τα ηνία η καρδιά του. Όσο για την Μάγια νομίζω πως την οδηγεί μόνο η καρδιά της και αυτό που θεωρεί εκείνη σωστό.

10. Έχεις σκεφτεί την έκδοση κάποιου βιβλίου σου; Θα έπαιρνες το ρίσκο να κυκλοφορήσεις κάποια δουλειά σου εκτός Wattpad όπου το κοινό είναι λιγάκι πιο απαιτητικό;

~ Ναι το έχω σκεφτεί και για αυτό και είχα στείλει και το διορθωμένο Έρωτας με την Μαφία σε εκδοτική. Δεν έκατσε, αλλά για να είμαι ειλικρινείς δεν το προσπάθησα και πολύ. Όλα είναι ρίσκο στην σημερινή εποχή, αλλά αξίζει να πάρεις τα ρίσκα σου αν θες κάτι πολύ.

11. Πιστεύεις πως υπάρχει συνταγή επιτυχίας για να γίνει μια ιστορία αγαπητή στο κοινό;

~ Συνταγή επιτυχίας! Δεν θα το έλεγα έτσι, δεν νομίζω πως υπάρχει κάποια ''συνταγή''.  Πιστεύω πως όταν γράφεις πρέπει να το κάνεις από την καρδιά σου και να περνάς στον αναγνώστη τις εικόνες, τα συναισθήματα και την ένταση της κάθε σκηνής. Αν το καταφέρεις αυτό και κάνεις αυτούς που διαβάζουν να μπουν, νοερά στην θέση των πρωταγωνιστών και να ζήσουν αυτά που ζουν εκείνοι, αυτό από μόνο του είναι επιτυχία.

12. Ετοιμάζεις κάτι νέο αυτόν τον καιρό; έχουν να περιμένουν κάτι εκείνοι που διαβάζουν τις ιστορίες σου;

~Έχουν να περιμένουν πολλά φυσικά, δεν θα τους αφήσω σε ησυχία. Προς το παρόν τελειώνω τον Όμορφο Κίνδυνο. Έχει ανέβει στο προφίλ μου στην εφαρμογή μια καινούργια ιστορία που λέγεται Σκοτεινά Μονοπάτια και υπάρχει σε εξέλιξη και η Μαγεία της Αγάπης.

13. Στείλε ένα μήνυμα στους αναγνώστες σου.

~ Στους αναγνώστες μου θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  που με διαβάζουν, που με ανέχονται, που με περιμένουν και που με στηρίζουν ότι και αν γράψω.  Σας ευχαριστώ γιατί χωρίς εσάς ίσως και να μην υπήρχαν οι ιστορίες μου. Το έχω ξανά πει νομίζω, αλλά θα το ξανά πω. Ο καθένας από εσάς είναι ξεχωριστός και κανένας ποτέ να μην σας κάνει να πιστέψετε το αντίθετο. Σας αγαπώ!

Γιώτα και πάλι σ’ ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου, καλή επιτυχία σου εύχομαι, σε ο,τι κι αν κάνεις! 

~Εγώ σε ευχαριστώ Νεκταρία μου για τον δικό σου χρόνο. Να είσαι καλά. Επίσης καλή επιτυχία σου εύχομαι σε όλα.



Προσωπική γνώμη:

Το “Έρωτας με τη μαφία” είναι από τις δημοφιλέστερες ιστορίες στο Wattpad με 292 χιλιάδες αναγνώσεις, και πάνω από 32 χιλιάδες ψήφους από εκείνους που την έχουν διαβάσει. Πρόκειται για μία ιστορία ενός σκληρού άντρα που θα έλεγε κανείς πως ίσως να μην έχει καρδιά, κι ενός ευαίσθητου αλλά δυναμικού κοριτσιού που θα έκανε τα πάντα για την οικογένεια και τους ανθρώπους που αγαπά. Η έλξη μεταξύ τους είναι πασιφανής από την πρώτη στιγμή. Εκείνη ζητά βοήθεια για να σώσει τη μητέρα της, κι εκείνος χωρίς δεύτερη σκέψη της τη δίνει. Θα έλεγε κανείς πως ακούγεται πολύ εύκολο όλο αυτό, αλλά το παρελθόν παίζει μεγάλο ρόλο στις αποφάσεις και των δύο και φυσικά στις ζωές τους.
Πάθη, σεξ, βία, όλα είναι μέρος της ζωής του Σεμπάστιαν, αρχηγού της μαφίας, αλλά τα πάντα αλλάζουν όταν αρχίζει και νιώθει παράξενα στη θέα της Μάγια που απλά θέλει να μη δει τη ζωή της να καταρρέει. Οι αποφάσεις που θα πρέπει να παρθούν είναι πολλές. Οι κίνδυνοι και οι εχθροί ακόμα περισσότεροι. Εν τέλει, τι είναι αυτό που αξίζει περισσότερο στη ζωή; Το χρήμα και η εξουσία ή η αληθινή αγάπη;
Αν είσαι θαυμαστές της λογοτεχνίας με έντονο ερωτισμό που κάνει την καρδιά σας να χτυπάει άτακτα, τότε θα πρέπει να δώσετε μία ευκαιρία στην Γιώτα Αδαμοπούλου, τη Μαφία της και τις υπόλοιπες ιστορίες της.

Συνέντευξη/Προσωπική άποψη: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname