Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2016

Συνέντευξη με την Σόνια Αλεξίου

Μετά το αφιέρωμα στην πρώτη της ιστορία με τίτλο "Μη με ξεχάσεις, Σ' αγαπώ", η Σόνια Αλεξίου μιλάει στην Νεκταρία Μαρκάκη και στους Θεματοφύλακες Βιβλίων και τα λέει όλα. Διαβάστε την συνέντευξη που ακολουθεί και μάθετε τι μας είπε.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Σόνια Αλεξίου είναι μια εικοσιοχτάχρονη μητέρα που ζει κι εργάζεται στη Θεσσα-λονίκη. Η πρώτη της επαφή με τη συγγραφή έγινε σε νεαρή ηλικία όπου έγραψε την πρώτη της ολοκληρωμένη δουλειά. Το “Μη με ξεχάσεις, Σ’ αγαπώ” απότελεί το πρώ-το της έργο που μοιράζεται με τον κόσμο. Εκείνη μοιράζει τον χρόνο της ανάμεσα στη δουλειά της, και την εξάχρονη κόρη της.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Εδώ κι αρκετές μέρες κάθε φορά που ανοίγω την εφαρμογή του Wattpad, “πετάγεται” μπροστά μου μία νέα ιστορία, μίας νέας συγγραφέως που έκανε την εμφάνιση της τόσο αναπάντεχα. Το εξώφυλλο και μόνο σου τραβάει άμεσα την προσοχή γιατί θυμίζει εκείνα που κυκλοφορούν στο εξωτερικό. Διάβασα τα πρώτα κεφάλαια από περιέργεια, και είδα κάτι διαφορετικό στη γραφή της Σόνιας Αλεξίου, γι’ αυτό θέλησα να τη γνωρίσω και να τη συστήσω σε σας. 

ΝΜ: Σόνια, καταρχάς σ’ ευχαριστώ για το χρόνο σου. Μίλησε μας λίγο για σένα, σύστησε μας τον εαυτό σου. 

Νεκταρία, σε ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου, για την ευκαιρία που μου δίνεις να παρουσιάσω τη δουλειά μου, μέσα από αυτό το τόσο ενδιαφέρον blog. Όπως ήδη ξέρετε, το όνομά μου είναι Σόνια Αλεξίου, είμαι 28 χρόνων, παντρεμένη και μητέρα ενός 6χρονου κοριτσιού. Είμαι απόφοιτος του Α.Τ.Ε.Ι νοσηλευτικής στη Θεσσαλονίκη και αυτή τη στιγμή εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος.

ΝΜ: Πως πήρες την απόφαση να ξεκινήσεις το γράψιμο;

Το γράψιμο είναι κάτι που μου άρεσε πάντοτε. Η πρώτη μου απόπειρα για μία πιο ολοκληρωμένη δουλειά, έγινε όταν ακόμη ήμουν στο λύκειο, με μία ρομαντική-εφηβική ιστορία. Το "Μη με ξεχάσεις, σ' αγαπώ" ξεκίνησα να το γράφω με σκοπό να αποτυπώσω τις σκέψεις μου και να κάνω ένα ταξίδι μέσα από αυτές.

ΝΜ: Είσαι από τις νέες παρουσίες στο Wattpad και ήδη η ιστορία σου έχει αγαπηθεί και ξεχωρίσει. Πόσο δύσκολη ήταν η απόφαση να την ανεβάσεις; Σε φόβισε κάτι;

Δεν μπορώ να πω, πως με φόβισε κάτι σε αυτή μου την απόφαση. Το αντίθετο θα έλεγα, ανέβασα την ιστορία μου με μεγάλη χαρά, όντας ανυπόμονη να τη μοιραστώ με τους φίλους μου. Το γεγονός πως το "Μη με ξεχάσεις, σ' αγαπώ" αγκαλιάστηκε από το ευρύτερο αναγνωστικό κοινό, με εξέπληξε ευχάριστα, γεμίζοντάς με, με ικανοποίηση και όνειρα.

ΝΜ: Μίλησε μας λίγο για το «Μη με ξεχάσεις, σ’αγαπώ». Σύστησε μας τους χαρακτήρες που έχεις δημιουργήσει. 

Το "Μη με ξεχάσεις, σ' αγαπώ" αποτελεί μία ιστορία με ιδιαίτερη και πρωτότυπη πλοκή. Από το πρώτο κιόλας κεφάλαιο, προβάλλονται τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το έργο, το μυστήριο και ο ερωτισμός.

Η ιστορία μας αρχίζει, όταν ένας άγνωστος, μυστηριώδης, γοητευτικός άντρας εμφανίζεται ξαφνικά στο σπίτι της πρωταγωνίστριάς μας, της Τζες. Παραδόξως, δεν του επιτίθεται, γιατί? Ποιος είναι και πως γνωρίζει τόσα πολλά για την όμορφη αεροσυνοδό?

Η εμφάνισή του, της χαρίζει τα κλειδιά για να ανοίξει τις πόρτες που θα την οδηγήσουν στην αλήθεια, συμπληρώνοντας το παζλ των άγνωστων κομματιών της ζωής της.
Δεν θα περιγράψω τους χαρακτήρες των ηρώων, θα σας αφήσω να τους ανακαλύψετε μόνοι σας, λύνοντας το μυστήριο που τους καλύπτει. 

ΝΜ: Σε τι διαφέρει η δική σου ιστορία από όλες εκείνες τις ρομαντικές που κυκλοφορούν εκεί έξω;

Πιστεύω ότι η ιστορία μου ξεχωρίζει, γιατί είναι ένας ύμνος στην απόλυτη αγάπη, πέρα από τη ζωή και το θάνατο. Οι ήρωες θυσιάζουν τα πάντα με μοναδικό αντάλλαγμα τη ζωή του αγαπημένου τους. Εκτός από το ρομαντικό στοιχείο όμως, περιλαμβάνει ίντριγκα, μυστήριο, χιούμορ και πολλά ταξίδια στα πιο ρομαντικά μέρη του κόσμου. Ο αναγνώστης ταξιδεύει κι ο ίδιος μέσα από τις περιγραφές της ιστορίας, αλλά και μέσα από το συναισθηματικό κόσμο των ηρώων που μπορούν ακόμη και με λίγες λέξεις τους να τον οδηγήσουν σε απόλυτες εναλλαγές συναισθημάτων.

ΝΜ: Τι πρέπει να έχει μια ιστορία για να ξεχωρίσει από τις πολλές που κυκλοφορούν στο Wattpad; 

Για μένα μία ιστορία, για να είναι πετυχημένη πρέπει να κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον του αναγνώστη, καθ' όλη τη διάρκεια της και να τον κάνει να μη θέλει να την αφήσει από τα χέρια του.
Προσωπικά, μου αρέσουν οι ιστορίες με ιδιαίτερη πλοκή, που μπορούν να μου μεταδώσουν το συναισθηματισμό τους, παρασέρνοντάς με μαζί τους, στο ταξίδι τους.

ΝΜ: Πιστεύεις πως το Wattpad προσφέρει καλή προβολή σε νέους συγγραφείς; Εσύ θεωρείς πως εφαρμογή, υπάρχουν τελικά καλοί συγγραφείς που αξίζουν να διαβαστούν;

Πιστεύω πως το Wattpad είναι ένας εξαιρετικός τρόπος προβολής για όλους τους νέους συγγραφείς, που είτε θέλουν να προβάλουν τη δουλειά τους μέσω αυτής της εφαρμογής είτε θέλουν απλώς να μοιραστούν την ιστορία τους με τους αναγνώστες που τους ακολουθούν. Υπήρξα αναγνώστρια για αρκετό καιρό, πριν ξεκινήσω την συγγραφική μου απόπειρα και μπορώ να πω, πως υπάρχουν αξιόλογες ιστορίες που θα μπορούσαν να βρίσκονται ήδη στα ράφια μεγάλων βιβλιοπωλείων. 

ΝΜ: Έρωτας με την πρώτη ματιά. Πόσο χρειάζεται τελικά για να ερωτευτείς κάποιον; Θεωρείς πως στα ρομαντικά βιβλία που γράφονται τον τελευταίο καιρό, ο έρωτας ωραιοποιείται και γίνεται λίγο, έρωτας εξπρές; 

Πιστεύω πως υπάρχει έρωτας που δημιουργείται με ένα και μοναδικό βλέμμα, αν και θεωρώ πως είναι εξαιρετικά σπάνιος. Η γνώμη μου είναι πως δεν έχει τόση σημασία το πώς έρχεται ο έρωτας, αλλά το πώς εξελίσσεται και πώς τον βιώνουν οι ερωτευμένοι. Θεωρώ πως τα ρομαντικά βιβλία δεν ωραιοποιούν πάντοτε τον έρωτα, αντιθέτως συχνά συναντάμε στην πλοκή τους προβλήματα που ίσως και να δανείζονται από την πραγματικότητα.

ΝΜ: Εσύ σαν αναγνώστρια, τι είδους ιστορίες προτιμάς και γιατί;

Ως αναγνώστρια, προτιμώ κάθε είδους ιστορία που κρατάει το ενδιαφέρον μου αμείωτο, μέχρι το τέλος. Σε γενικές γραμμές μου αρέσει η ιστορία που διαβάζω να με τέρπει, να με ταξιδεύει και να μου δημιουργεί, έντονα συναισθήματα.
Έχω αδυναμία δε, σε αυτές που τελειώνοντας τις, συνεχίζω να κουβαλάω μέσα μου τα θετικά μηνύματα που κατάφεραν να μου μεταδώσουν.

ΝΜ: Έχεις σκεφτεί ποτέ την έκδοση ή αποτελεί ένα ρίσκο για σένα;

Θα ήταν μεγάλη χαρά για μένα, να δω την ιστορία μου τυπωμένη, να έχει μία θέση στο ράφι κάποιου βιβλιοπωλείου, αν και ξέρω πως κάθε καινούργια απόπειρα, αποτελεί ένα ρίσκο, υλικό ή συναισθηματικό.

Η τύχη όμως ευνοεί τους τολμηρούς. Έτσι δεν είναι?

ΝΜ: Τι σε εμπνέει σαν συγγραφέα για να γράψεις; 

Αντλώ έμπνευση κατά κύριο λόγο, από τα ίδια μου τα όνειρα. Αποτυπώνω στο χαρτί τις καταστάσεις που θα ήθελα ενδεχομένως να βιώσω, εγώ η ίδια, σε ένα μέρος τους τουλάχιστον. Πέρα όμως από το φανταστικό κομμάτι, αντλώ έμπνευση από καθημερινές καταστάσεις και κουβέντες που με μικρές αλλαγές, τις εντάσσω στην πλοκή του έργου.

ΝΜ: ετοιμάζεις κάτι νέο αυτόν τον καιρό; Τι επακολουθεί μετά το «Μη με ξεχάσεις, σ’ αγαπώ»; 

Αυτή τη στιγμή, το "Μη με ξεχάσεις σ' αγαπώ" χαίρει της αποκλειστικής προσοχής μου, μιας και βρίσκομαι στις τελευταίες σελίδες της συγγραφής του. Σκοπεύω όμως να ξεκινήσω άμεσα την επόμενη ιστορία μου, η οποία πρόκειται να μας ταξιδέψει όχι μόνο στο χώρο, αλλά και στο χρόνο, μέσα από ένα μεγάλο έρωτα. 

ΝΜ: Σόνια, σ’ ευχαριστώ πολύ και πάλι για το χρόνο σου. Στείλε ένα μήνυμα στους φίλους αναγνώστες σου. 

Κι εγώ σ' ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσες να παρουσιάσω την ιστορία μου στον κόσμο. Θα ήθελα από καρδιάς να ευχαριστήσω τους αναγνώστες μου, για την αγάπη και την εμπιστοσύνη τους στο γράψιμο μου, καθώς και για τη ζεστή αγκαλιά που προσέφεραν στην ιστορία μου. Εύχομαι όλες οι ιστορίες που διαβάζουν να τους ταξιδεύουν και οτιδήποτε καλό παίρνουν από αυτές, να το μεταφέρουν στην πραγματική τους ζωή.


Συνέντευξη: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :