Τρίτη, 9 Αυγούστου 2016

Γνωρίστε την Μελίνα Καλούδη

Η Μελίνα Καλούδη, είναι μία γυναίκα που τόλμησε κάτι το διαφορετικό στο site του wattpad. Αντί για τα κλασικά μυθιστορήματα αποφάσισε να ανεβάσει παραμύθια, δικά της δημιουργήματα που αγαπήθηκαν αμέσως από όλον τον κόσμο. Σήμερα μας μιλάει για αυτήν της την πρωτιά. Πάμε να δούμε τι έχει να μας πει.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ονομάζομαι Μελίνα Καλούδη γεννήθηκα μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού (30/07/82) στην Θεσσαλονίκη όπου και κατοικώ. Έχω ασχοληθεί με πολλά πράγματα στην ζωή μου μέχρι τώρα, ξεκίνησα και σπούδασα ξενοδοχειακά γιατί νόμιζα πως θα ήταν το ιδανικό επάγγελμα για μένα, μετά τα ξενοδοχειακά ήρθε η ειδική αγωγή στην ζωή μου. Πάντα λάτρευα τα παιδιά και γι αυτό και ήθελα να ασχοληθώ με κάτι που να έχει άμεση σχέση με αυτά. Λατρεύω αυτό που κάνω και δεν το βλέπω σαν επάγγελμα γιατί περνάω καλά με αυτό που κάνω και παρόλη την κούραση όταν ακούς τα παιδιά να σου λένε σ αγαπώ ξεχνάς τα πάντα! Επίσης έχω σπουδάσει Ελληνικό Πολιτισμό στο ΕΑΠ. Με την μαγεία των βιβλίων ήρθα σε επαφή από μικρή ηλικία και γι αυτό ευχαριστώ την υπέροχη δασκάλα που είχα στην πρώτη δημοτικού την κ. Υβόννη που επέμενε να διαβάζω πολλά εξωσχολικά βιβλία. 

Από τότε δεν έχω σταματήσει να διαβάζω θα μπορούσα να έχω μια τεράστια βιβλιοθήκη αλλά δυστυχώς στην τελευταία μετακόμιση αποφάσισα να δωρίσω αρκετά από τα βιβλία μου στην βιβλιοθήκη. Όσο για το μικρόβιο της συγγραφή μπήκε στην ζωή μου εδώ και πολλά χρόνια ( τα πρώτα μου δοκίμια και ιστορίες τα έγραψα σε ηλικία 13 με 14 χρόνων) και από τότε δεν έχω σταματήσει να γράφω, ποίηση, μυθιστορήματα , μικρές ιστορίες και παραμύθια. Αν και τα παραμύθια μπήκαν τελευταία στην ζωή μου (πριν από 8 χρόνια περίπου) και θεωρώ πως είναι ότι καλύτερο, ξαναέγινα παιδί και εγώ και κάθε φορά που γράφω ένα παραμύθι γίνομαι παιδί. 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΝΜ: Μελίνα, σ’ ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Σύστησε μας λίγο τον εαυτό σου, για να σε μάθουμε.

MK: Όπως όλοι γνωρίζετε ονομάζομαι Μελίνα γεννήθηκα πριν από 34 χρόνια περίπου στην όμορφη Θεσσαλονίκη όπου και συνεχίζω να μένω. Νεκταρία μου δεν θα σου μιλήσω για την ηλικία μου όχι γιατί ντρέπομαι αλλά γιατί νιώθω ακόμα μέσα μου παιδί. Λατρεύω από πάρα πολύ μικρή το διάβασμα και αν και θα έπρεπε να έχω ένα δωμάτιο βιβλιοθήκη αποφάσισα κάποια στιγμή να δωρίσω αρκετά από αυτά. Ασχολούμαι με παιδιά με ειδικές ανάγκες και είναι κάτι που λατρεύω γιατί σου δίνουν τόσο πολύ αγάπη όση δεν μπορεί κάποιος να φανταστεί!  

ΝΜ: Πως αποφάσισες να στρέψεις το ενδιαφέρον σου στη συγγραφή;

ΜΚ: Από μικρή ηλικία ξεκίνησα να γράφω διάφορα, όποτε ένιωθα πιεσμένη, αγχωμένη ή έψαχνα γενικά μια διέξοδο από όλα όσα με απασχολούσαν έγραφα. Είχα ξεκινήσει να γράφω διάφορες ιστορίες και κάποια δοκίμια που δυστυχώς δεν τα κράτησα ( από χαζομάρα μου τα πέταξα ) όπως επίσης ποίηση και ένα μισοτελειωμένο μυθιστόρημα. Τα παραμύθια είναι μία άλλη ιστορία που ήρθε τελείως ξαφνικά στην ζωή μου. 

ΝΜ: Είσαι από τις περιπτώσεις του wattpad που πήραν την απόφαση να ανεβάσουν κάτι διαφορετικό, παραμύθια, στο σάιτ. Πως κατέληξες να ασχολείσαι με τη συγγραφή παραμυθιών;

ΜΚ: Τα παραμύθια είναι μία ιστορία που ήρθε τελείως ξαφνικά στην ζωή μου, ξεκίνησε από μία «πλάκα» ένα αστείο μεταξύ εμού και του συντρόφου μου. Ένα βράδυ είχα ζητήσει από τον σύντροφο μου να μου πει ένα παραμύθι, μου είπε ότι δεν ξέρει  και έτσι του είπε ότι θα του πω εγώ. Έτσι γεννήθηκε το αστεράκι μου από ένα μικρό αστέρι που φαινόταν εκείνη την στιγμή στον ουρανό. Αρχικά τα έγραφα για μένα και τα είχα καιρό είτε μέσα στο μυαλό μου είτε στο συρτάρι μου ώσπου κάποια στιγμή αποφάσισα να τα διαβάσω σε παιδιά. 

ΝΜ: Μίλησε μας λίγο για τα παραμύθια που έχουν ανέβει στο Wattpad. 

ΜΚ: Για τα παραμύθια που ανέβηκαν στο Wattpad, ε; Χμ τα δυο πρώτα παραμύθια είναι αφιερωμένα στον σύντροφο μου αφού χάρη σε εκείνον κατάφερα να τα γράψω (επίσης υπάρχει ακόμη ένα που είναι ολόκληρο μέσα στο μυαλό απλά δεν έχω το χρόνο να καθίσω να το γράψω), για το τρίτο είναι ένα παραμύθι που μου το ζήτησαν τα παιδιά από το περσινό σχολείο στο οποίο δούλευα. Δεν ήθελα να τους χαλάσω χατίρι και έτσι γράφτηκε μέσα σε μία διδακτική ώρα για να προλάβω να τους το διαβάσω. Για να γεννηθεί ένα παραμύθι μέσα στο μυαλό μου δεν χρειάζονται πολλά πράγματα απλά μια μικρή αφορμή και να αφήσω το μυαλό μου να ταξιδέψει.

ΝΜ: Πόσο δύσκολο είναι να γράφει κανείς παραμύθια, ιστορίες που απευθύνονται σε παιδιά, και ποια η ευθύνη του συγγραφέα. Τι πρέπει να προσέξει; 

ΜΚ: Το να γράψεις παραμύθια ή ιστορίες που να απευθύνονται σε παιδιά δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, βέβαια για μένα δεν ισχύει κάτι τέτοιο ίσως γιατί όταν γράφω παραμύθια, βάζω τον εαυτό μου στην θέση του παιδιού κάνω εικόνες μέσα στο μυαλό μου και προσπαθώ να αποτυπώσω στο χαρτί όσο καλύτερα γίνεται αυτό που έχω εκείνη την στιγμή μέσα στο μυαλό μου και έτσι μου βγαίνει πολύ αυθόρμητο το γράψιμο.

Η ευθύνη του συγγραφέα είναι τεράστια όταν απευθύνεσαι σε παιδιά και δε σε παιδιά μικρών ηλικιών όπως εγώ, ας μην ξεχνάμε πως τα παιδιά είναι το μέλλον μας  και αν θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον θα πρέπει να δίνουμε στα παιδιά μας εκτός από τα απαραίτητα για την ανατροφή τους, σωστά ερεθίσματα και σωστή πνευματική τροφή. Ο συγγραφέας θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός με αυτά που γράφει και κατά την γνώμη μου είναι καλό μέσα από ένα παραμύθι να μπορεί να περάσει κάποια μηνύματα στα παιδιά. 

ΝΜ: Σκέφτεσαι καθόλου να κυνηγήσεις την έκδοση των παραμυθιών σου;

ΜΚ: Ναι το σκέφτομαι και μάλιστα εδώ και πολύ καιρό, έχω κάνει μία πρώτη επαφή η οποία δεν με άφησε ικανοποιημένη και γι αυτό δεν προχώρησε. Βέβαια επειδή έχω προσδοκίες για τα «μωρά» (χα χα χα χα)  μου, αν πάει καλά αυτό που σκέφτομαι και ετοιμάζω θα είναι κάτι που θα απογειώσει τα παραμύθια μου. Δεν θα σας πω κάτι παραπάνω για να είναι έκπληξη.  

ΝΜ: Εκτός από παραμύθια, ασχολείσαι και με άλλα είδους συγγραφής;

ΜΚ: Όπως προανέφερα ναι, γράφω και άλλα είδη όπως ποίηση και μυθιστορήματα. Αν και με την ποίηση έχω να ασχοληθώ χρόνια. 

ΝΜ: Ετοιμάζεις κάτι νέο αυτό τον καιρό;

ΜΚ: ΝΑΙ, ετοιμάζω ένα ακόμη παραμύθι και μία ιστορία (Έρωτας; Ευχαριστώ δεν θα ξαναπάρω) που νομίζω ότι θα λειτουργήσει  ως ψυχοθεραπεία και αυτό γιατί θα βασίζεται σε κάποια προσωπικά μου βιώματα. 

ΝΜ: Εσύ γενικά, διαβάζεις; Τι πρέπει να έχει ένα βιβλίο για να σε κερδίσει;

ΜΚ: Διαβάζω, υπάρχουν περίοδοι στην ζωή μου που διαβάζω πολύ και άλλες λιγότερο ανάλογα με την διάθεση και φυσικά τον ελεύθερο χρόνο. Τι πρέπει να έχει ένα βιβλίο? Δύσκολη απάντηση Νεκταρία μου, έχει τύχει να πάρω βιβλίο που από την περίληψη μου τράβηξε το ενδιαφέρον και τελικά αποδείχθηκε πολύ κακή επιλογή. Οπότε πλέον για να πάρω ή να διαβάσω ένα βιβλίο φροντίζω να διαβάζω μια δυο τυχαίες σελίδες του για να δω αν θα μου τραβήξει το ενδιαφέρον αλλά εμπιστεύομαι και το ένστικτο μου. 

ΝΜ: Μιας και μιλάμε για το Wattpad, αυτή είναι μία ερώτηση που κάνω σχεδόν σε όλους, πιστεύεις υπάρχουν συγγραφείς εκεί αξιόλογοι και ιστορίες που χρήζουν της προσοχής του αναγνωστικού κοινού; Εσύ πχ, έχεις ξεχωρίσει κάποιους; 

ΜΚ: Φυσικά και υπάρχουν καλοί και αξιόλογοι συγγραφείς στο wattpad όπως και εξαίρετες δουλειές που θα χαιρόμουν να τις έβλεπα και σε έντυπη μορφή. Οι συγγραφείς οι οποίοι έχω ξεχωρίσει είναι: η Νεκταρία Μαρκάκη  ;-), η Ευαγγελία Κελαϊδή, η Θωμαή (ThomaiBR), η Εμμανουέλλα Βεντούρη, ο Σταύρος Αϊβαλής, η Έλενα Αντωνίου, η Ρένα ( renandr) και όχι μόνο… Από ιστορίες τώρα όλες όσων προανέφερα, απλά τις ΛΑΤΡΕΥΩ. 

ΝΜ: Γενικά, εσύ πιστεύεις πως οι Έλληνες, διαβάζουν;

ΜΚ: Ναι πιστεύω ότι διαβάζουν, πάντα διάβαζαν αν και νομίζω τώρα και λόγω κρίσης διαβάζουν περισσότερο. Μπορεί όχι τόσο πολύ έντυπα βιβλία λόγο της απαγορευτικής πολλές φορές τιμής, αλλά σε ηλεκτρονική μορφή. 

ΝΜ: Πες μας που μπορούμε να βρούμε τις ιστορίες σου, και τα παραμύθια σου; 

ΜΚ: Αυτό είναι το προφίλ μου στο Wattpad https://www.wattpad.com/user/mpempoula82 θα χαρώ πολύ όσοι διαβάσουν την δουλεία μου να μου αφήσουν και κάποιο σχόλιο είτε θετικό είτε αρνητικό γιατί ακόμα και μέσα από την αρνητική κριτική μαθαίνεις και εξελίσσεσαι για να γίνεις καλύτερος. 

ΝΜ: Μελίνα μου σ’ ευχαριστώ πολύ και πάλι, θες να στείλεις ένα μήνυμα στο αναγνωστικό κοινό; 

ΜΚ: Εγώ θέλω Νεκταρία μου να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ για αυτήν την συνέντευξη. Το μήνυμα μου είναι: Εύχομαι σε όλους μας καταρχήν καλό καλοκαίρι, επίσης να ζείτε έντονα να κάνετε τα όνειρα σας πραγματικότητα και να ακολουθείτε την καρδιά και το ένστικτο σας!!! Και κάτι ακόμα, επειδή όλοι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας ας φροντίζουμε να διαβάζουμε παραμύθια…  

Συνέντευξη: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname