Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Γνωρίστε την Ειρήνη Ανδρουλάκη

Για μένα, η Ειρήνη Ανδρουλάκη, είναι μία από τις καλύτερες συγγραφείς που έχει αναδείξει το Wattpad. Η πένα της πολύ καλή, μεταδίδει συναισθήματα αβίαστα ενώ φαίνεται καθαρά στον τρόπο γραφή της πως πάνω απ’ όλα, τρέφει σεβασμό προς τον αναγνώστη. 

Και η ίδια αποτελεί παράδειγμα για το ήθος της και την αγάπη της για το βιβλίο και τη συγγραφή. Είχα την τιμή να της πάρω συνέντευξη και να μιλήσουμε για τη δουλειά της στο Wattpad, μα ακόμα περισσότερο για το βιβλίο της «Προστασία Μάρτυρα» που θα κυκλοφορήσει σύντομα από τη Δυάς Εκδοτική. 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Ειρήνη Ανδρουλάκη γεννήθηκε στην Κρήτη, αλλά τα τελευταία 11 χρόνια ζει στο εξωτερικό. Είναι παντρεμένη, έχει ένα παιδί και εργάζεται ως δασκάλα έχοντας μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή. 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΝΜ: Ειρήνη, καταρχάς σε υπέρ ευχαριστώ για τον χρόνο σου, ξέρω πως είναι λίγος αυτόν τον καιρό, αφού ετοιμάζεις το βιβλίο σου που θα κυκλοφορήσει σύντομα. Πως αισθάνεσαι που η ιστορία σου θα κυκλοφορήσει σε έντυπη μορφή;

Είμαι πολύ χαρούμενη που μια από τις ιστορίες μου, η οποία ξεκίνησε σαν απλή ιδέα, μεταφέρθηκε στον υπολογιστή και πλέον είναι σχεδόν έτοιμη να τυπωθεί και σε χαρτί. 

ΝΜ: Το «Προστασία Μάρτυρα» είναι μια έντονη ιστορία αγάπης, με στοιχεία μυστηρίου και θρίλερ. Μίλησε μας λίγο γι’ αυτή.

Όπως αφήνει να εννοηθεί και ο τίτλος είναι μια ιστορία μυστηρίου και έρωτα. Η πρωταγωνίστρια γίνεται μάρτυρας μιας διπλής δολοφονίας και η ζωή της ανατρέπεται μέσα σε λίγα λεπτά. Από εκείνη τη στιγμή, ξεκινάει ένα ανθρωποκυνηγητό και η συνέχεια... επί χάρτου. 

ΝΜ: Πως σου ήρθε η ιδέα για να γράψεις αυτή την ιστορία;

Οι ιδέες μου συνήθως έρχονται από το πουθενά. Ένας στίχος, μια εικόνα, μια μελωδία, οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει ερέθισμα για κάτι καινούριο. Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι είμαι ρομαντικός άνθρωπος από την φύση μου, αλλά παθιάζομαι με ιστορίες που μπορούν να συνδυάσουν τον έρωτα και το μυστήριο. 

ΝΜ: Τι ήταν αυτό που σε παίδεψε, ειδικά τώρα που την ετοιμάζεις προς έκδοση(αν υπήρξε κάτι) και τώρα που φτάνεις στην τελική ευθεία, πόσο έτοιμη αισθάνεσαι;

Νομίζω πως έτοιμη δεν θα είμαι ποτέ! Να σου πω την αλήθεια δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα αυτό που ετοιμάζομαι να κάνω! Στην παρούσα φάση ασχολούμαι με τις διορθώσεις και αυτό είναι που με έχει παιδέψει πιο πολύ. Περισσότερο κι από το αρχικό γράψιμο της ιστορίας. 

ΝΜ: Σε αγχώνει που το πρώτο σου βιβλίο θα μπει στα σπίτια (και τις καρδιές) τόσου κόσμου; Σκέφτεσαι ίσως, τι επιφυλάσσει το μέλλον;  

Η αλήθεια είναι ότι με αγχώνει πάρα πολύ! Όσο κι αν αγαπώ την συγγραφή, το γεγονός ότι ένα από τα έργα μου θα κυκλοφορήσει και θα μπορεί ο κόσμος να το διαβάσει με φοβίζει. Το μέλλον δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει, απλά εύχομαι όσοι το διαβάσουν να το αγαπήσουν όσο το αγάπησα κι εγώ γράφοντάς το. 

ΝΜ: Εκτός από το «Προστασία Μάρτυρα» έχεις γράψει κι άλλες εξίσου ενδιαφέρουσες ιστορίες που είναι ακόμα αναρτημένες στο Wattpad. Υπάρχει κάποια που ξεχωρίζεις λίγο περισσότερο;

Νομίζω ότι αυτή που θα ξεχωρίσω είναι το “Η κραυγή”. Την αγάπησα πολύ αυτήν την ιστορία, και είμαι χαρούμενη που κατάφερα και έφερα ένα προσωπικό μου στοίχημα εις πέρας. Με δυσκόλεψε πάρα πολύ το θέμα της, καθώς μιλάει για ενδοοικογενειακή βία. Προσπάθησα όσο καλύτερα μπορούσα να παρουσιάσω τις σκέψεις και τα συναισθήματα που βιώνει μια γυναίκα, η οποία κακοποιείται από τον σύζυγό της, και ο αγώνας της για την λύτρωση. Ήταν πολύ εύκολο να πέσω σε υπερβολές, αλλά τα θετικά σχόλια που έλαβα (ακόμα και οι κριτικές που δέχτηκα) από τους αναγνώστες, δείχνουν ότι ευτυχώς αυτό το απέφυγα. 

ΝΜ: Τι ήταν αυτό που σε έστρεψε προς τη συγγραφή; Γράφεις αρκετά χρόνια;

Την πρώτη μου ιστορία την έγραψα στα 17. Θυμάμαι πόσο όμορφα ένιωσα όταν ανακάλυψα ότι ο κόσμος των λέξεων είναι μαγικός και σου δίνει την δυνατότητα να περπατήσεις σε δρόμους που το μυαλό σκέφτεται και το μολύβι σου, τους δίνει ζωή και πνοή. Νομίζω ότι τότε ήταν απλά ανάγκη να αποτυπώσω στο χαρτί κάποιες σκέψεις μου. Με τα χρόνια αντί αυτή η ανάγκη να μειώνεται, θα έλεγα ότι γίνεται εντονότερη.

ΝΜ: Για μένα είσαι από τις συγγραφείς με τη μεγαλύτερη εξέλιξη, σε κάθε ιστορία σου, έβλεπα και τρομερή βελτίωση. Πόσο βοήθησε το Wattpad σε αυτό; 

Με βοήθησε πάρα πολύ! Τα σχόλια των αναγνωστών κάνουν μεγάλη διαφορά στην γραφή μου. Πάντα αφουγκράζομαι και λαμβάνω υπόψιν τις παρατηρήσεις τους, και διορθώνω τα γραπτά μου. Εάν δεν υπήρχε παρότρυνση κατά το γράψιμο της πρώτης μου ιστορίας να συνεχίσω, είναι σίγουρο οτι θα είχα σταματήσει εκεί. Όμως, οι αναγνώστες στο Wattpad με ενθάρρυναν να συνεχίσω και χαιρόμουν ιδιαίτερα βλέποντας οτι αγαπούσαν το δημιούργημά μου.

ΝΜ: Πιστεύεις πως το Wattpad είναι καλή «πηγή» συγγραφέων; Υπάρχουν εκεί ταλέντα που ίσως να άξιζαν περισσότερη προσοχή από το κοινό ή και από εκδοτικούς; 

Το Wattpad  κρύβει μεγάλα ταλέντα! Κάποιοι κατάφεραν και βρήκαν τον δρόμο τους προς την έκδοση, κάποιοι άλλοι ακόμα παλεύουν και τους εύχομαι να τα καταφέρουν γιατί το αξίζουν. 

ΝΜ: Βλέπουμε πολλές φορές,  ιστορίες με το ίδιο θέμα να κυκλοφορούν, γραμμένες με διαφορετικό στυλ, αλλά όλες να χαίρουν επιτυχίας. Τελικά υπάρχει συνταγή για να γράψει κάποιος ένα Best Seller;

Συνταγή... Για μένα δεν υπάρχει συνταγή. Επιτυχία για μένα είναι όταν γράφεις ένα βιβλίο από την καρδιά σου, εκφράζει την σκέψη σου και μέσω αυτού εκφράζεις κι άλλους. Αν μπορείς παράλληλα να ανοίξεις και τους ορίζοντες  των αναγνωστών σου περισσότερο, τότε η επιτυχία είναι μεγαλύτερη. 

ΝΜ: Θεωρείς το ελληνικό αναγνωστικό κοινό ανοιχτό ως προς το να διαβάζει νέα βιβλία από νέους συγγραφείς; 

Παρόλο που οι καιροί είναι ιδιαίτερα δύσκολοι και ο Έλληνας πλέον δεν αγοράζει βιβλία όπως πριν, θεωρώ οτι υπό προϋποθέσεις μπορεί να πει κανείς ότι δίνονται ευκαιρίες στους νέους συγγραφείς. 

ΝΜ: Ετοιμάζεις κάτι νέο αυτόν τον καιρό ή έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου κάποια νέα ιστορία; 

Αυτήν την περίοδο γράφω δύο ιστορίες, οι οποίες ανεβαίνουν στο Wattpad, αλλά από εκεί και πέρα, σίγουρα θα υπάρξει και επόμενη γιατί όλο και κάτι καινούριο τριγυρίζει στο μυαλό μου. 

ΝΜ: Ειρήνη μου, σε ευχαριστώ για τη συνέντευξη. Εύχομαι το βιβλίο σου να είναι καλοτάξιδο και να βρει την επιτυχία που του αξίζει. Πες μας που μπορεί να βρει το αναγνωστικό κοινό τη δουλειά σου. 

Το βιβλίο “Προστασία μάρτυρα” θα κυκλοφορήσει απο τις εκδόσεις Δυάς. Σύντομα θα ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας. 

ΝΜ: Και τέλος, στείλε ένα μήνυμα στους αναγνώστες σου. 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη, και ελπίζω το τελικό εκδοτικό αποτέλεσμα να σας ικανοποιήσει. 

Συνέντευξη: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :