Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

Γνωρίστε την συγγραφέα Μαρία Χριστοφορίδου

Η Μαρία Χριστοφορίδου αποτελεί μία εκ των συγγραφέων του Wattpad που έχει αγαπηθεί πολύ. Η ιστορία της «The Miracle» έχει πολλές αναγνώσεις και φανατικό κοινό, ενώ ακολουθούν και δύο ακόμη συνέχειες αφού το ταξίδι του Μύρωνα και της Κρυσταλλίας μάλλον τώρα έχει ξεκινήσει. 

Μιλήσαμε με τη νεαρή συγγραφέα, πάνω που ετοιμάζει την επιστροφή της στην Ελλάδα, από τη Γερμανία όπου σπούδαζε. Τη ρωτήσαμε για την ιστορία της, αν πιστεύει στα θαύματα αλλά και για να σχέδια της. 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Είμαι 23 ετών με λένε Μαρία και από μικρή γράφω είτε ιστορίες μικρού μήκους ή βιβλία μεγάλα. Έχω σπουδάσει παιδαγωγικά στο Μόναχο της Γερμανίας και αυτή την στιγμή γύρισα πίσω στην πόλη μου Αθήνα από όπου έφυγα το 2008. Το Miracle είναι το πρώτο βιβλίο από την τριλογία μου που δημοσιεύω και το διαβάζουν άλλοι, συνήθως τα γραπτά μου δεν τα δείχνω σε κανέναν. Είμαι φανατική με οτιδήποτε έχει σχέση με αγγέλους και λατρεύω οτιδήποτε είναι μπλε που είναι το αγαπημένο μου χρώμα.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Μαρία, καταρχάς ευχαριστώ για τη συνέντευξη που μου παραχωρείς. Ας ξεκινήσουμε από τα «εύκολα». Πες μας μερικά πράγματα για σένα. 

Εγώ σε ευχαριστώ, είμαι 23 ετών, έχω τελειώσει νηπιαγωγός στο Μόναχο της Γερμανίας, λατρεύω την μουσική και τα βιβλία, είμαι συγγραφείς και αρκετά τρελή με τα άτομα που με ξέρουν.

Πως πήρες την απόφαση να ασχοληθείς με τη συγγραφή;

Από μικρή έγραφα μικρές ιστορίες σε χαρτιά και τετράδια. Το είχα προφανές μέσα μου και πλέον το κάνω και με τα βιβλία που γράφω.

Η ιστορία σου «The miracle» είναι από τις πιο δημοφιλής στο Wattpad με πάνω από 160,000 αναγνώσεις και φανατικό κοινό. Πως σε κάνει να αισθάνεσαι αυτό;

Η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα ποτέ ένα έργο δικό μου να αγαπηθεί τόσο πολύ και τόσο φανατικά από τόσα άτομα! Κάποιες στιγμές ακόμη δεν το πιστεύω.

Μίλησε μας για την ιστορία λίγο. Πως εμπνεύστηκες να τη γράψεις; Έχεις αναφέρει πως μέρος της βασίζεται σε αληθινά γεγονότα. 

Η ιστορία που έγραψα βασίζεται σε ένα αληθινό γεγονός που συνέβη πριν κάποια χρόνια σε μια πόλη της Γερμανίας και κανένας δεν μίλησε ποτέ για αυτήν. Όλοι κάνουν σαν να μην συνέβη ποτέ. Οπότε σκέφτηκα πως πρέπει να γράψω για αυτό, ο κόσμος να χαλάσει.! Ο πρωταγωνιστής μου δεν έχει καμία σχέση με το συμβάν απλά είναι η πηγή έμπνευσης μου.

Κρυσταλλία και Μύρωνας. Είναι δύο άνθρωποι από διαφορετικούς κόσμους που η μοίρα τους θέλει μαζί. Τι είναι αυτό που τους ενώνει, και υπάρχει κάτι που τους χωρίζει;

Είναι δυο εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι. Τους ενώνει πάνω από όλα η αγάπη τους. Ο έρωτας που έχουν μεταξύ τους. Το ότι πρέπει να το κρύβουν από όλους. Τα βάσανα που πέρασαν σαν παιδιά και αργότερα σαν ενήλικες. Αυτό που τους κάνει να διαφέρουν είναι ο τρόπος που βλέπουν τα πράγματα. Ο Μύρωνας λόγω του τι πέρασε τα βλέπει όλα αρνητικά και φοβάται το παραμικρό και ας μην το δείχνει. Η Κρυσταλία πάλι πέρασε και αυτή πολλά αλλά δεν τα παρατάει εύκολα και για αυτό πολλές φορές πρέπει μέσα στην ιστορία να ταρακουνήσει τον Μύρωνα για να συνέλθει..

Ο Μύρωνας είναι ένας άνθρωπος που καθ’ όλη τη διάρκεια του βιβλίου, καταλαβαίνεις πως έχει ένα βαρύ παρελθόν, το οποίο αποκαλύπτεται στον επίλογο. Δεν εμπιστεύεται εύκολα τους ανθρώπους. Είναι πληγωμένος. Γιατί αφήνει την Κρυσταλλία να μπει τόσο εύκολα στη ζωή του;

Γιατί έτσι είναι ο έρωτας. Σε κάνει να λες και να κάνεις πράγματα που μπορεί να αμφισβητείς όλη σου την ζωή. Και με το που εμφανίζεται ένα συγκεκριμένο άτομο στην ζωή σου αλλάζουν όλα όσα πίστευες. Ο Μύρωνας νιώθει πως η Κρυσταλία είναι το μέλλον του. Την νιώθει δικό του άτομο από την αρχή κιόλας αν και αντιστέκεται πολύ αρχικά.

Μέσα στο βιβλίο σου θίγεις κι ένα θέμα που σίγουρα είναι βαρύ, μία πράξη που καταστρέφει ζωές, τον βιασμό μιας γυναίκας. Πόσο σε φόβισε να γράψεις γι’ αυτό; 

Δεν φοβάμαι να γράφω την γυμνή αλήθεια του κόσμου που ζούμε. Εξάλλου έγραψα το γεγονός ακριβώς όπως συνέβη στην πραγματικότητα στο αγόρι που το πέρασε με την κοπέλα του. Είναι ένα θέμα που απλά οι αντιδράσεις του κόσμου όταν το διαβάζει είναι πολλές. Άλλος λυπάται, άλλος φοβάται και άλλος νευριάζει γιατί του έχει συμβεί και δεν θέλει να το θυμάται. Έτσι είναι όμως όλα τα βιβλία. Είναι όλα μέσα στην ζωή.

Εσύ, Μαρία, πιστεύεις στα θαύματα τελικά; 

Πιστεύω απόλυτα στα θαύματα. Έχω ζήσει ένα στην χειρότερη στιγμή της μέχρι τώρα ζωής μου και αυτό με έκανε να δω πολλά με άλλο μάτι. Υπάρχουν θαύματα. Αν δεν ανοίξεις τα εσωτερικά σου μάτια δεν θα τα αναγνωρίσεις ποτέ!

Πιστεύεις πως οι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν; Πόσο μπορεί να βοηθήσει η αγάπη σε αυτό;

Οι άνθρωποι δυστυχώς αλλάζουν σύμφωνα με το συμφέρον τους. Λίγοι παραμένουν πιστοί στον εαυτό τους. Ταυτόχρονα μια αλλαγή μπορεί να σημαίνει κάτι θετικό. Η αγάπη είναι ένα μέσο που σε βοηθά να αλλάξεις προς το καλό. Να εξελιχθείς σαν άνθρωπος και να δεις παραπέρα.

Υπάρχει συστατικό επιτυχίας για μία σχέση;

Θα έλεγα πως κάθε σχέση είναι διαφορετική. Για εμένα προσωπικά τα βασικά για μια σχέση ώστε να κρατήσει είναι εμπιστοσύνη, τρομερά δυνατή υπομονή και αντοχή για όλα όσα έρθουν με τον άνθρωπο σου και να μοιράζεστε τους στόχους και τα όνειρα που έχετε. Το πιο βασικό είναι η αγάπη που υπάρχει στην σχέση. Το να μην νιώθεις το εγώ και το εσύ αλλά να νιώθεις το "εμείς σαν ένα". Δύσκολα συμβαίνει κάτι τέτοιο...

Έχεις σκεφτεί την έκδοση του βιβλίου σου; Είναι όνειρο ζωής το να κυκλοφορήσει η δουλειά σου σε έντυπη μορφή;

Θέλω πάρα πολύ να εκδώσω το βιβλίο μου και θα το καταφέρω, ήδη ετοιμάζω πολλά πράγματα!

Το Wattpad πόσο σε βοήθησε σαν συγγραφέα;

Με βοήθησε ώστε να μάθει ο κόσμος το πάθος που έχω για την συγγραφή. Γνώρισα πολλά άτομα, άκουσα πολλές κριτικές για το βιβλίο μου, και είτε θετικές είτε αρνητικές, χαίρομαι για όλα γιατί με βοηθάνε να γίνω καλύτερη σε αυτά που γράφω.

Ετοιμάζεις κάτι νέο για τους αναγνώστες σου; Ξέρω πως τώρα επιστρέφεις στην Ελλάδα αφού οι σπουδές σου στη Γερμανία τελείωσαν. Τι σκοπεύεις να κάνεις από δω και μπρος;

Ετοιμάζω το δεύτερο βιβλίο από το The Miracle που θα ανέβει σύντομα στο προφίλ μου στο Wattpad. Get ready! 

Που μπορούν να σε βρουν όσοι ενδιαφέρονται να διαβάσουν τη δουλειά σου;

Φυσικά στην σελίδα του Wattpad στο προφίλ μου (https://www.wattpad.com/user/maria_smiles_x) αλλιώς για επικοινωνία στο προφίλ μου στο Facebook (https://www.facebook.com/maria.smiles.x) και στο instagram.

Μαρία σ’ ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. Στείλε ένα μήνυμα στους αναγνώστες σου και στους νέους συγγραφείς.

Εγώ σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συνέντευξη σου! Στους αναγνώστες μου θα πω ένα: θα κάνουμε χαμό στο επόμενο βιβλίο! (Ξέρετε εσείς..) και στους νέους αναγνώστες μου θα έλεγα απλά να διαβάσουν όλο το βιβλίο πριν βγάλουν άποψη αν είναι καλό, κακό, βαρετό, ενδιαφέρον κλπ. Τα πρώτα κεφάλαια δεν μαρτυρούν ποτέ το νόημα του κάθε βιβλίου! Keep that in mind! Θα τα πούμε στο επόμενο βιβλίο μέχρι τότε, φιλιά πολλά!

Συνέντευξη: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :