Τρίτη, 28 Ιουνίου 2016

Συνέντευξη με την MaryLouSoyer

Η Αμαρυλλίς είναι ένα νέο, φρέσκο κορίτσι στο χώρο της συγγραφής με πολύ όρεξη και κέφι για δουλειά. Την γνωρίσαμε μέσα από την ιστορία της Melia's Story που δημοσιεύεται στο Wattpad και στα ελληνικά αλλά και στα αγγλικά. Οι Θεματοφύλακες των βιβλίων έχουν την χαρά να σας παρουσιάσουν την απολαυστική συνέντευξη της. Τι περιμένετε λοιπόν; Γνωρίστε και εσείς την Αμαρυλλίς και μπείτε στον όμορφο κόσμο της Μέλιας.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Πότε ήταν η πρώτη σου επαφή με την συγγραφή; Πιο είδος ξεχωρίζεις και τι σου αρέσει να γράφεις περισσότερο; Πόσο σημαντικά είναι για σένα η συγγραφή και τα βιβλία γενικότερα και τι ρόλο έχουν στην ζωή σου;

(Ουφ πολλές ερωτήσεις μαζί!) Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα έγραφα! Είτε ημερολόγιο είτε κάποιο ποίημα ή ιστοριούλα θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι το πρώτο μου τετράδιο με ποιήματα το είχα δώσει στον δάσκαλο μου στο
δημοτικό και εκείνος το έχασε! (ακόμα το κλαίω)

Η πρώτη μεγάλη ιστορία που ξεκίνησα να γράφω είχε να κάνει με ένα βασίλειο σε παράλληλο με τον δικό μας κόσμο.. Είχα εφεύρει μέχρι και γλώσσα με άλλα γράμματα! Οπότε το είδος που ξεχωρίζω περισσότερο είναι το φανταστικό, προσπαθώ βέβαια να μην ξεχωρίζω και να διαβάζω ιστορίες από όλα τα είδη αλλά ένα καλό φαντασίας με ρομαντικά στοιχεία και λίγο μυστήριο νομίζω ότι είναι το ιδανικό!

Τα βιβλία και η συγγραφή έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Έχω πάρα πολλά βιβλία (πολλές φορές σε περισσότερες από μία εκδόσεις) και γράφω όποτε έχω έμπνευση. Δεν μπορώ να προγραμματίσω και να πω «τώρα θα κάτσω να γράψω» για εμένα δεν δουλεύει αυτό, απλά οι ιδέες μου έρχονται ξαφνικά οπότε φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου χαρτί και στυλό!

Διαβάζεις στον ελεύθερο χρόνο σου; Ποια κατηγορία βιβλίου ξεχωρίζεις και ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας;

Διαβάζω ακόμη και στον μη ελεύθερο χρόνο μου… Έχω διάφορους αγαπημένους συγγραφείς από κάθε είδος.
Στα ρομαντικά ο Νίκολας Σπαρκς και η Σεσίλια Άχερν.
Στα μεταφυσικά η Στέφανι Μέγερ και η Αμάντα Χόκινγκ.
Στα μυστηρίου η Τζίλιαν Φλιν.
Στα δυστοπικά η Σούζαν Κόλινς, Βερόνικα Ροθ, Κίρα Κας (και θα πρέπει να προσθέσω εδώ την μελλοντική συγγραφέα Nostalgia_Dream από το Wattpad.)
Στα εφηβικά η Μεγκ Γκαμποτ και φυσικά η Τζ.Κ. Ρόουλινγκ.
Θέλεις κι άλλους;

Θα ήθελες να ακολουθήσεις επαγγελματικά την συγγραφή; Οι γονείς και άτομα από το ευρύτερο περιβάλλον σου τι λένε για αυτό;

Δεν μου αρέσει να δείχνω τις ιστορίες μου σε άτομα που δεν διαβάζουν οπότε ενώ σχεδόν όλοι ξέρουν ότι γράφω, μόνο λίγοι φίλοι και γνωστοί μου τα έχουν διαβάσει. Έχουν καλή γνώμη και συνήθως θέλουν να διαβάσουν κι άλλο!  Ναι θα ήθελα να ακολουθήσω την συγγραφή επαγγελματικά αλλά δεν νιώθω ότι είμαι έτοιμη ακόμη. Προέχουν άλλα σχέδια. ;)

Είσαι ευχαριστημένη με τον τρόπο που γράφεις ή θα ήθελες να αλλάξεις κάτι; Έχεις δεχθεί ποτέ κακή κριτική για κάποιο από τα έργα σου και πως το αντιμετώπισες;

Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη αλλά θα ήθελα να κάνω κάποια σεμινάρια γιατί ενώ πιστεύω ότι έχω καλές ιδέες χρειάζομαι βοήθεια στο πώς να τις εξελίξω και να τις μεταφέρω σωστά στο χαρτί. Έχω δεχτεί σχόλια που αφορούσαν πιθανές διορθώσεις και παρερμηνείες στο κείμενο μου, οπότε το έλεγξα και έκανα τις απαραίτητες διορθώσεις.

Υπάρχουν συγγραφείς που συνεργάζονται μεταξύ τους για να γράψουν ένα έργο; Τι γνώμη έχεις για αυτό; Θα ήθελες ποτέ να συνεργαστείς και με κάποιον άλλο;

Νομίζω ότι για να μπορέσεις να συνεργαστείς και να πετύχεις σε κάτι τέτοιο, πρέπει να έχεις κοινά στοιχεία με το άλλο άτομο και παρόμοιο τρόπο γραφής. Τίποτα δεν αποκλείεται!

Πως ανακάλυψες το site του wattpad και πόσο καιρό δημοσιεύεις σε αυτό; Ήταν απόφαση της στιγμής να εκθέσεις μέσο του site τα κείμενα σου στο κοινό ή το σκέφτηκες αρκετά πριν το πράξεις;

Το Wattpad το ανακάλυψα πριν πέντε μήνες περίπου και ήμουν πολύ επιφυλακτική γιατί δεν ήξερα πως ακριβώς προστατεύονται οι ιστορίες εκεί. Στην αρχή μόνο διάβαζα αλλά μετά από έρευνα για τα πνευματικά δικαιώματα κατέληξα ότι η ιστορία μου έτσι κι αλλιώς δεν θα είναι τόσο καλή για να μου την κλέψουν οπότε γιατί να μην δω τι απήχηση θα μπορούσε να έχει;

Διαβάζοντας την ιστορία σου μου κίνησε την περιέργεια ο χαρακτήρας του Κίραν. Πες μας λίγα λόγια για εκείνον από πού εμπνεύστηκες την ιστορία και τον συγκεκριμένο χαρακτήρα; Υπάρχουν γεγονότα από την προσωπική σου ζωή στην ιστορία σου;

Αφορμή για αυτή την ιστορία ήταν ένα όνειρο που είδα και περιείχε όλο το πρώτο και το δεύτερο κεφάλαιο αλλά χωρίς να είναι άρρωστη η κοπέλα. Η αρρώστια της ήταν απλά ο λόγος που βρήκα πίσω από την αναγκαστική μετακόμιση της.
Ο Κίραν είναι ένας πολύπλοκος χαρακτήρας. Από την αρχή φαίνεται η αγάπη που έχει προς τα ζώα αλλά και ότι κρύβει ένα μυστικό, το οποίο δεν θα σας το αποκαλύψω μιας και δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη ούτε στην ιστορία.

Δεν υπάρχουν καθόλου γεγονότα από την προσωπική μου ζωή σε αυτή την ιστορία, εκτός ίσως από κάποιες απαντήσεις ή αντιδράσεις της Μέλια. Θεωρώ ότι κάποιος θα πρέπει να είναι πολύ καλός συγγραφέας για να καταφέρει να πλάσει ένα χαρακτήρα χωρίς κανένα γνωστό του χαρακτηριστικό.

Πόσο καιρό σου παίρνει μέχρι να ολοκληρώσεις κάποιο κεφάλαιο; Έχεις βρεθεί ποτέ σε συγγραφικό μπλακ αουτ και πως το ξεπέρασες;

Ένα κεφάλαιο μπορεί να μου πάρει από μίση ώρα (αν έχω έμπνευση) μέχρι ολόκληρο μήνα (αν δεν είμαι σίγουρη για το πώς να το γράψω).
Μπλάκ άουτ έχω πάθει άπειρες φορές αλλά έχω μάθει να μην πιέζω τον εαυτό μου, κάνω κάτι άλλο ή διαβάζω κάτι άλλο και τελικά μου έρχεται μόνο του!

Υπάρχει κάποιο μήνυμα που προσπαθείς να περάσεις μέσα από την ιστορία της Μέλιας;

Το μήνυμα που θα ήθελα να περάσω με την ιστορία της Μέλια δεν ήταν κάτι που το είχα σκεφτεί από την αρχή της ιστορίας όμως καθώς έκανα έρευνα για την αρρώστια στην οποία υποβάλλω την Μέλια, είδα πολλές περιπτώσεις ανθρώπων όπου η έγκαιρη διάγνωση τους έσωσε την ζωή!
Η Μέλια είναι μία από αυτές τις περιπτώσεις όπου μία τυχαία εξέταση ρουτίνας την ανάγκασε να ακυρώσει τα σχέδια της και να ασχοληθεί με την θεραπεία της… επίσης αντιμετωπίζει την όλη κατάσταση με αισιοδοξία και δεν το βάζει κάτω ότι κι αν της συμβαίνει..
Οπότε το μήνυμα που θα ήθελα να περάσω μέσα από αυτή την ιστορία είναι «να είστε πάντα αισιόδοξοι ό,τι κι αν συμβαίνει στη ζωή σας και μην ξεχνάτε να ελέγχετε τακτικά την υγεία σας γιατί  Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!!!!»

Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας σου, η Μέλια, πάσχει από μια μορφή λευχαιμίας. Πως θα επηρεάσει αυτό την ζωή της; Εσύ πως θα αντιδρούσες αν βρισκόσουν σε μια παρόμοια κατάσταση;

Η ζωή της Μέλια θα αλλάξει πάρα πολύ μιας και θα μετακομίσει από την επαρχία στο Λονδίνο. Επίσης, θα έχει σωματικά και ψυχικά συμπτώματα που δεν μπορεί να τα αγνοήσει.
Αν βρισκόμουν εγώ σε τέτοια κατάσταση δεν ξέρω τι θα έκανα.. Σίγουρα θα έκανα ότι περνάει από το χέρι μου για να γίνω καλά αλλά θα ήμουν πολύ φοβισμένη και αναποφάσιστη για το τι θα έπρεπε να κάνω μιας και πιστεύω ότι οι χημειοθεραπείες δεν βοηθάνε πραγματικά τους ασθενείς και ενώ έχουν εφευρεθεί άλλες καλύτερες μέθοδοι η κερδοσκοπία πάντα κερδίζει…

Υπάρχει κάποιο μήνυμα που θα ήθελες να δώσεις στους αναγνώστες σου; Κάποιο άτομο που θα ήθελες να ευχαριστήσεις;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα άτομα που ψήφισαν και σχολίασαν την ιστορία μου μέχρι στιγμής και ιδιαίτερα τα μέλη του Greek Book Club που διευθύνω, για την υποστήριξη και την υπομονή τους με εμένα! Το ξέρω ότι σας παραμελώ αλλά υπόσχομαι θα γίνω πιο συνεπής στο μέλλον!

Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο αγόρι μου που με ανέχεται ακόμη κι όταν έχω χωμένη την μύτη μου σε ένα βιβλίο/τετράδιο ή στην οθόνη του υπολογιστή και τον αγνοώ για ώρες…

Ευχαριστώ πολύ την Αμαρυλλίς για την συνέντευξη που παραχώρησε στο blog μας. Θα ήθελα να της ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου να δει την ιστορία της Μέλιας αλλά και κάθε έργο που θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα να απογειώνεται. Εμείς θα είμαστε εδώ και θα περιμένουμε με ανυπομονησία την συνέχεια της ιστορίας σου καθώς και καινούργιες.

Συνέντευξη: Χριστίνα Μιχελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :