Τρίτη, 21 Ιουνίου 2016

Συνέντευξη με την Έλενα Αντωνίου

Η Έλενα Αντωνίου μία συγγραφέας με πολύ ταλέντο και προοπτική, κατέκτησε τον κόσμο του wattpad και τώρα ήρθε να κατακτήσει και τις καρδιές μας. Σήμερα το blog μας, Θεματοφύλακες Βιβλίων, φιλοξενεί την Έλενα στην συνέντευξη που έδωσε στην συνεργάτιδα μας, Νεκταρία Μαρκάκη. Αν θέλετε και εσείς να μάθετε περισσότερα για την Έλενα, διαβάστε την συνέντευξη που ακολουθεί!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Έλενα Αντωνίου Καραμήτσου είναι φιλόλογος και δημοσιογράφος. Γεννήθηκε στη Λάρισα και κατάγεται από τη Μήλο. Ζει κι εργάζεται στην Αθήνα.

Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, στον τομέα της κλασικής φιλολογίας, ενώ από τα φοιτητικά της χρόνια εργάζεται ως διορθώτρια-επιμελήτρια κειμένων σε ημερήσιες εφημερίδες.

Τα τελευταία χρόνια απασχολείται στον ηλεκτρονικό Τύπο και συνεργάζεται με δημοσιογραφικά site. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ. Έχει δημιουργήσει το δικό της blog, www.ladyschoice.gr.

«Τα Δάκρυα του Πάθους» είναι το πρώτο της ρομαντικό μυθιστόρημα που και κυκλοφόρησαν αρχικά τον Σεπτέμβριο του 2015 από τη Δυάς Εκδοτική. Μετά τη διακοπή της συνεργασίας με την εκδοτική εταιρεία τον Φεβρουάριο, η Έλενα Αντωνίου επιστρέφει στα εκδοτικά δρώμενα με τα διπλά κι ανανεωμένα «Δάκρυα του Πάθους» και πλέον έχει αναλάβει και την έκδοση του βιβλίου της. 

Η ερωτική ιστορία του Ανδρέα και της Λυδίας πριν και μετά τα Δάκρυα...

Ακολουθούμε τους ήρωές της στην ερωτική τους περιπέτεια, από την πρώτη τους συνάντηση μία βροχερή νύχτα στη Νέα Υόρκη και τον φλογερό έρωτά τους, μέχρι την προδοσία και το δραματικό τέλος... Η ιστορία συνεχίζεται στην Αθήνα όπου ο καθένας επιζητεί τις απαντήσεις στα ερωτήματά του και την κάθαρσή του.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Έλενα, καταρχάς σε υπέρ ευχαριστώ που δέχτηκες να μιλήσουμε για το βιβλίο σου.

Εγώ ευχαριστώ Νεκταρία μου! Χαρά μου και τιμή μου.

Μίλησε μας λίγο για τα δάκρυα του πάθους.

Τα Δάκρυα είναι μία ιδιαίτερη ιστορία, ένα έντονα, ρομαντικό και συναισθηματικό μυθιστόρημα με πολλά ερωτικά στοιχεία. Αγαπήθηκε πολύ από τις αναγνώστριες και οι ήρωες μου πραγματικά «έγραψαν» στην καρδιά τους με τα.. πάθη και τον έρωτά τους!

Πες μας μερικά πράγματα για τους πρωταγωνιστές σου. Τι είναι αυτό που τους καθοδηγεί; Τι τους κάνει να αντιδρούν όπως αντιδρούν;

Μόνο το συναίσθημα... Δεν υπάρχει λογική καμία! Ερωτεύονται, παθιάζονται, τυφλώνονται από τον έρωτά τους, κι αυτό είναι αρνητικό γιατί φθάνουν στο σημείο να καταστρέψουν τόσο τη σχέση τους όσο και τον εαυτό τους. Είναι και για τους δύο ένας έρωτας κεραυνοβόλος, λειτουργούν ενστικτωδώς, δεν έχουν καμία εμπειρία σε σχέσεις και έντονα συναισθήματα και μοιραία αφήνονται στη δίνη του έρωτα...

Πες μου, τι σε έσπρωξε να γράψεις μία τόσο έντονα συναισθηματική ερωτική ιστορία;

Η φαντασία μου (γελάει).

Το γεγονός ότι οι ιστορίες σου αρχικά μαθεύτηκαν μέσω της εφαρμογής Wattpad, πόσο σε βοήθησε στην απόφαση να εκδώσεις το πρώτο σου βιβλίο;

Η έκδοση ήταν απλώς η φυσική εξέλιξη... Στο wattpad είναι τόσο όμορφη και ξεχωριστή η σχέση που έχω με τις αναγνώστριες, που με καλύπτει πολύ. Η έκδοση δεν ήταν κάτι που επεδίωξα... ούτε μπορώ να πω ότι ήταν απόφαση... Απλώς έτυχε και είπα γιατί όχι...

Είσαι ένα από τα πιο ευγενικά και γλυκομίλητα άτομα που έχω γνωρίσει. Τι είναι αυτό που σε φέρνει στα άκρα, και πες μου, χρησιμοποιείς αυτό το θυμό στη συγγραφή;

Τι με φέρνει στα άκρα; Οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά! Τα ψέματα, η υποκρισία, η αχαριστία, η αγένεια... Μπορεί να κάνω απίστευτη υπομονή και να δίνω ευκαιρίες αλλά όταν βάζω Χ μπαίνει ηχηρά! Στη γραφή χρησιμοποιώ συνονθύλευμα συναισθημάτων κι όχι μόνο θυμό, γιατί –δυστυχώς ή ευτυχώς- είμαι άκρως συναισθηματικό άτομο...

Γενικά, υπάρχει κάτι που σε εμπνέει για να γράψεις; Από πού αντλείς ιδέες;

Τώρα θα ακουστεί περίεργο αυτό... Βλέπω όνειρο τους ήρωες μου, τις ιστορίες μου κι αυτός είναι... ο «μπούσουλας» στην κάθε ιστορία. Από την άλλη μεγάλωσα διαβάζοντας πολλά Άρλεκιν και πάντα μου άρεσαν οι ρομαντικές ιστορίες...

Πες μου έναν λόγο που γράφεις, τι είναι εκείνο που σε σπρώχνει στο να καθίσεις στο γραφείο σου και ν’ ασχοληθείς με τη συγγραφή.

Είναι ιστορίες που θέλω να πω... Και η συγγραφή είναι τρόπος έκφρασης και ζωής... Γράφω με την ψυχή μου, αισθάνομαι δημιουργική και ζωντανή και φοβερά ήρεμη...

Πότε συνειδητοποίησες ότι θες να γράφεις;

Από τότε που γεννήθηκα θα έλεγαν οι γονείς μου και η αδερφή μου... Διάβαζα πολύ κι από πολύ μικρή τα πάντα κι από την παιδική ηλικία έγραφα στιχάκια και παραμύθια. Γύρω στα 15 είχα γράψει τα πρώτα μου μυθιστορήματα.

Η αυτοέκδοση, είναι ένα ρίσκο, πώς πήρες την απόφαση να κυκλοφορήσεις μόνη σου τη νέα, βελτιωμένη έκδοση του “Τα δάκρυα του Πάθους;”

Αισθανόμουν ότι είχα να δώσω πολλά περισσότερα σ’ αυτήν την ιστορία και ότι είχε αδικηθεί. Αποφάσισα να κάνω τα πάντα μόνη μου από την αρχή έως το τέλος... Άλλωστε το βιβλίο αυτό είχε κάνει μια πορεία, είχε ήδη αγαπηθεί πολύ και στο wattpad και στην έντυπη μορφή του από τα μηνύματα που έλαβα. Το χρώσταγα σ’ αυτήν την ιστορία, και στον Ανδρέα και τη Λυδία. Δεν είδα το ρίσκο.

Τι να περιμένουμε από σένα μελλοντικά; Ετοιμάζεις κάτι παράλληλα με την κυκλοφορία του βιβλίου σου;

Ετοιμάζω ένα πάρτι θα το έλεγα για να γιορτάσουμε την επανακυκλοφορία του βιβλίου σε ανανεωμένη και διπλή μορφή. Ήδη περιμένω «νέα» για μία πολύ αγαπημένη ιστορία, τα «Σπασμένα Όνειρα» και παράλληλα γράφω καινούργιες ιστορίες.

Πού μπορεί να σε βρει ο κόσμος, να σου μιλήσει, ή και να προμηθευτεί το βιβλίο σου;

Μπορεί να με βρει στο facebook, στο προφίλ Ελένη Αντωνίου Καραμήτσου (https://www.facebook.com/eleni.karamitsou).

 Στις σελίδες Lady’s Choice by Elena Antoniou (https://www.facebook.com/Ladys-Choice-by-Elena-Antoniou-283457718439134/),

και Τα Δάκρυα του Πάθους (https://www.facebook.com/tadakryatoupathous/). 

Επίσης, να διαβάσει τις υπόλοιπες ιστορίες μου δωρεάν στο wattpad (https://www.wattpad.com/user/elenanton5) ή να επισκεφθεί το blog μου –αν και το έχω παραμελήσει τελευταία – elenantoniou.blogspot.gr. Επίσης, όποιος θέλει μπορεί να τηλεφωνεί στο 6948625685 και να ρωτά ό,τι θέλει για το βιβλίο τη συνεργάτιδά μου, Κωνσταντίνα Παναγοπούλου.

Έλενα και πάλι σ’ ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες. Εύχομαι το βιβλίο σου να είναι καλοτάξιδο και πετυχημένο. Στείλε ένα μήνυμα στους αναγνώστες σου.

Νεκταρία μου εγώ ευχαριστώ. Για όλα. Ο φωτογραφικός σου φακός μας έδωσε αυτό το υπέροχο εξώφυλλο... Μήνυμα; Να ακολουθούμε πάντα τα όνειρα και την καρδιά μας... Μόνο έτσι θα είμαστε ευτυχισμένοι και αυθεντικοί... Και να θυμόμαστε ότι κάθε εμπόδιο βγαίνει σε καλό! Πάντα!!!


Συνέντευξη: Νεκταρία Μαρκάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :