Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Συνέντευξη με την Nostalgia_dream.


Σε προηγούμενο άρθρο διαβάσαμε κι σας προτείναμε την ιστορία "Μαξιλάρια γεμάτα υποταγμένα σύννεφα" της Nostalgia_Dream , κατά κόσμον Χρύσα. Ελάτε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για την συγγραφέα και την καθημερινότητά της .Τι περιμένετε λοιπόν;


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 Η Χρύσα ή όπως την ξέρουν στο wattpad Nostalgia_dream γεννήθηκε το 1998 και διαμένει στην Πάτρα.Είναι ένα συνηθισμένο 18χρονο κορίτσι που ισορροπεί στο κόσμο της φαντασίας και στην αδυσώπητη πραγματικότητα. Ονειρεύεται μετά μάτια ανοιχτά και ταξιδεύει ανάμεσα σε χιλιοδιαβασμένες σελίδες σκονισμένων βιβλίων.Σύντροφοι της η μουσική,ο αθλιτισμός και η ελπίδα πως το αύριο θα είναι φωτεινότερο...


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΑ




Ποια είναι η Χρύσα που κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο Nostalgia_Dream;

Νομίζω πως πρόκειται για ένα πολύ εσωστρεφές άτομο που εξωτερικεύεται μόνο μέσω της συγγραφής και της μουσικής. Γενικά δεν της αρέσει να μιλάει πολύ για τον εαυτό της, γι' αυτό λέω να κρατήσω κρυμμένα τα μυστικά της... Ας πούμε απλά πως είναι απίστευτα ονειροπόλα, δυναμική και ιδεαλίστρια.

Τι σημαίνει για σένα το wattpad;

Το wattpad τα τελευταία 2 χρόνια σημαίνει πολλά πράγματα για μένα που συμπυκνώνονται στις λέξεις διέξοδος, συντροφιά, δίαυλος επικοινωνίας με τους αναγνώστες. Νομίζω πως αποτελεί το ασφαλές καταφύγιο των σκέψεών μου, καθώς με ώθησε να ασχοληθώ εντατικά με το γράψιμο.

Από ότι μου είπες είσαι μαθήτρια της τρίτης λυκείου.Πως συνδυάζεις την συγγραφή με τις πανελλήνιες;Συνδυάζονται αυτά τα δύο ή όχι;

Δυστυχώς για μένα αυτά τα δύο δεν συνδυάζονται. Ίσως να ευθύνεται βέβαια και το γεγονός πως είμαι υπερβολικά τελειομανής και προτιμώ να μην ανανεώνω καθόλου τις ιστορίες μου παρά να ανεβάζω κακογραμμένα κεφάλαια. Πάντως η αλήθεια είναι πως ο χρόνος είναι απίστευτα περιορισμένος και οι απαιτήσεις πολλές, οπότε αναγκαστικά αυτή την περίοδο έχω αφήσει πίσω μου το γράψιμο κι έχω αφοσιωθεί στο διάβασμα. Γι' αυτό άλλωστε και οι ιστορίες μου βρίσκονται σε αναμονή (on hold).

"Μαξιλάρια γεμάτα υποταγμένα σύννεφα".Μίλησες μας για αυτή την πρωτότυπη ιστορία.

Τα "Μαξιλάρια γεμάτα υποταγμένα σύννεφα" είναι η πρώτη μου συγγραφική προσπάθεια στο wattpad και γενικά θα έλεγα η πρώτη μου αυτοτελής ιστορία. Γράφτηκε σε μια εποχή που λάτρεψα τη δυστοπική λογοτεχνία γι' αυτό και κατατάσσεται στο συγκεκριμένο είδος. Πρόκειται για τριλογία βιβλίων, το πρώτο από τα οποία έχω ολοκληρώσει.


Στα "Μαξιλάρια γεμάτα υποταγμένα σύννεφα" παρακολουθούμε την αγωνιώδη προσπάθεια της δεκαεφτάχρονης Νεφέλης να εντοπίσει τον αγνοούμενο δίδυμο αδερφό της. Στο ταξίδι αναζήτησής του θα έρθει αντιμέτωπη με πολιτικά μυστικά και κυβερνητικές σκευωρίες, μυστικές οργανώσεις και ανείπωτες αλήθειες, που θα αλλάξουν για πάντα τη βιοθεωρία της.

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλεις να περάσεις μέσα από αυτή την ιστορία στους αναγνώστες σου;

Μέσα από τα "Μαξιλάρια γεμάτα υποταγμένα σύννεφα" και το συναισθηματικό ταξίδι αναζήτησης της Νεφέλης, επιδιώκω να αφυπνίσω τους αναγνώστες, να τους προβληματίσω σχετικά με τον σύγχρονο τρόπο ζωής που έχει καταφέρει να δημιουργήσει μία κατάσταση φαινομενικής ελευθερίας. Σε αυτό το κλίμα ο "μαζάνθρωπος" έχει υποδουλωθεί στην καταναλωτική του μανία, στη δίψα του για χρήμα και στο τεράστιο εγώ του, αδιαφορώντας για την αδυσώπητη πραγματικότητα, για το πνεύμα, για την ουσία. Δεν αρκεί να θλιβόμαστε με τους ανθρώπους που πεινούν ή να στενοχωριόμαστε για τους πρόσφυγες που έχουν μετατρέψει τη Μεσόγειο σε υγρό τάφο. Απαιτείται ανάληψη δράσης και αυτό δεν θα επιτευχθεί αν ο καθένας ιδιωτεύει παγιδευμένος στον μικρόκοσμό του.

Διαβάζοντας την ιστορία βλέπω πως η ηρωίδα (η Νεφέλη) δεν έχει αποδεχτεί την εξαφάνιση του αδερφού της και έτσι αποφασίζει να το ψάξει.Πιστεύεις πως όποιος έχει πείσμα και δεν τα παρατάει εύκολα στο τέλος βγαίνει κερδισμένος;

Πιστεύω ακράδαντα πως η δύναμη του ανθρώπου στηρίζεται αποκλειστικά στη θέληση. Γιατί στ' αλήθεια δεν είμαστε τίποτα παραπάνω από ασήμαντα σημεία του σύμπαντος, αλλά έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε τόσα πολλά με πυξίδα μας την ελπίδα πως θα τα καταφέρουμε. Προσπαθώ να πορευτώ στη ζωή μου με αυτά τα λόγια του Νίκου Καζαντζάκη: "Ό,τι δε συνέβη ποτέ είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά". Δεν αξίζει να τα παρατάς. Η ζωή είναι μικρή...

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Προς το παρόν έχω επικεντρωθεί στις Πανελλήνιες, ελπίζοντας να καταφέρω να περάσω στην σχολή που επιθυμώ. Δε θέλω να κοιτάζω μακροπρόθεσμα και να σχεδιάζω το μέλλον, γιατί τα αποτελέσματα των εξετάσεων είναι αυτά που θα καθορίσουν στο μεγαλύτερο βαθμό τη ζωή μου. Στο βάθος του μυαλού μου προετοιμάζω ταξίδια, ατέλειωτα ταξίδια σε όλο τον κόσμο. Αλλά αυτό είναι απλά ευσεβής πόθος...

Υποτίθεται ότι θα έπρεπε να μετακομίσεις σε ένα ερημονήσι και έπρεπε να μείνεις δυο μήνες.Ποια 6 βιβλία θα έπαιρνες μαζί σου ώστε να σου κρατάνε συντροφιά και γιατί;

Αυτή είναι υπερβολικά δύσκολη ερώτηση, καθώς απευθύνεσαι σε  μία μανιώδη βιβλιοφάγο. Δεν θα μπορούσα ποτέ να ξεχωρίσω μόνο 6 βιβλία, γιατί πάντα διψάω για περισσότερα. Είμαι άπληστη αναγνώστρια και υπάρχουν στ' αλήθεια αμέτρητα αξιόλογα βιβλία, οπότε δε θα ήμουν σε θέση να διαλέξω. Αντί γι' αυτό θα φρόντιζα να προμηθευτώ άφθονα τετράδια και μολύβια, ώστε να δημιουργήσω τους δικούς μου φανταστικούς κόσμους. Σκέψου πόση έμπνευση θα μου έδινε η παραμονή στο ερημονήσι.




Επιμέλεια Συνέντευξης: Αγγελική Δρακάκη
Συντονισμός Άρθρου  :Βασιλική Μπούζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname