Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

Συνέντευη με την Αριάδνη Παρθένη (darkside_cookies).

Σε προηγούμενο άρθρο μας, σας είχαμε παρουσίασει την ιστορία "Ο χορός των στοιχείων" της Αριάνδης Παρθένη με 20.08k αναγνώσεις κι 1.8ψήφους. Καιρός λοιπόν να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για την καθημερινότητα της darkside_cookies κι να πάρουμε μια γεύση απο την ιστορία της .


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Η Αριάνδη Παρθένη είναι 16 χρονών και μαθήτρια της Δευτέρας Λυκείου. Σκοπέυει στο μέλλον να ασχοληθεί με τα παιδαγωγικά.Λατρεύει το γράψιμο και το διάβασμα και αγαπημένο της είδος λογοτεχνίας ειναι τα βιβλία μυστηρίου αλλα έχει και μια ιδιαίτερη αγάπη για την φαντασία.Επίσης λατρεύει άπειρες σειρές,ταινίες και anime.Είναι φεμινίστρια και υποστηρίκτρια της LGBΤ(Lesbian Gay Bisexual Transgender)+ κοινότητας.Το πρώτο της βιβλίο στο Wattpad ήταν το "Το μπλε τριαντάφυλλο" και τώρα γράφει πολλές ιστορίες μεταξύ των οποίων είναι Ο Χορός των Στοιχείων", το "A Deal with tth Devil" και το "Secret Identity" καθώς και άπειρα fanfiction με τους αγαπημένους της χαρακτήρες από σειρές και anime.


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΑΔΝΗ




Αριάδνη από πότε ασχολείσε με την συγγραφή και τι ήταν εκείνο που σε έκανε να δημοσιοποιήσεις μέσω του wattpad τα έργα σου;

 Ουσιαστικά, άρχισα να γράφω στη Δευτέρα Γυμνασίου. Ήταν η εποχή που είχα δει Χάρι Πότερ για πρώτη φορά και προσπαθούσα να αντιμετωπίσω τον ψυχολογικό πόνο γράφοντας fanfiction! Σύντομα, όμως, συνειδητοποίησα πως το γράψιμο μου άρεσε ανησυχητικά πολύ οπότε όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να μοιραστώ τις πρώτες προσπάθειες μου στη "συγγραφή" μέσω του site το εκμεταλλεύτηκα. Ήταν περισσότερο αυτή η ανάγκη να μοιραστώ με άλλους ανθρώπους το πάθος μου και να καταφέρω να γίνω καλύτερη μέσω της κριτικής. Το wattpad με βοήθησε να ασχοληθώ πιο εντατικά με τη συγγραφή και να πιέσω τον εαυτό μου να βελτιωθεί.


Οι φίλοι σου και η οικογενειά σου γνωρίζουν οτι ασχολείσε με την συγγραφή;Σε ενθαρρύνουν να συνεχίσεις;Έχουν διαβάσει κάποιο έργο σου;

 Είναι λίγο αστείο επειδή τους πρήζω συνέχεια με το γράψιμο. Περισσότερο τους φίλους μου, βέβαια, αλλά και οι γονείς μου δεν την γλιτώνουν. Είμαι τόσο τυχερή που έχω τόσο υποστηρικτικά άτομα στη ζωή μου, άτομα που συνήθως πιστεύουν περισσότερο σε μένα από όσο πιστεύω η ίδια στον εαυτό μου. Ειδικά οι φίλοι μου και η αδερφή μου, όχι μόνο διαβάζουν ό,τι γράφω (ακόμα και άχρηστα πράγματα που κατά πάσα πιθανότητα δεν τους ενδιαφέρουν) αλλά με βοηθάνε πάντα στο να αναπτύσσω καινούριες ιδέες ή να βελτιώνω υπάρχουσες ιστορίες μου.

Πως συνδυάζεις το σχολείο με την συγγραφή;

Πολύ δύσκολα. Τώρα πηγαίνω Δευτέρα Λυκείου κάτι που σημαίνει: διάβασμα, διάβασμα και διάβασμα. Γράφω συνεχώς διαγωνίσματα τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο αλλά παρόλα αυτά πάντα βρίσκω λίγο χρόνο για να γράψω. Μπορεί να είναι μονάχα λίγες παράγραφοι αλλά το γράψιμο σαν διαδικασία με βοηθάει να χαλαρώνω και να ξεφεύγω. Μου είναι πλέον απαραίτητο για να αντιμετωπίσω την πίεση του Λυκείου.

Πες μας λίγα λόγια για την ιστορία σου "ο χορός των στοιχείων".Τι διαπραγματεύεται;

Είναι μια ιστορία που μιλάει για την περιπέτεια τεσσάρων κοριτσιών στην προσπάθεια τους να σώσουν τον πλανήτη τους. Οι πρωταγωνίστριες μου, βρίσκουν η κάθε μια από ένα δαχτυλίδι, δαχτυλίδια τα οποία τους δίνουν δυνάμεις σχετικές με τα στοιχεία της φύσης (νερό, φωτιά, αέρας και γη) και μπλέκονται σε ένα μεγάλο ταξίδι ώστε να απελευθερώσουν τις δυνάμεις τους και να φέρουν την ισορροπία στον κόσμο τους. Μέσα στην ιστορία εμπλέκονται μαγεία, διαστημόπλοια, ταξίδια στο χρόνο, ένας "κακός" που προσπαθεί να κλέψει τα δαχτυλίδια και την εκκίνηση ενός πολέμου που μπορεί να τους πάρει ό,τι σημαντικό.

"Ο χορός των στοιχείων"Μια ιστορία που εξελίσσεται σε έναν φανταστικό κόσμο.Πόσο δύσκολο ήταν να δημιουργήσεις έναν τελείος άλλον κόσμο μη πραγματικό;

Όλως παραδόξως όχι τόσο δύσκολο όσο θα περίμενε κανείς. Το Μελίς έχει πολλές ομοιότητες με τη Γη από πλευράς αντιλήψεων και τεχνολογίας αλλά από την άλλη διαφέρει σε ιστορία, θρησκεία και πολιτισμό. Η όλη διαδικασία της σύλληψης του κόσμου του "Ο Χορός των Στοιχείων" ήταν χρονοβόρα αλλά ευχάριστη εμπειρία. Το να φτιάχνω χάρτες και να σκέφτομαι την πολιτική κατάσταση του κάθε βασιλείου, να ασχολούμαι με τις θρησκευτικές απόψεις που κυριαρχούν, ήθελε πολύ φαντασία και κυρίως χρόνο. Το καλό, βέβαια, είναι πως ακριβώς επειδή το Μελίς είναι προϊόν της δικής μου φαντασίας, μπορώ να το κάνω ό,τι θέλω, χωρίς να χρειάζεται να υπακούω σε οποιοσδήποτε κανόνες πέρα από αυτούς που η ίδια έχω ορίσει.


Από που αντλείς έμπνευση ώστε να γράψεις την συγκεκριμένη ιστορία;

Μμμμ.... Δεν μπορώ να πω από κάπου συγκεκριμένα. Γενικότερα, για τις ιστορίες μου αντλώ έμπνευση παρατηρώντας τους ανθρώπους γύρω μου. Μια μικρή φράση που μπορεί να πετάξει κάποιος στο τρένο μπορεί να είναι η αρχή ενός διηγήματος, για παράδειγμα. Νομίζω, άρχιζα να γράφω τη συγκεκριμένη ιστορία εξαιτίας της μεγάλης ανάγκης μου να ασχοληθώ με τη "Φαντασία", ένας είδος που λατρεύω τόσο σε βιβλία όσο και ταινίες. Απλώς έλεγα: "Θα γράψω κάτι Φαντασίας!" και τσουπ, να'τη η ιδέα για το βιβλίο.


Στον πρόλογο έχεις κάνει μια υποσημείωση σχετικά με τις πρωταγωνίστριες.Οι συγκεκριμένες κοπέλες (Ιωάννα,Δήμητρα,Γιωργία,Αθανασία)ήταν και η εμπνευσή σου ώστε να δημιουργήσεις και τους εκάστοτε χαρακτήρες;

 Όχι, ακριβώς. Οι συγκεκριμένες κοπέλες είναι οι φίλες μου και οι άνθρωποι που με στηρίζουν περισσότερο στο γράψιμο. Ήθελα να τους κάνω μια αφιέρωση ως ένα ευχαριστώ που μου συμπαραστέκονται και με αγαπάνε. Επέλεξα ποιο χαρακτήρα θα αφιέρωνα στην κάθε μια τους περισσότερο με το σκεπτικό "Άραγε ποια θα άρεσε περισσότερο στη Δήμητρα; Ποια θα συμπαθούσε περισσότερο η Ιωάννα; Με ποια θα μπορούσε να ταυτιστεί η Αθανασία;" Οι πρωταγωνίστριες μου είναι περισσότερο κομμάτια του δικού μου χαρακτήρα παρά άλλων ανθρώπων που με περιβάλλουν.

Θα μπορούσες να μας δώσεις μια γεύση από την συνέχεια της ιστορίας σου;

Δεν θα ήθελα να κάνω κάποιο μεγάλο spoiler... αλλά μπορώ να πω πως σύντομα θα αρχίσω να ασχολούμαι περισσότερο με την ιστορία του Μελίς και τα συναισθήματα των χαρακτήρων. Επίσης επειδή νιώθω πως έχω παραγκωνίσει τους δευτερεύοντες χαρακτήρες μου σκοπεύω να βάλω και εκεί παρελθόν πίσω από τα ονόματα. Θα προσπαθήσω να καλύψω όσα κενά έχω αφήσει και να βάλω περισσότερη περιπέτεια και δράση στα επόμενα κεφάλαια μαζί με μερικές αποκαλύψεις για τα σχέδια του Σίκαρο. Άλλωστε, χρονικά, βρισκόμαστε στην αρχή ενός πολέμου στο Μελίς, και κάτι τέτοια φέρνουν αναπάντεχες εξελίξεις!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 









Επιμέλεια Συνέντευξης: Αγγελική Δρακάκη
Συντονισμός Άρθρου  :Βασιλική Μπούζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname