Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

Συνέντευξη με την Γιώτα Ανδρέου

Στο προηγούμενο άρθρο ανακαλύψαμε την ιστορία Desires and deep effection. Tώρα ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε την κοπέλα που κρύβεται πίσω από αυτή την ιστορία. Την Γιώτα Ανδρέου ή αλλιώς DaKidrauhlRock. Πάμε να την γνωρίσουμε καλύτερα.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Α.Δ. Γιώτα πως αποφάσισες να ασχοληθείς με αυτό το είδος της λογοτεχνίας; Μήπως φταίει η εμπορευματοποίηση και η "μόδα" της εποχής ή είχες κάποιον απώτερο σκοπό; Και αν ναι ποιος ήταν αυτός; 

Γ.Α. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω σκεφτεί ποτέ αυτό. Το να γράφω ήταν κάτι που πάντα μου άρεσε απλά μέσα από την πάροδο του χρόνου αντιλήφθηκα πως αυτό το είδος λογοτεχνίας με εξέφραζε περισσότερο από όλα τα άλλα. Πολλοί άνθρωποι θεωρούν το σεξ σαν μια πράξη που είναι «αμαρτία», εκεί έξω στο κόσμο  ακόμα και στην εποχή που ζούμε υπάρχουν πολλά ταμπού όπου περιτριγυρίζουν αυτή την λέξη. Σαν συγγραφέας θέλω να μιλάω μέσα από τις ιστορίες μου, να μεταδίδω μηνύματα, να σπάω ταμπού και πρέπει. Το σεξ για μένα είναι μια όμορφη πράξη όπου ενώνει δυο ανθρώπους, είναι πράξη που δείχνει όσα θέλουν να πουν οι άνθρωποι και δεν μπορούν να εκφραστούν με τις λέξεις. Δεν το θεωρώ αμάρτημα ή λέξη που δεν πρέπει να συζητιέται. Οπότε μπορούμε να υποθέσουμε πως αυτός είναι ο απώτερος σκοπός μου. Να σπάσω ακόμα ένα ταμπού όπως είναι το σεξ.

Α.Δ. Γιατί πιστεύεις ότι ο κόσμος τα τελευταία χρόνια έλκεται από αυτού του είδους λογοτεχνίας;

Γ.Α. Θεωρώ πως τα τελευταία χρόνια έχουμε μια εξέλιξη που δεν ξέρω αν είναι ακριβώς θετική ή αρνητική. Πολλά πράγματα όπου ήταν απαγορευμένα για την κοινωνία μας, κάτι σαν κόκκινες προειδοποιήσεις που δεν πρέπει να συζητάμε, πλέον έχουν πάρει το δικαίωμα ελευθερίας όπου τους άξιζαν και βέβαια ένα από αυτά είναι και η ερωτική λογοτεχνία. Πιστεύω πως λόγω της εξέλιξής μας έχουμε ξεπεράσει μερικούς φόβους όπου δημιουργούσαν οι καθωσπρεπισμοί. Οι περισσότεροι πιστεύω τους ελκύει η περιέργεια, μετά μέσα από την ανάγνωση γνωρίζουν ένα άλλο κόσμο. Άλλωστε κάθε αναγνώστης έτσι δεν είναι; Κάθε είδος λογοτεχνίας που διαβάζει του ανοίγει νέους ορίζοντες και νέες οπτικές με αποτέλεσμα να ανατρέπονται πολλές απόψεις του.

Α.Δ. Ποιο είναι το πρόγραμμα που ακολουθείς όταν γράφεις ένα έργο; 

Γ.Α. Βασικά ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με το πρόγραμμα. Λειτουργώ αυθόρμητα. Παράδειγμα η συγκεκριμένη ιστορία μου ήρθε ξαφνικά και αποφάσισα να την γράψω. Λειτουργώ με το ένστικτο μου. Μπορώ να ξυπνήσω και να γράφω για ώρες . Δεν περιορίζομαι σε πρόγραμμα και μεθόδους. Το μόνο που κάνω είναι κτίσω μόνο τους χαρακτήρες μου σαν προσωπικότητες τίποτα παραπάνω. Μετά ακολουθώ την διαίσθησή μου. 

Α.Δ. Για ποιο λόγο έδωσες τον συγκεκριμένο τίτλο και μάλιστα στα αγγλικά;

Γ.Α. Εδώ και πολύ καιρό, από τότε που άρχισα να γράφω στα κοινωνικά δίκτυα πάντα χρησιμοποιούσα για τίτλους αγγλικά. Όποτε το κράτησα μέχρι τώρα. Νιώθω πως ακούγεται πιο ελκυστικό. Το συγκεκριμένο τίτλο το εμπνεύστηκα από την ίδια μου την ιστορία. Η ιστορία μιλάει για επιθυμίες, όνειρα, και την απίστευτη επιρροή που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος πάνω σε κάποιον άλλον. Όπως ο Άγγελος και ο Δημήτρης είχαν πάνω στην Άντα. Με την έφοδο τους στην ζωή της έκαναν της Άντα να ξυπνήσει και να πιστέψει ξανά στα συναισθήματα. 

Α.Δ. Από όσο ξέρω η συγκεκριμένη ιστορία έχει κλαπεί κάποιες φορές, πως το αντιμετώπισες; Έχεις να δώσεις κάποιες συμβουλές σε αυτούς που γράφουν στο site ώστε να μην πάθουν το ίδια με εσένα;

Γ.Α. Αληθεύει! Για να είμαι ειλικρινής γίνομαι  πολύ ευέξαπτη όταν καταπατούνται τα δικαιώματα μου και οι κόποι μου. Λόγω του ότι μου συνέβη πάρα πολλές φορές άρχισα να παίρνω τα μέτρα μου. Φροντίζω να έχω δίπλα μου το δικηγόρο μου και οποιαδήποτε στιγμή να την ενημερώνω. Η κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων είναι σύνηθες γεγονός στα κοινωνικά δίκτυα, οπότε πρέπει να είναι προσεκτικοί όλοι . Πρέπει να παίρνουν τα μέτρα τους, σαν συμβουλή θα τους έλεγα να ενημερωθούν από κάποιο νομικό σύμβουλο ή δικηγόρο για τους κινδύνους και τι το πρέπει να κάνουν αν τους συμβεί κάτι παρόμοιο.

Α.Δ. Άγγελος,Άντα,Δημήτρης. Έχεις κοινά στοιχεία με αυτούς τους χαρακτήρες της ιστορίας σου; 

Γ.Α. Όλοι οι χαρακτήρες μου έχουν κομμάτια μου. Αρχίζοντας με την Άντα μοιραζόμαστε το κοινό μας όνειρο, την μόδα. Η Άντα είναι κοπέλα δυναμική που έχει να μάθει να παλεύει μέχρι να φτάσει στον στόχο της. Κάτι που έχουμε κοινό. Ο Άγγελος έχει αυτή την ήρεμη δύναμη και αυτή την πίστη προς τους φίλους του. Έχει μάθει να πιστεύει στους ανθρώπους και να μην τους παρατάει κάτι που έχω και εγώ. Από την άλλη ο Δημήτρης είναι ο παθιασμένος, ο ανυπότακτος και ο διεκδικητικός της τριάδας. Είναι ένας άντρας που έχει μάθει να παλεύει και να αγωνίζεται χωρίς όρια. Δεν φοβάται τις δυσκολίες. Ακόμα ένα κομμάτι που ανήκει σε μένα. 

Α.Δ. Desires And Deep Effection. Διαβάζοντας την είδα πως ο Δημήτρης άλλαξε για χάρη της Άντας, το ίδιο όμως έγινε και με εκείνη. Πιστεύεις πως στην πραγματικότητα μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, δηλαδή ένας άντρας να αλλάξει για μια γυναίκα και το αντίστροφο; 

Γ.Α. Δεν πιστεύω πως οι άνθρωποι αλλάζουν, πιστεύω όμως πως βελτιώνονται μέσα από τις εμπειρίες της ζωής. Η Άντα και ο Δημήτρης είχαν κτίσει ένα μηχανισμό στις ζωές τους ώστε να χειρίζονται τις καταστάσεις με έλεγχο. Όταν όμως συναντήθηκαν κατάλαβαν πως αυτό που είχαν ήταν κάτι εκ ασφαλούς. Μέσα από την σχέση τους βελτιώθηκαν σαν άνθρωποι. Αναγνώρισαν πράγματα που αγνοούσαν για τον ίδιο τους τον εαυτό. Η Άντα έφερε στην ζωή του Δημήτρη αυτό που δεν είχε ζήσει ποτέ, τον πραγματικό έρωτα. Σαν ζευγάρι συμπλήρωναν ο ένας τον άλλον. Η Άντα του ξύπνησε συναισθήματα που δεν γνώριζε και ο Δημήτρης της έμαθε να αγαπάει ξανά μετά από όσα είχε περάσει στο παρελθόν. Στην σημερινή εποχή χρειάζεται αγώνας και θέληση για να επιτευχθεί αυτό. Μπαίνοντας σε μια σχέση πρέπει να είσαι έτοιμος για το τι μπορεί να αντιμετωπίσεις. Αν και οι δυο είναι έτοιμοι ναι μπορεί να συμβεί. Μπορεί να αλλάξει και να βελτιωθεί για το άλλο του μισό. Να γίνει καλύτερος. 

Α.Δ. Βλέπουμε πως η σχέση του Άγγελου και της Άντας εξελίσσεται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Εσένα ποια η σχέση σου με αυτά; Πιστεύεις όντως ότι μπορεί να υπάρξει οποιαδήποτε ουσιαστική σχέση μέσα από αυτά; 

Γ.Α. Όντως! Μπορώ να πω πως είμαι από αυτούς που χρησιμοποιούν πολύ τα κοινωνικά δίκτυα άλλωστε αυτά ανάδειξαν το συγγραφικό μου ταλέντο. Πιστεύω πως μπορεί να υπάρξει, μάλιστα εγώ παραδέχομαι πως έχω πολλούς φίλους εξ αποστάσεως που έχουν αναδειχτεί φίλοι καρδιάς. Πιστοί σε μένα ακόμα και από μακριά. Κατά την άποψη μου οι σχέσεις όποιου είδους κι αν είναι αυτή κρίνονται από την θέληση και την πίστη. Δεν πιστεύω πως η απόσταση μπορεί να μπει εμπόδιο. Βέβαια στα κοινωνικά δίκτυα υπάρχουν μεγάλοι κίνδυνοι, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και επιφυλακτικοί με οποιοδήποτε μιλάμε αλλά ναι, μπορούμε να δημιουργήσουμε ουσιώδεις σχέσεις. Σχέσεις που δεν κολλάνε στην επιφάνεια αλλά στην προσωπικότητα των ανθρώπων. 

Α.Δ. Το Desires And Deep Effection έχει και συνέχεια, συγκεκριμένα είναι τριλογία. Πες μας λίγα πράγματα για τα επόμενα δυο βιβλία, τι διαπραγματεύονται; 

Γ.Α. Το δεύτερο βιβλίο όπου ονομάζεται Love Before Desires αναφέρεται στην ιστορία του παρελθόντος της Άντας. Αφηγείται την αρχή και την αιτία που έφερε την σημερινή Άντα εδώ με αυτόν τον χαρακτήρα. Την ιστορία της με τους μυστηριώδεις Θέμη και Πάνο. Το τρίτο βιβλίο αναφέρεται στην ζωή της Άντας μετά από την σχέση της με τον Δημήτρη και τις αλλαγές όπου έφερε ο Άγγελος και ο Δημήτρης στην ζωή της.  Το πως εξελίχτηκε σαν προσωπικότητα προς το καλύτερο. 

Α.Δ. Μου είπες ότι σκοπεύεις να εκδόσεις την συγκεκριμένη ιστορία, τι σε ώθησε να το κάνεις αυτό;

Γ.Α. Η αγάπη των αναγνωστών μου. Είναι περίεργο το πόσο μεγάλη επιρροή μπορούν να ασκήσουν πάνω σου. Η αγάπη τους για την ιστορία με έκανε να πάρω αυτή την απόφαση, τα σχόλια τους, η τρέλα τους με τον Δημήτρη και τον Άγγελο. Θεωρώ πως αυτοί με ώθησαν και αρχικά να ξεκινήσω να γράφω. Να βελτιώνομαι προς το καλύτερο και να γράφω πιο ώριμες ιστορίες. Όλα σε αυτούς τα χρωστάω. Πολλοί μου έλεγαν «πρέπει να το εκδόσεις , θα είμαι η πρώτη που θα το αγοράσω». Οπότε λέω, αφού πιστεύουν τόσοι άνθρωποι σε σένα Γιώτα γιατί δεν το δοκιμάζεις;

Εμείς με την σειρά μας να ευχαριστήσουμε την Γιώτα για την συνέντευξη που μας παραχώρησε,. Της ευχόμαστε επίσης ευχηθούμε στην Γιώτα να έχει πάντα συγγραφικές επιτυχίες στο μέλλον και θα περιμένουμε με ανυπομονησία την έκδοση του πρώτου της βιβλίου.

Διαβάστε την ιστορία της Γιώτας Desires And Deep Effection και επισκεφτείτε το blog μας για να διαβάσετε το σχετικό αφιέρωμα για την ιστορία της.

Συνέντευξη: Αγγελική Δρακάκη
Επιμέλεια Άρθρου: Χριστίνα Μιχελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname