Τρίτη, 15 Μαρτίου 2016

Συνέντευξη με την Μαργαρίτα Πολυταρίδου

Η margaritapoly κατά κόσμον Μαργαρίτα Πολυταρίδου έχει ξετρελάνει τους αναγνώστες του Wattpad με τις ιστορίες της. Έργα της "Ο Άγνωστος Συνοδός", "Κρασί...Θάλασσα...Και έρωτας", "Κάποιος να την προσέχει". Το blog μας φιλοξενεί σήμερα εκείνη και τις ιστορίες της. Ας μάθουμε περισσότερα για την Μαργαρίτα μέσα από την συνέντευξη της!



ΥΠΟΘΕΣΗ

Ο Ορέστης είναι πρώην αστυνομικός, καλά εκπαιδευμένος και στα δύσκολα πάντα μπαίνει μπροστά. Κάποιος του προτείνει να προσέχει μια νεαρή κοπέλα που ισχυρίζεται ότι κινδυνεύει...Τα λεφτά είναι καλά και δέχεται. Η δουλειά φαίνεται εύκολη...το μόνο που έχει να κάνει είναι να την προσέχει! Αυτόν όμως ποιος θα τον προσέχει; Η Τζορτζίνα δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση...Μεγάλωσε χωρίς πατέρα και η απουσία του την σκλήρυνε, νιώθει ότι μπορεί να τα βάλει με όλους και δεν χρειάζεται από κανέναν βοήθεια.


ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ

Είναι μια ρομαντική αλλά ταυτόχρονα και αστυνομική ιστορία. Τόσο καλογραμμένη που θεωρώ πως δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα βιβλίο που κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία. Από την αρχή την ιστορίας κρατάει το μυστήριο γύρω από την κεντρική ηρωίδα που θέλει προστασία, κάνοντας τον αναγνώστη να διαβάζει χωρίς να θέλει να σταματήσει ώστε να μάθει τον λόγο. Ακόμα και όταν ο λόγος αποκαλύπτεται, αρκετά κεφάλαια μετά υπάρχει πάλι μυστήριο γύρω από την ίδια. Όσο συνεχίζεις να διαβάζεις τόσο η αγωνία αυξάνεται για διάφορα ζητήματα που προκύπτουν μέσα σε αυτή την ιστορία. Μετά υπάρχει και ο κεραυνοβόλος έρωτας των δύο κεντρικών χαρακτήρων, που δεν είναι όλα ρόδινα μεταξύ τους. Ο Ορέστης έχει καθήκον να την προστατέψει και η Τζορτζίνα ανυποψίαστη ότι εκείνος μπήκε στην ζωή της για να την προστατεύει, συνέχεια τον προκαλεί. Όμως όσο ο Ορέστης ψάχνει για την Τζορτζίνα και αυτόν που τον έβαλε να την παρακολουθεί, τόσα περισσότερα καλά κρυμμένα μυστικά βγαίνουν στο φως, απειλώντας τον ερωτά τους. Αν βαρέθηκες τις κλασσικές ρομαντικές ιστορίες και σου αρέσουν τα αστυνομικά,τότε σίγουρα αυτή την ιστορία πρέπει να την διαβάσεις.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Η Μαργαρίτα Πολυταρίδου είναι 32 χρονών παντρεμένη και ζει στην Λήμνο. Κατάγεται από υπέρ-πολύτεκνη οικογένεια μιας που έχει άλλα 7 αδέρφια. Μεγάλο της όνειρο ήταν να ανοίξει ένα κατάστημα με εσώρουχα πράγμα που έγινε αμέσως μόλις τελείωσε το Λύκειο. Της αρέσουν οι βόλτες στην εξοχή, το διάβασμα, το κάμπινγκ, το σινεμά και το θέατρο. Λατρεύει επίσης τα ταξίδια και προσπαθεί κάθε χρόνο να πηγαίνει σε κάποιο καινούργιο μέρος (προς το παρόν εντός Ελλάδας) με τον άντρα της έστω και για 3-4 ημέρες. Τους τελευταίους μήνες ξεκίνησε να ασχολείται με την συγγραφή.


Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Μαργαρίτα πως αποφάσισες να γράψεις και να δημοσιεύσεις τις ιστορίες σου στο wattpad; Δεν φοβήθηκες την πιθανή κλοπή των έργων σου; 

Όταν ανακάλυψα το wattpad δεν είχα σκοπό να δημοσιεύσω κάτι. Διαβάζοντας όμως κάποιες ιστορίες σκέφτηκα να το δοκιμάσω, δεν είχα να χάσω κάτι. Δεν πίστευα ότι θα με διαβάσουν τόσα άτομα! Στην αρχή δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό ότι κάποιος μπορεί να ήθελε, να “κλέψει” κάποια από τις ιστορίες μου, μέχρι που κάποια στιγμή, πριν λίγο καιρό έγινε. Έτσι τώρα έχω κατοχυρώσει τα πνευματικά δικαιώματα για να είμαι σίγουρη! 

Μίλησες μας για την εμπειρία σου στο wattpad. Τι σου αρέσει σε αυτό και τι θα ήθελες να αλλάξει; 

Το wattpad είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που μπορείς να διαβάσεις διαφόρων ειδών βιβλία και να περάσεις την ώρα σου ευχάριστα. Εκτός αυτού βέβαια, έρχεσαι σε επαφή με άλλους ανθρώπους που έχουν το ίδιο χόμπι με εσένα, το διάβασμα! Εγώ ανακάλυψα το wattpad, το καλοκαίρι που μας πέρασε και απορώ πως δεν το είχα κάνει νωρίτερα! Σαν εφαρμογή σίγουρα θα μπορούσε να γίνει ακόμα καλύτερη, αλλά αυτό το αφήνω στους ειδικούς! 

Τι σε οδήγησε στην συγγραφή; 

Δεν ήταν κάτι συγκεκριμένο αυτό που με έκανε να ξεκινήσω να γράφω. Θυμάμαι ήταν απόγευμα και έψαχνα στη βιβλιοθήκη μου για κάποιο βιβλίο που να μην το είχα διαβάσει… δεν βρήκα και έτσι έκατσα μπροστά στον υπολογιστή. Ξεκίνησα δειλά δειλά και αυτό ήταν!


Από ότι μου είπες είσαι παντρεμένη. Ζητάς την συμβουλή του άντρα σου σχετικά με αυτά που γράφεις; 

Ζητάω τη συμβουλή του, μόνο σε πράγματα που μπορεί να μη γνωρίζω τόσο καλά. Πολλές φορές όταν γράφω από την πλευρά ενός άντρα χρειάζομαι κάποιες διευκρινήσεις… 

Πιστεύω πως όποιος ξεκινάει να ασχοληθεί με την συγγραφή σίγουρα πρώτα θα υπήρξε αναγνώστης. Εσύ διαβάζεις βιβλία; Και αν ναι, τι είδους βιβλία διαβάζεις και ποιο είναι το αγαπημένο σου; 

Εγώ ήμουν, είμαι και θα παραμείνω αναγνώστρια! Διαβάζω πάρα πολλά βιβλία, τώρα λίγο λιγότερο επειδή δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο. Διαβάζω κυρίως λογοτεχνικά βιβλία, έλληνες και ξένους συγγραφείς. Μ’αρέσουν τα ρομαντικά μυθιστορήματα, τα αστυνομικά και τα ιστορικά. Ανάλογα τη διάθεση που έχω. Δεν έχω ένα αγαπημένο έχω πολλά, πάρα πολλά!

"Κάποιος να την προσέχει". Ρομαντική και ταυτόχρονα αστυνομική ιστορία. Πως την εμπνεύστηκες; 

Πρώτα στο μυαλό μου ήρθε ο πρωταγωνιστής, ήξερα ότι θα είναι πρώην αστυνομικός. Δεν ξέρω πως μου ήρθε. Μετά έπρεπε να βρω για πιο λόγο είχε φύγει από την αστυνομία, έπειτα τι δουλειά έκανε, στην πορεία πως θα τον έδενα με την πρωταγωνίστρια… στην κάθε ερώτηση έβρισκα την απάντηση και τελικά γεννήθηκε το “Κάποιος να την Προσέχει” Συνήθως όταν ξεκινάω να γράφω μου έρχονται στο μυαλό, διάφορες σκηνές και απλά βρίσκω τον τρόπο να τις συνδέσω.

Έχεις κοινά στοιχεία με την κεντρική ηρωίδα (την Τζορτζίνα) της ιστορίας σου; 

Δε νομίζω.. Σίγουρα όλες οι ηρωίδες μου, κάτι θα έχουν πάρει από εμένα μιας και εγώ τις έχω δημιουργήσει, αλλά δε πιστεύω ότι με την Τζορτζίνα έχουμε κάτι κοινό.

Το κεντρικό ζευγάρι της ιστορίας σου (Ορέστης-Τζορτζίνα) έχουν μεγάλη ηλικιακή διαφορά μεταξύ τους. Θεωρείς πως ένα ζευγάρι είναι καλύτερα να έχει μεγάλη διαφορά ηλικίας; 

Όταν δύο άνθρωποι ταιριάζουν δε νομίζω ότι παίζει ρόλο και τόσο η διαφορά ηλικίας που μπορεί να έχουν! Τα οκτώ χρόνια διαφορά, που στην προκειμένη περίπτωση έχουν ο Ορέστης με τη Τζορτζίνα, πιστεύω ότι δεν τους έχουν ενοχλήσει καθόλου, ίσα ίσα που εκείνος είναι λίγο πιο ώριμος και την συγκρατεί! 


Διαβάστε την ιστορία της Μαργαρίτας εδώ και επικοινωνήστε μαζί της στο προσωπικό της προφίλ στο Wattpad


Επιμέλεια Συνέντευξης : Αγγελική  Δρακάκη
Επιμέλεια Άρθρου: Χριστίνα Μιχελάκη

3 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αγγελική!! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αγγελική για την ωραία παρουσίαση!!Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς ευχάριστουμε για την εμπιστοσύνη που μας εδειξες ώστε να κάνουμε αυτο το αφιέρωμα στην ιστορία σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname