Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2016

Συνέντευξη με την συγγραφέα Χριστίνα Μιχελάκη,"Τα αστέρια του Πεπρωμένου".

Σήμερα θα γνωρίσουμε την Χριστίνα Μιχελάκη.Ένα νέο παιδί με όνειρα,μας μυεί στον κόσμο του πρώτου της βιβλίου με τίτλο «Τα αστέρια του πεπρωμένου».
Είναι χαρά μας να σας την συστήσουμε, καθώς επίσης αποτελεί και πολύτιμη συνεργάτης της λογοτεχνικής ομάδας του facebook «Θεματοφύλακες Βιβλίων». Aς αρχίσουμε λοιπόν:

 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ονομάζομαι Χριστίνα Μιχελάκη. Είμαι 23 ετών γεννημένη στο Ηράκλειο της όμορφης Κρήτης. Έχω σπουδάσει Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης. Ναι η μαγειρική είναι μία μεγάλη αγάπη μου αλλά όχι η μεγαλύτερη. Η σχέση μου με την συγγραφή ξεκίνησε στην ηλικία των 18 χρόνων πολύ ξαφνικά θα έλεγα. Η πρώτη ιστορία μου, η οποία έχει γίνει αυτό-έκδοση,ονομάζεται Τα Αστέρια Του Πεπρωμένου. Από τότε γράφω ασταμάτητα! Τρελαίνομαι για το διάβασμα και ιδιαίτερα για τα βιβλία φαντασίας τα οποία έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου αλλά και στην ζωή μου. Όνειρο ζωής να δω κάποια από τις ιστορίες μου στα ράφια των βιβλιοπωλείων. Όταν δεν διαβάζω και δεν ασχολούμαι με την οικογένεια μου γράφω βέβαια. Τις ιστορίες μου μπορείτε να τις διαβάσετε στο Wattpad αλλά και στην προσωπική μου σελίδα. Επίσης είμαι συν-διαχειρίστρια στην λογοτεχνική ομάδα ομάδα Θεματοφύλακες Βιβλίων που δραστηριοποιείται στο facebook μαζί με άλλες ξεχωριστές υπάρξεις.

Ένα ταξίδι στην φανταστική λογοτεχνία μέσα από την επιτυχημένη συγγραφική δουλειά της Χριστίνας Μιχελάκη.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

 Χριστίνα και μετά από τόσο καιρό ήρθε η ώρα να μάθουμε λίγα πράγματα για σένα. Θα θέλαμε να μάθουμε πως προέκυψαν «Τα αστέρια του πεπρωμένου». Θα θέλαμε να μας το συστήσεις.



Χ.:Τι να σας πω που ήδη δεν ξέρετε :-) Λοιπόν με λένε Χριστίνα Μιχελακη ζω στο Ηράκλειο της Κρήτης, είμαι παντρεμένη με έναν πολύ γλυκό άνθρωπο και έχουμε και ένα αγοράκι 10 μηνών. Το βιβλίο μου Τα Αστέρια Του Πεπρωμένου προέκυψαν σε μια στιγμή της ζωής μου στην οποία ήμουν συναισθηματικά φορτισμένη και έπρεπε κάπου να ξεσπάσω. Και την πλήρωσε το χαρτί! Πρόκειται για ιστορία φαντασίας και διαπραγματεύεται την ιστορία 3 κοριτσιών με μαγικές δυνάμεις που προσπαθούν να σωθούν από το άσχημο παρελθόν τους που στοιχειώνει τις τωρινές ζωές τους και απειλεί ότι αγαπούν


Τι ήταν αυτό που σε παρακίνησε να ασχοληθείς με την συγγραφή;



X.:Κατά κύριο λόγο ήταν τα βιβλία που διάβαζα από πολύ μικρή. Πάντα αναρωτιόμουν πως θα ήταν να γράφω και εγώ όμως δεν το είχα προσπαθήσει. Ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και συναισθήματα που με καταπίεζαν μου έδωσαν την ώθηση να ασχοληθώ και να γράψω την πρώτη μου ιστορία




Η δουλειά του συγγραφέα στην Ελλάδα είναι πολύ παρεξηγημένη. Το δικό σου περιβάλλον πως αντέδρασε όταν είπες ότι θέλεις να ασχοληθείς με αυτό;


X.:Το δικό μου περιβάλλον μπορεί σας φανεί παράξενο αλλά δεν γνώριζε τίποτα μέχρι που δέχθηκα το τηλεφώνημα από τον εκδοτικό οίκο. Είχαν εκπλαγεί στην αρχή αλλά σιγά σιγά το συνήθισαν.



Τι ήταν αυτό που σε στήριζε στο να πετύχεις τον στόχο σου;


Χ.:Στην αρχή ήταν όλα εκείνα τα άτομα που διάβαζαν την ιστορία μου και την είχαν αγαπήσει. Αργότερα ήταν ο άντρας μου αλλά και αγαπημένα πρόσωπα στο φιλικό μου περιβάλλον που πίστευαν σε μένα και με παρότρυναν συνεχώς



Οι συγγραφείς τείνουν να δένονται με τους χαρακτήρες των βιβλίων τους; Θα  μπορούσες να πεις ότι αναγνωρίζεις κομμάτια του εαυτού σου σε αυτούς;


Χ.:Ναι πολλά κομμάτια. Στις σκέψεις, στις συμπεριφορές τους, σε γεγονότα που έχουν ζήσει. Άλλωστε είναι χαρακτήρες που βγαίνουν από την ψυχή μου.




Πόσο καιρό σου πήρε η ολοκλήρωσή του; Και φυσικά, τι δυσκολίες αντιμετώπισες; 


X.:Μέσα σε 7 μήνες περίπου είχα γράψει όλη την ιστορία. Για κακή μου τύχη όμως το αρχείο σβήστηκε σε μια μεταφορά και έμειναν μόνο τα τρία πρώτα κεφάλαια. Μην ρωτήσετε πως το έκανα αυτό, ένας θεός ξέρει. Και φυσικά μην γελάσετε :-P Οπότε μετά ξεκίνησα πάλι από την αρχή. Ευτυχώς είχα κρατήσει σκελετό και μέσα σε 3 μήνες ήταν ολοκληρωμένο ξανά.



Το βιβλίο ανήκει στην λογοτεχνία του φανταστικού. Ασχολείστε με το συγκεκριμένο είδος ή τείνετε και προς τα άλλα είδη λογοτεχνίας;


X.:Προς το παρόν ασχολούμαι με την λογοτεχνία του φανταστικού αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και κάτι άλλο



Υπάρχει κάτι άλλο που έχεις γράψει και απλά δεν έχει εκδοθεί ακόμα; Θα ήθελες να μας πεις δυο λόγια;


Χ.:Έχω ολοκληρώσει  μια μικρή ιστορία με μια κοπέλα και πως βρίσκει τον γαλάζιο της πρίγκιπα αλλά και μια άλλη πάλι φαντασίας, το Witch Hunting. Πρόκειται για την ιστορία της Αλίνας μιας έφηβης που από το πουθενά ανακαλύπτει ότι είναι μάγισσα, το αγόρι της ανήκει στην οικογένεια των ορκισμένων εχθρών της και καλείται να αντιμετωπίσει μια κρυφή απειλή που την παραμονεύει.



Η συλλογική γραφή είναι κάτι που συναντάμε συχνά στα λογοτεχνικά δρώμενα τελευταία. Εσείς θα συμμετείχατε σε κάτι τέτοιο; Ποια η γνώμη σας;


X.:Συμμετείχα σε ένα συλλογικό έργο και συμμετέχω ακόμα σε άλλο ένα. Το παν είναι η καλή συνεννόηση των συγγραφέων και η αμοιβαία κατανόηση. Φυσικά όταν υπάρχει πίεση και συγκρούσεις δημιουργούνται παρεξηγήσεις και ανοιχτά μέτωπα που δεν προσφέρουν τίποτα στην συνέχιση του έργου. Έχω διαβάσει κάποια βιβλία με συγγραφικά δίδυμα που ήταν καταπληκτικά. Όταν η σκέψη κινείται στα ίδια επίπεδα δημιουργούνται αριστουργήματα.



Θα ήθελα να μας πεις δυο λόγια για το ρόλο σου και την σημασία αυτού, για την συνεργασία σου με τους Θεματοφύλακες Βιβλίων.


X.:Στους Θεματοφύλακες Βιβλίων είμαι συνδιαχειριστρια στην ομάδα, σε ένα φοβερό team. Παίρνω συνεντεύξεις από συγγραφείς που φιλοξενούμε στην σελίδα, στην ομάδα αλλά και στο κεντρικό blog μας, γράφω κριτικές για βιβλία που έχω διαβάσει και φυσικά μέσα από ποστ στην ομάδα προσπαθώ να επικοινωνώ με τα μέλη μας. Ελπίζω να το κάνω καλά. Επίσης είμαι υπεύθυνη μαζί με την Αμαρυλλίς Σκουρλα σε ένα μικρότερο blog των Θεματοφυλάκων που έχουμε και φιλοξενούμε νέους συγγραφείς από το site του wattpad.




Πολλοί νέοι συγγραφείς κάνουν το ντεμπούτο τους ή προσπαθούνε.Είναι γεμάτοι όνειρα.Ποιο είναι το μήνυμά σας για εκείνους, καθώς και για τα μέλη μας;



X.:Να συνεχίσουν να προσπαθούν και να μην το βάζουν κάτω. Υπάρχει πολύς κακός κόσμος που θα προσπαθήσει να τους τσακίσει και να τους αποτρέψει από το να κάνουν τα όνειρα τους αληθινά. Σε καμία περίπτωση να μην το επιστρέψουν, ο καθένας από εμάς ξέρει τι αξίζει και μέχρι που μπορεί να φτάσει και δεν χρειαζόμαστε μεσάζοντες που θα μας φρενάρουν. Κάνουμε αυτό που αγαπάμε και το προσπαθούμε μέχρι το τέλος.


Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για αυτή την όμορφη συνέντευξη αλλά και την υποστήριξη που μου δίνετε όλοι εσείς οι Θεματοφύλακες ένα χρόνο τώρα. Είστε οικογένεια μου και πάντα θα ανήκετε εκεί. Σας αγαπώ πολύ, καλή συνέχεια και καλή χρονιά σε όλους!



Χριστίνα μου θα θέλαμε από καρδιάς να σου ευχηθούμε όλα σου τα όνειρα να γίνουν αληθινά και να είσαι πάντα δημιουργική. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι σαν συνεργάτες σου που καταφέρεις και ανοίγεις τα φτερά σου. Θα ήμαστε εκεί να σε στηρίζουμε και ελπίζουμε ο κόσμος γνωρίζοντάς σε να σε στηρίξει κι εκείνος, και να αγαπήσει την δουλειά σου. Σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία!

 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


Τα Αστέρια του Πεπρωμένου.

Κόμετφιλντς...Η πόλη που δεν συμβαίνει ποτέ τίποτα. όλα είναι ίδια εδώ και χρόνια. Ίδια πρόσωπα, ίδια μαγαζιά, ακόμα και ο ίδιος αέρας φυσάει πάνω από την πόλη επί δεκαετίες. Τι θα αλλάξει όμως όταν η Λόρα, η Κορίν και η Ναταλία ανακαλύπτουν η μία την άλλη αλλά και το αιματηρό παρελθόν τους που τις δένει με αυτήν την πόλη, αλλά και μεταξύ τους; 
Τι θα συμβεί όταν συνειδητοποιήσουν ότι έχουν μαγικές δυνάμεις, αλλά και πανίσχυρους εχθρούς; Μέσα από μια σειρά γεγονότων που θα βιώσουν από κοινού, θα ανακαλύψουν τη φιλία, τον έρωτα, την αγάπη, την μαγεία, το σκοτάδι αλλά και μια προφητεία που θα τους αλλάξει την ζωή. Στο Κόμετφιλντς τίποτα πια δεν θα είναι το ίδιο....

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 
Προφίλ Facebook : Χριστίνα Μιχελάκη
Προφίλ Wattpad:  XristinaN 
Email:christinamichelaki@outlook.com
Εκδόσεις :Αρχέτυπο - Ιδιωτική έκδοση.


Νεκταρία Πουλτσίδη      Νάγια Γ. Μητροπούλου        Βασιλική Μπούζα
Επιμέλεια Συνέντευξης     Επιμέλεια Βίντεο   Επιμέλεια-Συντονισμός Άρθρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname