Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2016

"Ο έρωτας δε θέλει τίτλο".Συνέντευξη με την Ιωάννα Γκανέτσα .

Σήμερα θα γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιωάννα Γκανέτσα και το πρώτο της λογοτεχνικό έργο με τίτλο “Ο έρωτας δε θέλει τίτλο” από τις εκδόσεις Βookstars. Ας ξεκινήσουμε:
  



          ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ 

  Γράφω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Αγαπώ να βλέπω τις λέξεις και τις σκέψεις μου να ταξιδεύουν και καθώς μου αρέσει η άμεση δια-δραστικότητα με όσους με διαβάζουν γράφω συχνά σε sites στο διαδίκτυο, με αγαπημένο τόπο φιλοξενίας το thessalonikiartsandculture.gr.
 Ωστόσο, το χαρτί-βιβλίο παραμένει ο αγαπημένος τρόπος ανάγνωσης και βαθύτερης επικοινωνίας με τον αναγνώστη γι’ αυτό το βιβλίο μου “Ο έρωτας δεν θέλει τίτλο”, ένα ανθολόγιο άρθρων και διηγημάτων με κεντρικό άξονα ποικίλες μορφές του έρωτα, είναι η πρώτη έντυπη συγγραφική μου προσπάθεια ενώ ετοιμάζω ήδη το δεύτερο βιβλίο μου. Motto μου είναι το «Ζω για τη στιγμή».
 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 

“Ο έρωτας δε θέλει τίτλο” είναι το πρώτο σου συγγραφικό έργο. Θα θέλαμε να μας το συστήσεις  και να μας πεις πως προέκυψε.

Ι.ΓΚ.: 
Ξεκίνησα αρθρογραφώντας σε διάφορα sites έχοντας την επιθυμία να δω τις λέξεις και τις σκέψεις μου να ταξιδεύουν. Ωστόσο μεγάλη αγάπη μου ήταν πάντοτε η λογοτεχνία γι’ αυτό με τον καιρό άρχισα να δίνω στα άρθρα μου λογοτεχνικά στοιχεία φτάνοντας τελικά να εκφέρω απόψεις μέσα από ιστορίες. Κάποια στιγμή γεννήθηκε η ιδέα να συγκεντρώσω σε ένα βιβλίο τα μέχρι τότε δημοσιευμένα στο διαδίκτυο κείμενα μου με κεντρικό άξονα τον έρωτα (γιατί σαφώς δεν γράφω μόνο για τον έρωτα), προσθέτοντας κάποια καινούργια. Είναι κείμενα που σε μεγάλο βαθμό έχουν ήδη πάρει την έγκριση από μια μερίδα αναγνωστικού κοινού και έχουν αγαπηθεί και τα οποία ήθελα να θέσω στη διάθεση και κρίση των αναγνωστών που είναι λάτρεις του παραδοσιακού τρόπου ανάγνωσης, του βιβλίου.

Θα θέλαμε να μάθουμε πως προέκυψε η συγγραφή. Τί ήταν αυτό που σε παρακίνησε στο να μπεις στον κόσμο της συγγραφής;

Ι.ΓΚ.:
Το να μιλώ στην ψυχή του αναγνώστη και να έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους που μας ενώνουν οι λέξεις και οι σκέψεις μου ήταν κάτι που πάντα ήθελα να κάνω.

Ο κόσμος της συγγραφής είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Εσύ πως το αντιμετωπίζεις;

Ι.ΓΚ.:
Με το πάθος και την τρυφερότητα ενός ερασιτέχνη. Με ενδιαφέρει να μιλήσω στην ψυχή του αναγνώστη, να του δημιουργήσω συναισθήματα μέσα από τις λέξεις και τις σκέψεις μου. Τον ανταγωνισμό —και ό,τι τον συνοδεύει— τον αφήνω σε όσους έχουν χρόνο να ασχοληθούν με αυτό. Εγώ περνώ τον λιγοστό ελεύθερο χρόνο μου κάνοντας αυτό που αγαπώ.

Ποια ήταν η αντίδραση του στενού σου περιβάλλοντος όταν ανακοίνωσες ότι θέλεις να γράψεις, να ασχοληθείς με την συγγραφή:

Ι.ΓΚ.:
Δεν ανακοίνωσα τίποτα. Όλα πήραν το δρόμο τους. Αντιδράσεις —είτε θετικές είτε αρνητικές— πάντα θα υπάρχουν. Επιλέγω να αφουγκράζομαι το κοινό, εκείνο έχει άλλωστε τον τελευταίο λόγο, μιας και σ’ εκείνο απευθύνεσαι.

Από πού θα μπορούσες να πεις ότι αντλούσες δύναμη, όταν έπεφτες σε κάποια δυσκολία καθώς έγραφες το βιβλίο;

Ι.ΓΚ.:
Από τη θέληση μου να συνεχίσω το ταξίδι.

Τι ήταν αυτό που σε δυσκόλεψε περισσότερο απ’ όλα και πως το αντιμετώπισες;

Ι.ΓΚ.
:Ο ρόλος των δυσκολιών είναι να σου διδάσκουν και ο δικός σου να μαθαίνεις και να προχωράς.

Τώρα πια σαν συγγραφέας, έχει αλλάξει καθόλου ο τρόπος που αντιμετωπίζεις ένα βιβλίο όταν το διαβάζεις;

Ι.ΓΚ.:
Απέχω πολύ από το να μου αποδώσω την ιδιότητα του συγγραφέα. Αυτή μόνο ο χρόνος και το κοινό μπορούν να σου τη δώσουν και να έχει πραγματική αξία. Γι’ αυτό θα πω απλώς πως ανήκω στο απαιτητικό αναγνωστικό κοινό που διαβάζει όχι μόνο για να ψυχαγωγηθεί αλλά και να πάει τη γνώση ή τη σκέψη του ένα σκαλί πιο πάνω.

Θα θέλαμε να μάθουμε αν υπάρχει κάτι νέο που γράφεις αυτόν τον καιρό. Αν έχεις κάτι στα μελλοντικά σου σχέδια.

Ι.ΓΚ.:
Φυσικά. Πάντα κάτι θα υπάρχει είτε για να ανεβεί στα sites που συνεργάζομαι είτε για να δώσει την τελική μορφή στο επόμενο βιβλίο μου.

Όσοι αγαπούν τα βιβλία, έχουν πάντα μια παιδική ανάμνηση σε σχέση με αυτά. Εσένα η δική σου ποια είναι;

Ι.ΓΚ.:
Τα καλοκαιρινά μεσημέρια, το κύμα να ντύνει μουσικά τον ήχο των τζιτζικιών, τον θαλασσινό αέρα να χορεύει τις κουρτίνες του τροχόσπιτου που για χρόνια είχαμε μπροστά στη θάλασσα  και κάποιο από τα βιβλία της μητέρας μου στα χέρια μου, να με ταξιδεύει στον μαγικό κόσμο του.

Κλείνοντας θα θέλαμε να στείλεις ένα μήνυμα στους αναγνώστες μας, καθώς και στους νέους συγγραφείς που τώρα κάνουν τα πρώτα τους βήματα.

Ι.ΓΚ.:
Να τολμούν. Παντού και πάντα. Δεν είναι τυχαίο που το βιβλίο μου είναι αφιερωμένου σε αυτούς: Σε όσους τολμούν.

Φτάσαμε στο τέλος και θα θέλαμε να σου ευχηθούμε από καρδιάς, να είσαι πάντα δημιουργική και με πολλές επιτυχίες. Είθε το βιβλίο σου να είναι καλοτάξιδο.  Σε ευχαριστούμε πολύ.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


 Ο έρωτας δε θέλει τίτλο.

Ο έρωτας δε χρειάζεται τίτλους. Δεν έχει ανάγκη από επιθετικούς προσδιορισμούς όπως "έντονος", "εξαιρετικός", "απόλυτος". Είναι έρωτας, τέλος. Είναι συναίσθημα των άκρων, αλλά ατόφιο, καθαρό. Και ένα βιβλίο που μιλά για τον έρωτα δε χρειάζεται να τον περιγράψει καν. Η αποφθεγματική διατύπωση δένεται με τη λογοτεχνική γλώσσα και το παραινετικό ύφος.
Η συγγραφέας με ένα ανθολόγιο λογοτεχνικών άρθρων και διηγημάτων καλεί τον αναγνώστη να τολμήσει, να ζήσει τον έρωτα, να δώσει και να πάρει, να βασανιστεί, να παθιαστεί, όλα στο απόλυτο. Γιατί ο έρωτας είναι το απόλυτο της ζωής.


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Σελίδα βιβλίου στο Facebook :

Προσωπικό προφίλ στο Facebook : Ιωάννα Γκανέτσα



Οι Θεματοφύλακες Βιβλίων εύχονται κάθε συγγραφική δουλειά της κας Γκανέτσας να είναι καλοτάξιδη και να πλέει σε απάνεμα νερά !


Νάγια Γ.Μητροπούλου
Επιμέλεια  Συνέντευξης/Βίντεο

Βασιλική Μπούζα 
Συντονισμός Άρθρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname