Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

Δημήτρης Βαγενάς - Η Έμπνευση και που να την βρείτε !

Στο νέο μας άρθρο θα σας παρουσιάσουμε την συνέντευξη του Δημήτρη Βαγενά.
Το πρώτο του  βιβλίο με τίτλο "Η Έμπνευση και πως να την βρείτε  " κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Όστρια . 
Οι Θεματοφύλακες Βιβλίων του εύχονται να είναι Καλοτάξιδο κι πάντα συγγραφικές επιτυχίες !

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα : Ο Δημήτρης Βαγενάς γεννήθηκε στο Αίγιο ενώ μεγάλωσε στου Ζωγράφου , Αθήνα .Τα τελευταία χρόνια ζει στα παραθαλάσσια Σελιανίτικα,  κοντά στο Αίγιο .Σπούδασε τεχνολόγος μηχανικός στο ηράκλειο της Κρήτης αλλά και την Πάτρα .Εργάζεται σαν ανεξάρτητος πωλητής  στην οικογενειακή επιχείρηση αλλά και μουσικός μιας από νεαρή ηλικία είχε δείξει την έφεση στην κιθάρα . Το 2012 συμμετείχε σε ένα ξενο blog  κι από τότε γράφει συνέχεια.  Πέρα από το  βιβλίο του "Η έμπνευση και που να την βρείτε ." , Έχει συμμετάσχει  στο ανθολόγιο θεατρικών μονόπρακτων του Εκδοτικού Οίκου Όστρια με το έργο "Οι Κυνηγοι" καθώς επίσης και  στο ανθολόγιο των διακεκριμενων διηγημάτων του διαγωνισμού  Ασημένια σελίδα των οίκων Εντυποις και Μοραΐτης . κερδίζοντας πρώτο έπαινο για την νουβέλα του "Αν όμως.."

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


1η Ερώτηση : Από όσα βλέπω στο βιογραφικό σας, ξεκινήσατε να γράφετε από το 2012 σε ένα μπλογκ. Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή; 

Ήταν το αντίστοιχο μιας ψυχανάλυσης , που έπρεπε να κάνω εκείνη την εποχή , μιας και ψυχολογικά ήμουν σε πολλή άσχημη κατάσταση.


2η Ερώτηση : Από που αντλείτε ιδέες σχετικά με τα έργα σας; Υπάρχει κάποιο άτομο η κάτι άλλο που σας εμπνέει; 

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος εξωγενής παράγοντας , που με εμπνέει. Περισσότερο θα έλεγα ότι τα έχω μέσα μου και εκδηλώνονται ανάλογα με τις συνθήκες.


3η Ερώτηση : Έχετε ξεχωρίσει κάποιο έργο από όσα γράψατε; Αν ναι, πείτε μας για αυτό. 

Μια ιστορία με γοργόνες , που αυτή  την εμπνεύστηκα μετά από  μια λογομαχία με την μικρή μου κόρη. Επίσης το πρώτο μου μυθιστόρημα , γιατί πραγματικά με έκανε να συνειδητοποιήσω , πως "εδώ είμαι , βρήκα τον σκοπό  της ζωής μου"


4η Ερώτηση : Ως γνωστόν, λατρεύετε τα περί τρόμου. Έχετε παρόλα αυτά και κάποια άλλη προτίμηση σε είδος βιβλίου; 

Ιστορικά  έπη, επιστημονικής φαντασίας , ψυχολογικά θρίλερ, κατασκοπευτικά κλπ. Απλώς του τρόμου μου βγαίνουν ευκολότερα.


5η Ερώτηση : Νουβέλα, διήγημα, μυθιστόρημα. Ποιο προτιμάτε; Έχετε γράψει έστω κάποιο από αυτά; 

Διήγημα και μετά νουβέλα. Το μυθιστόρημα θέλει πολύ χρόνο και μελέτη . Δεν φημίζομαι για την υπομονή μου. Από  τα 55 ολοκληρωμένα μου έργα ένα είναι μυθιστόρημα , πολλά διηγήματα και αρκετές νουβέλες, έχω βέβαια άλλα δυο μυθιστορήματα μισοτελειωμένα . το ένα σχεδόν τελειωμένο.
6)Λένε πως σχεδόν σε κανέναν συγγραφέα δεν αρέσουν αυτά που γράφει. Τι πιστεύετε για αυτό; 
Μου αρέσουν αλλιώς δεν θα τα έγραφα και ακόμα περισσότερο δεν θα τα δημοσίευα . Απλώς δεν έχω και την μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου και κατ'  ανάλογα για την λογοτεχνική αξία των έργων μου. Προτιμάω να με λένε παραμυθά.


7η Ερώτηση : Παθαίνετε αυτό που λέμε συγγραφική αφλογιστία; Και αν ναι πως το ξεπερνάτε; 

Σπάνια , αλλά συμβαίνει μερικές φορές να χάνω τον ειρμό . Το αφήνω στην άκρη και το δουλεύω άλλη στιγμή , που νοιώθω ότι κάτι έχω να γράψω.


8η Ερώτηση : Διαβάζετε κάποιο βιβλίο αυτή τη περίοδο; 

Όχι , αν και έχω ένα κατάλογο κάνει με μερικά που θα διαβάσω το καλοκαίρι.


9η Ερώτηση : Γράφετε κάτι καινούριο αυτό τον καιρό; 

Έχω ανοιχτά , που τα δουλεύω ταυτόχρονα τρία .  Ένα μυθιστόρημα και δυο μεγάλα διηγήματα . το ένα μπορεί να γίνει και νουβέλα.


10η Ερώτηση : Τι σας αρέσει να κάνετε όταν δε γράφετε; Με τι ασχολείστε στον ελεύθερό σας χρόνο, αν έχετε;

Παίζω κιθάρα , η κολυμπάω από τον Απρίλη εως τον Νοέμβρη.  Διορθώνω παλιά γραπτά και επισκευάζω παλιά έπιπλα εξοχής.


11)Πόσο καιρό σας παίρνει να γράψετε ένα έργο; 

Το μυθιστόρημα μήνες 6-8 , ίσως και χρόνο. οι νουβέλες μήνα και κάτι και τα διηγήματα ανάλογα με τον όγκο από μια δυο μέρες μέχρι δυο βδομάδες.


12η Ερώτηση : Τι σας αρέσει στη συγγραφή και ποιο είναι για εσάς το δυσκολότερο κομμάτι της;

 Μου αρέσει που δημιουργώ φανταστικούς κόσμους , ήρωες και καταστάσεις. Όλα τα βλέπω να τρέχουν σαν ταινία μπροστά μου και προσπαθώ να το μεταδώσω και στον αναγνώστη, το δυσκολότερο κομμάτι είναι όταν πρέπει να δημιουργείς ανατροπές επί των ανατροπών για να καταλήξεις στο τέλος , που κανένας αναγνώστης δεν έχει σκεφτεί.


13η Ερώτηση : Ποια είναι για εσάς τα συστατικά μιας καλής ιστορίας; 

Αυτό δεν θα το πω. Είναι το μυστικό συστατικό μου . Πάντως γενικά μου αρέσει να κάνω πολλές ανατροπές στην πλοκή.


14η Ερώτηση : Μιλήστε μας για το πρώτο σας βιβλίο. Πώς βρήκατε τον τίτλο; Περιέχει αυτοβιογραφικά στοιχεία; Πως νιώσατε όταν εκδόθηκε και όταν το κρατήσατε για πρώτη φορά στα χέρια σας; 

Το πρώτο βιβλίο μου δεν έχει εκδοθεί ακόμα. αυτό που εκδίδεται είναι μια νουβέλα , ψυχολογικό θρίλερ θα το έλεγα , ένα μονόπρακτο μου θεατρικό. Ένα διήγημα που διακρίθηκε σε διαγωνισμό των εκδόσεων έντυποις και μωραίτη και μερικά διηγήματα μου σε ανθολογία του εκδοτικού οίκου όστρια. η νουβέλα είναι καθ ' όλα έτοιμη για εκτύπωση αμέσως μετά το Πάσχα. το μονόπρακτο παρουσιάζεται επίσημα την Κυριακή του Θωμά , μαζί με άλλα , σε ένα ανθολόγιο θεατρικών μονόπρακτων. το επόμενο βιβλίο μου θα είναι το πρώτο μου μυθιστόρημα , Ελαχμάρ ο θεραπευτής, . αν όλα πάνε καλά θα εκδοθεί το καλοκαίρι.


15η Ερώτηση : Έχετε εκδώσει και άλλα βιβλία; Πως νιώθετε όταν ξέρετε πως τα διαβάζει αρκετός κόσμος και μάλιστα, τα κρίνουν; 

Για την έκδοση ισχύουν , όσα ανέφερα στην 14η ερώτηση πέρα από τα 500-700 άτομα , που τα διαβάζουν στο φεις , υπάρχουν λίγοι ακόμα που τους τα δίνω τυπωμένα και ακούω την κριτική τους.


16η Ερώτηση : Η δουλειά σας έχει απορριφθεί ποτέ; 

Από δυο τρεις εκδοτικούς οίκους έχει απορριφθεί το μυθιστόρημα μου.


17η Ερώτηση : Με τα έργα σας προσπαθείτε να μεταδώσετε κάποιο ηθικό δίδαγμα στους αναγνώστες σας; 

Δεν έχω τίποτα παραπάνω να πω, από όσα διαβάζει ο καθένας, περισσότερο θέλω να ταξιδέψει κάποιος μαζί με τους ήρωες μου και να δει αυτά που βλέπω και εγώ , όταν γράφω τις ιστορίες μου. Δεν μου αρέσει να μπερδεύω την φιλοσοφία με την λογοτεχνία. Αν σιχαίνομαι κάτι είναι οι αμπελοφιλόσοφοι


18η Ερώτηση : Πιστεύετε πως η συγγραφή μπορεί να γίνει καριέρα; 

Δύσκολα πια με αυτή την κρίση , μπορείς να επιβιώσεις γράφοντας και πουλώντας βιβλία. Στην Ελλάδα πάντα. Γι' αυτό και πρώτος στόχος μου είναι η αγορά του εξωτερικού, ακόμα και τηλεοπτικές και κινηματογραφικές εταιρείες. του εξωτερικού πάντα.


19η Ερώτηση : Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο συγγραφέα; 

Τίποτα, δεν έχω ακόμα το βεληνεκές η τα πετυχημένα έργα για να συμβουλέψω, αν θεωρείται συμβουλή κάτι σαν το "γράφετε , γράφετε , γράφετε", τότε μόνο αυτό έχω να πω. και πριν γράψετε;; "διαβάστε διαβάστε διαβάστε".


20η Ερώτηση : Υπάρχει κάτι που θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες σας;

Μην ψάχνουν για βάθος η βαρύγδουπα κρυμμένα μηνύματα. Είμαι αυτός που διαβάζουν και δεν κρύβω τίποτα , εκτός ίσως της αγάπης μου για το φανταστικό. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!


Στοιχεία επικοινωνίας με τον συγγραφέα :

Στην  σελίδα FB Vagenas Dimitris 
Προσωπικό προφίλ Δημήτρης Βαγενάς

Μπορείτε να αγοράσετε το Βιβλίο "Η Εμπνευση και που να την Βρείτε "από τον εκδοτικό οίκο Όστρια 
Τζωρτζ 20, Εξάρχεια
τηλ.: 211 2136882
web site: www.ostriavivlio.com


Oι Θεματοφύλακες Βιβλίων ευχαριστούμε τον κο  Δημήτρη Βαγενά για την συνέντευξή που μας παραχώρησε κι του ευχόμαστε συγγραφικές επιτυχίες

Επιμέλεια Συνέντευξης: Μαριλένα Θάνου 
Επιμέλεια Σύνταξης Άρθρου :Βασιλική Μπούζα

2 σχόλια:

  1. σας ευχαριστω θερμα καλα μου παιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε κε Βαγενά για την τιμή που μας κάνετε! Πάντα επιτυχίες !

      Διαγραφή

Παρακαλούμε αφήστε το σχολιό σας :

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

Προσωπική άποψη/επιμέλεια: Δελλή Χαρά Υποκινούμενη από ένστικτο και μόνο, υπέκυψα πάλι στην “πρωτοδοκιμαζόμενη” πένα ενός νεαρο...

Disqus Shortname